24 Haziran 2012 Pazar

24 Haziran 2010 YAS'ak Aşk

Deli bir Aşk-ı Memnu fanatiği olarak, bu günü es geçemezdim...

Bihter`in anısına, final bölümünü az önce tekrar izledim. 2 yıl önce izlerken hissettiklerim hiç değişmemiş; aynı tadı, aynı heyecanı ve hüznü buldum gene. Zaten Bihter`e ağlamaktan bi hal oldum.

Kim ne derse desin, bu dizide en sevdiğim karakter Bihter oldu. Bazen kızsam da, yaptığını yanlış bulsam da hiçbir karakteri Bihter kdr benimseyemedim. Bihter`in acısını da, sevincini de o kdr güzel yansıttı ki bize Beren Saat, ondan çok Bihter`i sever oldum.

Gündüz kuşağında tekrarları verilmeye başlandığından beri, gündüzleri tv`yi kapamaz oldum. Ne olursa olsun izlemekten sıkılmayacağım, kalitesi yüksek, ender dizilerden bir tanesiydi Aşk-ı Memnu.

Tekrardan izlemek isteyenler için buyrun; Aşk-ı Memnu Final Bölümü 





Bir de bu...

2 yorum:

  1. ben aşk-ı memnu yayınlanırken pek seyretmiyordum, yani her bölüm aşağı yukarı ne olduğundan haberim vardı çevrem sağolsun ama bu yaz tekrarlarında oturdum seyrediyorum :D bu kadar sansasyon yaratmakta haklıymış ve sana katılıyorum beren saat rolünü çok iyi oynamış..

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil