30 Kasım 2013 Cumartesi

Sonbahar Biterken

Sonbahara veda ederken aklımdan milyonlarca düşünce geçiyor. Son 3 ayda yaşadıklarıma şöyle bir dönüp baktım da; güzel şeyler yaşamışım. Acısıyla, tatlısıyla güzel şeyler...

Alınan yeni kararlar, heyecanla beklenen yolculuklar, görülen şehirler, mutluluklar, hüzünler, özlemler, ufak tefek pişmanlıklar, kırgınlıklar ve yanında getirdiği kızgınlıklar. Öğrenilen yeni şeyler; dostluğa, arkadaşlığa, aşka dair, hayata dair. Hepsi de beklenmedikti. Hepsi de çok şey öğretti. Biraz daha büyüttü, biraz daha olgunlaştırdı. Güzel bir mevsim oldu...

Ama ne yaşadıysam, yaşadım ve bitti. Şimdi önümde yepyeni bir mevsim, yepyeni heyecanlar var...

Teşekkür ederim Sonbahar; bu sene tüm yaşattıkların, hafızamda sonsuza kadar yer edecek...

4 yorum:

  1. Selam.. Bloğunu yeni keşfettim :) bloğumda yılbaşı çekilişi var seni de davet etmek istedim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/12/ylbas-cekilisi-victorias-secret.html

    YanıtlaSil
  2. Bu son bahar benim için de farklıydı.Umarım kış ve ilk bahar da bizi mutlulukla sarıp sarmalar.

    YanıtlaSil