22 Şubat 2011 Salı

Hayal Kırıklığı Yaşamak İstemiyorum...!


Hep yazcam yazcam diyorum, ama pc başına geçince hiçbir şey yazamıyorum! Dışarı çıkıyorum, müzik dinleyerek bi yerlere gidiyorum, otobüse biniyorum, yürüyorum, derse girip çıkıyorum, aklımda sürekli konular dönüyor, gelince yazcam diyorum. Tam pc başına geçiyorum, yok! Bir şey yazamıyorum. LANET gb bir şey :S! Ama en son tamam dedim yazcam, okuyan olsa da olmasa da yazcam, çünkü şu anda buna çok ihtiyacım var, içimi dökmem lazim.

Kendimi aşk konusunda acayip şanssız hissediyorum! Hayatimda bir defa aşık oldum ve zaten aşkın sadece bir defa insanin kapisina çaldigina inananlardanim. Yani gerisi ya sevgidir ya baglilik veya alışkanlık. Ama AŞK denen o acayip duygu sadece bir defa uğruyor kalbimizin kapısına. Sadece bir defa yasiyorsun o felç edici yoğun duygulari, zaten snrsinda da ya terk ediliyorsun ya sen birakiyorsun, çünkü ayrilik yaşanir her AŞKta. Kanatmadan bırakmaz yakanı, illa çıkaratacak ya acısını o neşeli anlarinin, böyle bi süründürme dönemi yaşatır sana.

Ben gene çok daldım, nys iste, uzun lafin kisasi böyle süründüren bir aşk yaşadim. Ardindan yillarca gene o insani sevdim, aci çektim, onun baskalariyla oldugunu öğrenip durdum ama hiç vazgeçmedim, çünkü o hödüğün de beni sevdiğini hissediyordum, her defasinda dönüp dolaştiği adres gene ben oluyordum. Neyse anlatacağim bu dgl, bunu daha uygun bir zmnda anlatirim çünkü onla yaşadıklarim roman niteliğinde...

Şimdilerde bi çocuk var; rocker kendisi. Direk olarak tanişikligimiz yok ama konserlerine fln gittim ben bu çocugun işte, ordan taniyorum. O beni tanimazdi zaten, Fb'unda iki bine yakin arkadaşı var, hiçbirini de tanimaz. Nys iste geçen sene bi konser sonrasi bu beni eklemişti, bu arada buna bi isim bulmak lazim daha doğru düzgün tanımadığım için bişey bulamadim. Bana çoook sevdiğim Pucca'nin Siğil'ini fazlasıyla hatirlattigi için yeni bi isim bulana kdr Bay Siğil diyelim.

Bu Siğil beni eklemişti, 1 bucuk yildir da Fb adresimde ekli bu çocuk. Hiçbir iletişimimiz fln olmadi, arada bu bnm bi gönderilerimi ya da durumlarimi fln beğendi o kdr. 1-2 defa da yolda karsilasmisligimiz vardi, ki o beni tanimadigi icin zaten merhaba bile demişligimiz yok birbirimize.

Geçen ay bu çocuk bana msj yazdi fb`dan, işte senin gb mükemmel Türkçe bilen birine hiç rastlamamistim cartti curttu diye. Nys ordan bi muhabbet açildi, ben konuyu kapatmaya çalişsam da bu sürekli farkli konular açıyor, bi baktim biz günlerdir msjlasiyoruz bunla. Ama hiç beklemiyordum bundan, ilk msj atiginda zaten şok olmuştum nasil oldu fln die. Hani çocuk tamam dünyaca ünlü ya da dehşet yakisikli degil ama sonuçta ben bu müzisyen piçlerini ii bilirim (kendim de o ortamdan geldigim için, her haltlarini bilirim:) çocuk müzik yapiyor, eli yüzü de düzgün baya, o ortamda sürekli içki su gb akiyor, karı kız ooo vs vs. Dedim bu çocuk mal mi nie bana yaziyor, çünkü hissediyorum bi terslik var, bide sürekli üsteliyor, bir ara konu kahvalti yapmaya geldi, sürekli lafi buluşmaya getiriyor, ama patdadanak da diyemiyor, nys en sonunda ben yeşil ışık yaktım alttan alttan bu da haftaya buluşalım fln dedi hemen, bende ii peki dedim.

Snr biz gene konusmaya devam ediyoruz, ben acayip kıllandım ama niye dersen çocuk o kdr ilgileniyor ki, iltifatlar fln ama öle kiz tavlamak için söylenen tarzda yılışık yılışık değil böyle, şaşırdım. Beklemiyorsun bide bu tarz tipler genelde hep ayaklarina gelen kızlarla fingirdeşip snr paçavra gb atarlar, dedim yok bu çocuk bi garip. Her şeyi geçtim, o kdr çok yaziştik ettik ki ben bu çocuktan etkilenmeye başladım. Böyle sürekli başıma bişey gelse hep ona anlatma ihtiyacı duyuyorum fln böyle bi acayip...

Nys araya iki hafta girdi ama ben halen rahat değilim tabi. En son dün tamam ya dur bi ben yazayim belki de o benden bekliyordur son konusmamizdan snr deyip msj yazdim nbr fln die, hemen cvp yazdi, snr kahvalti olayini hatirlatti, ne zmn gidelim fln die onu konustuk. en son da ben uyumaya gidiyorum yrn ölmezsem yazarim hayattayim dedi, bende tamam dedim. ölece bitirdik konusmayi ama hala bisey yazmadi, gerci smd gördüm yeni girmis nete ama bekliyorum biseyler yazmasini; hayvanat hic bisey yazmio, geçen sefer de böyle yapmisti. yazcam demisti yazmamisti, çok göt şu erkek milleti yaa. İşin kötü tarafi ben bu cocuga sardim baya bildigin, buluşmak icin can atiyorum ama belli etmemem gerek, gayet cool kiz havalarindayim ama dua ediyorum bu gün eger yazarsa beni gerçekten de düşündüğü sonucuna varcam, ha eger yazmazsa da o zmn kara bahtim kör talihim diyip bir daha hiçbir şey yazmayacağım :S


Hayir o bu dgl, 40 yılda bir gerçekten tipini de, hareketlerini de beğendiğim bi adam çikti karşıma, onun da diğerleri gibi olduğunu görmek istemiyorum, pofff!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder