17 Eylül 2013 Salı

Gatsby Mood!

Sinemada seyrettikten sonra "hemen bir kere daha izlemeyelim" dediğim tek tük filmlerden biri olan The Great Gatsby'ye olan hayranlığım bitmek bilmiyor. Filmi internetten HD olarak tekrar izleyebilmek için sabrettim durdum, zaten aksi filme ve o büyülü atmosferine saygısızlık olurdu!

Bir kere daha Gatsby`nin o muhteşem ve renkli dünyasına yolculuk etmek beni oldukça keyiflendirdi. Her defasında görselliği ve şarkılarıyla beni o dünyanın içine çeken bu güzel filmin en sevdiğim soundtrack'i daha önce de şu yazıda anlattığım Lana Del Rey şarkısıydı. Zaten beni 2013'te en çok etkileyen şarkı budur! Filmden ikinci favorim ise her şarkısında mutlaka acı çeken ve çektiren Gotye'nin, o farklı yorumuyla Heart's A Mess.

Luz Bahrmann sağolsun, onun sayesinde tekrar tekrar izleyebileceğim ender filmlerden biri daha eklendi arşivime. İzlemeyen varsa mutlaka izlesin, çünkü bu coşkulu filmden etkilenmemek mümkün değil! Tabii kitap okumayı seviyorsanız öncelikle kitaba dadanmanızı tavsiye ederim :) İyi dinlemeler :)

4 yorum:

  1. Ama sonu Gatsby'e hiç yakışmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @darkolivee kesinlikle öyle ama şu da bir gerçek ki Fitzgerald romanı en vurucu şekilde bitirmiş. Başka türlüsü, okuyucuyu bu kadar etkilemezdi :)

      Sil
  2. İzlemedim önce kitabını okusam mı diye düşünüyorum ama merak ettirdi iyice bu yazın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem oku, hem de izle. Pişman olmazsın ;)

      Sil