29 Eylül 2012 Cumartesi

HEEELP Me!


Modayı severim, takip de ederim ama gel gör ki kıyafet konusunda pek bir yaratıcılığa sahip değilim. Yani bir t-shirtü değiştirmeye kalksam elime yüzüme bulaştırırım. Dolayısıyla şimdi sizden bir ricam olacak.

Doğum günümde bana hediye edilmiş, 5 aydır dolabımdan çıkmayan bir elbise var. Beni yakından tanıdıklarını zanneden arkadaşlarım, 36 beden giyen bana, 38 beden elbise almışlar, bu ilk fiyasko :S

İlk başta fark etmedim, çünkü aklıma bile gelmedi yanlış beden alacakları. Ancak üstüme geçirince ulan dedim bi terslik var bu elbisede! Sonra da acı gerçeği farkettim işte! "Terziye götürülecekler" listemin başında bulunan bu elbise, sadece beden daralmasıyla, eski yerini alacak değil tabii. Bilmiyorum neden ama bu elbisede içime sinmeyen bir şeyler var; pek benim stilimde olduğu söylenemez. Şeftali tonlarını severim ama bu model hiç benim tarzım değil, sanki fazla kapalı ve okul müsameresine giden çocuk kıyafeti gibi, fazla iddiasız :S Bana daha canlı, daha değişik bir şey lazım!

Ya bilmiyorum kısacası birtakım değişiklikler yapmak istiyorum üstünde ve sizlerin fikirlerine ihtiyacım var!
Burda özellikle moda bloggerlarına sesleniyorum; kızlar, o yarattığınız muhteşem kıyafetlere bakıyorum ve bu elbisenin de bir şansı olabilir diye geçiriyorum içimden! =)





İşte elbise karşınızda...







Bütün önerilere açığım :)

8 yorum:

  1. Bir erkek olarak bunu yorumsuz bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Elbise aslında çok tatlıymış :) ben senin yerinde olsa önünü terziye ters U şeklinde kestiririm asimetrik modasına uyar. Beline kontrast ya da camel ile kullanacaksan o tonlarda bir bel kemeri ve omuzdaki tüllü detayların arasına ufak taşlar işleyebilirsin çok yakışacağına eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim senden fazlasıyla umutluydum ve umutlarımı boşa çıkarmadın :) Fikirlerin için çok teşekkür ederim canım, deneyeceğim mutlaka :)))

      Sil
  3. Ben de gizem gibi ya omuzunu tas ilave etmenden yanayim ya da belindeki kusagi cikartip yerine altin detayli bir kemer almandan :)

    Sevgiler
    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerin için Trendy, bu haftasonu işe koyuluyorum ;)

      Sil
  4. merhaba blogunu yeni keşfettim bende beklerimm=)
    sevgiler

    YanıtlaSil