6 Haziran 2011 Pazartesi

SÜBYANCI OLMAYA KARAR VERDİM :) :S

Hayyy, bendeki bu şansın içine tüküreyim! Şu koskoca Bakü`de, bnmle yaşıt bi tane yakışıklı erkek bulamıyorum ya!
Hayır sevgili olmayı bırak, öyle arkadaşım bile yok!
Geçenlerde şehir dışına çıktık şu yeni katıldıgım organizasyonla, hani Siğil 2`nin çalıştıgı grup varya onla.
Bi tane çocuk var; Çağatay Ulusoy`un 1.68 lik versiyonu! Nasıl benziyor ama bakışları, duruşu fln, bi boyu kısa onun dışında çift yumurta ikizi sanki! Bende gizliden gizliye arada bakıyorum çocuga, bakınca da eriyip gidiyorum! O dgl çocuk da benle ilgilenmeye başladı, bi baktım sürekli dibimde, nerde foto çektirsek yanıma gelip çektiriyor, oyun oynuyoruz sürekli beni izliyor, dans ediyoruz çocugun gözü hep üstümde, konuşurken fln hep gözlerimin içine içine bakıyor, hatta Tutkun da fark etti o kdr aşk acısı çektiği sırada; bu çocuk da sana feci sulanıyor fln dedi. Ama ben buna hiç yüz vermiyorum, baktigini hissediyorum ama çok ender bakıyorum buna fln, konuşurken böyle hiç tınmıyormuş havalarindayim.
Bide çocuk çok aktif, aktifligi de geçtim sürekli kızlar var etrafında, hem kızlar buna yanaşiyor hem bu onlara, dolayısıyla o kdr kız varken benle ilgilenmesi baya bi gururumu okşadı.
Ama ben de çocuğun ismi dışında hiç bir halt bilmiyorum, nys dedim akşam face`de bulursa ekler o zmn bakarız artk. Çocuğun beni bulması 3-4 gününü aldı sanırım, ekledi, ben de kabul ettim veeeee işte BÜYÜK YIKILIŞ!
Çocuk 92li çıktı!!! Ben görünce direk nasıl yani yaa oldum! Çok ender olan bir şey olmuş; çocuktan elektrik almıştım ve sonu ahanda böyle oldu! Eminim o da bnm 89lu oldugumu öğrenince göt olmuştur ama n`apalim :S
Sonuç olarak, onunla ilgili kurduğum hayalleri rafa kaldırmak zorunda kaldım :(((
Onun üstüne geçen hafta gene bir piknige gittik, bi sürü kişiyle taniştik orda, aralarında benle baya bi ilgilenen başka çocuklar çıktı, içlerinden biri cidden çok tatlı, yakışıklı, düzgün bir çocuktu. Bide yaş olarak da dedim bu kesin bnm yaşıtım flndır ama bunun sadece dış görünüşünü begendim, yani bu sefer elektriklenme fln olmadı. Eve dönünce Face`de ekledi ve ikinci kaçınılmaz yıkılış gerçekleşti! Lan bu da 90lı çıktı!
Artk dedim yuhhhh! Bu kdr mı şanssız olunur bee?! Bnm begendigim bütün erkekler benden küçük! Ben de 22 yaşında olmama rağmen daha genç gösteriyorum; herkes 17-18 zannediyor. Dolayısıyla karşımdaki erkekler direk ya bu kız daha 18indedir diyor, ilgilenmeye başlıyorlar, snr girip bi bakıyorlar bilgilerime, ardından hemen topuk!
Hayır, dgl sevgili aşaması, flört aşamasına bile gelemiyoruz bu yaş sorunu yüzünden!
Ben de karar verdim ya gidip yaşımı küçülttürcem, 92li fln olsam tam uyar bana ya da yaşımı saklayarak sübyancı bişey olup çıkcam!
Bakü`ye geldigimden beri durum böyle, begendigim biri oluyor, yaşına bakıyorum çocuk benden küçük, direk orda insana daral geliyor zaten! Bnm bunla da öle oldu, tam aha düzgün biri diye düşünürken son anda yaş olayı her şeyin içine etti! Oysa ben kafamda bizim için, bir Emir&Feriha aşkı canlandırmıştım bile...
Rüyanda tam sevdiğini öpmeye kalkarsın da bir anda uyanırsın yaa, ahanda aynı öle bişey işte, tam bir fiyasko...!
Canıma tak etti be, bi tane yaşı yaşıma, huyu huyma uygun adam bulamayacak mıyım ben yaa :(!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder