24 Şubat 2014 Pazartesi

Pazartesi

Her insan gibi ben de Pazartesi gününden pek haz etmem ama bu bugün her Pazartesi'den daha kötüydü benim için, hatta boktandı. Aslında belli başlı olmuş bir şey de yok ama berbat bir gün geçirdim işte!

Gece gördüğüm rüyanın etkisinden midir nedir sabahın köründen beri yüzüm asık dolaşıyorum. Üstüne bir de ofiste felaket sıkıcı bir gün geçirdim. Hafta başında işimin başımdan aşkın olmasına alışığımdır ama bugün her ne olduysa bir durgunluk vardı işlerde bile. Normal zamanda o kadar iş olur; ofiste deli danalar gibi koştururum, bugün ise tık yok. Dolayısıyla günümün yarısını sıkıntıdan patlayarak ve eve gitmek için dakika sayarak geçirdim. Ayyy hele o son 20 dk bir geçmek bilmedi! Hayatımın en uzun 20 dakikasıydı!!!



Günümün önemli bir kısmı oldukça berbat geçse de, eve dönerken sanki her şey iyiye gitmeye başladı. Yorgun ve bıkkın eve geldiğimde birinin evde olup beni karşılaması en sevdiğim şeylerin başında gelir. Annem çalıştığı için, her zaman yaşayamadığım bir lüks bu. Ama bugün neyseki bu konuda şanslıydım çünkü annem evdeydi :)

Eve gelir gelmez hemen işe koyuldum. Lezzetli bir ton balıklı salata eşliğinde, sevdiğim diziyi izlerken keyfim yerine geldi. Sanırım günün en sevdiğim, en huzurlu hissettiğim saati bu. İnsanın morali ister istemez düzeliyor :)

1 yorum: