8 Eylül 2014 Pazartesi

Yalnızken Yine Yan Yanayız...


Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :) Aslında son 2 aydır sürekli bir şeyler karalamak isteyip de bir türlü gerçekleştirememekteydim. Kısmet bu güneymiş.

Koskaca bir yaz daha ansızın bitiverdi. Ne ara başladı, ne ara bitti onu ben pek kestiremedim ama zaman, yıldan yıla daha da çabuk geçmeye başladı sanki. İş güç peşinde koşarken farkedemez olduk.

Benim için Eylül demek; ikinci bir "yeni yıl" demek. Yeni kararların alındığı, dolapta yeni kıyafetlere yer açılan, yeni heyecanlarla kalbin güm güm attığı, benim için en güzel mevsimin, en güzel ayı. Yazdan kalma son sıcak günleri yaşarken, tam da Eylül'e yaraşır bir parça paylaşayım dedim.

Çok eski olmamasına rağmen, fazlaca bilinmeyen bir Athena şarkısı AN. Sondaki soloya dikkat...!

Herkese iyi Eylül'ler :) :-*

2 yorum: