4 Haziran 2012 Pazartesi

Ben Geldiiim :)

Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım ama o kdr çok işin arasında buraya yetişemedim. Severek takip ettiğim blogları hiç aksatmadan takip ettim, yazılarını büyük bir zevkle okudum, inceledim, yorum yaptım ama kendi blogum, bu iki ay içerisinde yetim kaldı valla.




Öncelikle belirtmeliyim ki; tezimi geçen hafta teslim ettim. İlk başladığımda da biliyordum son aya bırakacağımı, öyle de oldu valla ama en önemlisi zamanında ve beni en tatmin eden haliyle teslim etmekti. Sanırım bütün bir yıl boyunca üzerime yapışan tembelliğe rağmen bir işi daha, olması gerektiği gibi yaptım, tam da bana yakışır bir biçimde ;) Geriye bir tek Haziran sonunda yapacağım tez savunması kalıyor...

Okul da bitti bu arada. Sınavlarımın hepsini verdim ve geçtim. İkinci yarı yıl stajımı da bitirdim. Bir süre daha öğretmencilik oynamak güzeldi bnm için. Şimdiyse mezuniyet gecesi organizatörlüğüne soyundum, 5 yıllık üniversite hayatımıza damgasını vuracak bir gece olmalı, bu yüzden de çok çabalıyorum, umarım her şey istediğim gb olur.

Bu arada artık aksatmamak üzere hep buralardayım :) grşrz :)))

4 yorum:

  1. Merhaba,bloğunu severek takip ediyorum.Benim de yepyeni bloğum açıldı:)Desteğinizi beklerim.Sevgiler..http://lamtheangel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ozi :) aramızda hoşgeldin o zaman :))

      Sil
  2. artık aksatmadan gel yaz :)

    YanıtlaSil