18 Mayıs 2011 Çarşamba

PATLADIM!

Bayadır yazmıyordum, içimden gelmiyordu çünkü. Daha dogrusu içimden geliyordu ama buraya yazasim gelmiyordu.
Arkadaşım önce şunu bi anlayın; yazdıklarımı kimseye begendirmek gb bir amacım yok, hatta okuyan var mı yok mu o bile umrumda dgl, sadece cnm sıkıldıkça yaziyorum bişeyler. Hayal ürünü fln da dgl, götümden de uydurmuyorum, ne yaşıyorsam aynen yazıyorum. Biri ayy çok güzelmiş ya da bu ne yaa die diyecek gb bi hevesim, istegim de yok. Niye söylüyorum bunu çünkü geçen gün gerizekalının teki çakmasın cart curt yazmış.
İlk başta siklemedim de, snr düşününce cnm sıkıldı, lan şunu merak ettim şu yazıları okuyan nasıl bir beyine sahip ki yazdıklarıma çakma demiş, yahu şu yazıların neresi çakma ya da sahte?!
Başıma gelen olayı en yoğun duygularimla yaziyorum, adam bana çakma diyor. Aynisini sen de yaşayıp yazdın da, ben de senden mi çaldım mal diye sorasım geldi. Şu anda da okuyorsan valla dünyanin küfürünü yedin benden mal beyinli salak, çünkü bilmiyorsun etmiyorsun eleştiriyorsun. Niye eleştirdigini de bilmiyorsun haa, biliyorsan ne olayim?! Hayir eger yazi tarzımı begenmediysen öle yaz ya da samimi gelmediyse direk öle yaz. Çakma nedir yaa??? Küçük İskender laflarını birleştirip yazı mı yazıyorum ben burda angut?!
Bu blog aleminde yazı yazmayı bilmeyenler dgl zararlı olan, bunun gb böyle niye gereksiz yorum yaptigini kendi bile bilmeyen okuyucudur mikrop olan...
Gereksiz gereksiz, niye çakma dedigini kendi bile bilmiyor, kalkmış laf atıyor, bide demiş ki özgün ol. Allaam yaa, hakkaten mal yani diyecek bişey yok, sanki kafadan atarak yazıyorum da birilerinden çalıyorum. Hayir varsa bnm yaşadiklarimi yaşayan valla tanışmak isterim arkadaşım, kimmiş o bahtsiz diye, haydin gel taniştir çakmaligini yaptigim kişiyi ya da kişileri...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder