1 Haziran 2011 Çarşamba

Mutsuz sonla biten her masal gibi...


Bana Facebook'da en çok sorulan sorudur bu; bu kadar duygusal şeyler paylaşıyorsun, böyle can alıcı yazılar yazıyorsun, imkansız bir aşk yaşıyorsun sanırım, aşk acısı çekiyorsun öyle değil mi???

Öncelikle evet, başlarda gerçekten o yüzden aşk dolu şeyler yazıyordum. Her duygumu face'de bir şarkıyla paylaşıyor, gerek ağlıyor gerekse intikam yeminleri ediyordum fakat şu anda öyle değil.

1 ocak 2011 hayatimin en önemli olayini yaşadım, şöyle söyleyeyim; içimdeki AŞK BİTTİ. Yıllardır bitmesini gerektirecek o kdr çok şey yaşamışken, dandik bir msjla bitmesi beni de şaşırttı ama sonuçta bitti...

İmkansız fln da değildi, sadece biz imkansızlaştırmayı başarmıştık, hepsi bu.
Beraberken zordu, ayrıyken daha da zor. Karşılıklı bir çekişme, inat ve gurur...


Çok uzun, oldukça heyecanlı, fakat bir o kadar da yorucu bir hikayeydi bizimkisi. Aşk-ı Memnu tadında bir şeydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder