27 Ekim 2012 Cumartesi

Kollarımda SONBAHAR Sabahı...



Bakü'de Eylül'ün ilk iki haftası, klasik bir sonbahar mevsimi yaşattı bize. Ancak daha sonrası, özellikle de benim için felaketti! Deli bir sonbahar tutkunu olarak beni, şehrimde yağmurdan sonra gıcık bir sıcağın mesken tutması çileden çıkartmıştı! Sanki yazı yaşıyorduk yeni baştan!!! :S


Son 1 aydır söylenip durduğum için, etrafımdaki herkes, bu hafta yağmurların başlamasıyla birlikte nasıl bayram ettiğimi gördü :) Elimde değil sonbaharı çok seviyorum! Ceket giymeyi, yağmurda dolaşmayı, yere düşen yaprakları incelemeyi ve tek başıma ıssız yerlerde dolaşmayı seviyorum.

Bugün, tam da böyle bir yürüyüşü gerçekleştirirken dinlediğim bir şarkıyı paylaşmak istiyorum sizinle. Büyük bir çoğunluğun, çok iyi bildiği bir şarkı aslında. Ve ben bu güzel şarkıyı, sonbahara çok yakıştırdım...


4 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu takipteyim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
  2. O yagmurlar burda da devam ediyor ve cok can sIkIci
    ben de beklerim,sevgiyle ve dostca kalin

    YanıtlaSil
  3. sonbaharı ben de cok severim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. sonbaharı cok severim,sarkı cok guzel.
    bende beklerim =)

    YanıtlaSil