26 Şubat 2011 Cumartesi

BEKLE BEKLE BOKTUR İŞİN!


Abi erkeklerden bir şey beklemek kdr saçma bişey yok şu dünyada! Lan çocuk kaç gün geçti, hala bir şey yazmadi yaa inanamiyorum!!! Bir de o kdr yakın yazıyordu ki msjları fln, sanki 3 gündür kapımda yatıyordu da onun ezikligini yaşıyormuş gb, sürekli özür dilemeler fln. Lan tam 2 saattir online`im sırf bu ibne bişey yazsın diye ama tık yok, illa biz atcaz ilk adımı dimi?! Lan gerzek madem öle ne diye tutturuyorsun buluşalım, yemek yiyelim, tanimak istiyorum seni diye?! Ben hakkaten anlamiyorum yaa bu tarz erkekleri, nedir yani, çok mu meşgulsün? O zmn niye diyon buluşalim die, ne gerek var yani, bide bana programimi soruyor mal herif, zaten buluşmayacaksan ne diye soruyorsun dangoz?! Gecenin bi yarisi git müzigini yap bana ne yazion o zmn. Ama yok ben anladim sanirim; bu geceleri ot içiyor bana yaziyor, snr sabah uyaninca hiçbir bok hatirlamiyor o yüzden böyle. Yoksa başka bi açıklama getiremiyorum ben bu dangalağin hareketlerine!

Ama hakkaten sinir oluyorum yaa, tam Şeftali'den kurtuldum dedim Siğil`in 2. versiyonu çıktı karşıma. Ya Allah`im bende mi var bi sakatlik yaa, nie hep böyle boktan herifler çalıyor bnm kapımı?!?
Ve ben niye huyu huyuma, suyu suyuma birini bulamıyorum yaa :S yemin ederim filmlerde, dizilerde görüyorum artk onlara bile özenir oldum! Bnm neyim eksik naaaan :(((

Zaten etrafta doğru düzgün erkek yok! Bir de her şeyi geçtim, yakişikli erkek erozyonu var son birkaç yildir! Yahu yolda yürüyorum mesela; bakiyorum böyle tiplere, Allah`im yarısı zaten yürüyen korkuluk gb, diger yarisi hoş giyimli ama suratina bakilmayacak tipler. Ha bide ukala piçler var, sıfatlarına baksan bir boka benzemiyorlar ama baba parası sağolsun burunlari Kaf dağında!

Kısacası çevremde beni etkileyecek bi tip yok, bi keresinde o zmnlardaki arkadasima, şimdiki düşmanıma "Karşıma öyle bi erkek çıkmalı ki aklımı başımdan almalı" demiştim. Aradan yıllar geçti yalnız! Resmen hayal kurmuşum be! Nerde ulan o erkek?!

Millet de nereden buluyorsa artık, nereye baksam "in a relationship" bilmem ne, fotolar fln vıcık vıcık böyle. Nerden buluyorsunuz arkadaşım siz bunları? Hayır varsa öle belli bi yer bizde gidelim, yalnızlık canima tak etti yemin ederim. Valla çok sıkıldım artık yanımda adam gibi bir adam olsun istiyorum; beni arasin sorsun, hiç ummadik bi anda "seni çok özledim" yazsın istiyorum. Böyle onla buluştuğumda yanaklarim ve doğum izim kızarsın istiyorum, böyle gözleri güzel olsun, dalıp gideyim onlara istiyorum. Böyle biraz çocukça, masum bi aşk yaşamak istiyorum.

Ben istiyorum istiyorum da, gel gelelim hiç öle bir şeyler yaşayacağım birileri yok etrafimda. Hep ya kıro, ya çok kıskanç, ya tipsiz, ya çok çapkın, ya, ya, ya, bu böle devam ediyor işte...

Ya o dgl de bnm bütün kankalarim sevgili yaptilar, hatta bitanesi evlendi geçen yaz, bir diğeri bu yaz evlenecek İnş., digerleri de ha bugün ha yrn sözlenir, nişanlanırlar, Allah devamını getirsin tabi de abi ben bunlarin yaninda sürekli single takilmaktan da bıktım. Hayır, takıl takıl nereye kdr yani?!

Yanımda sürekli öpüşen, koklaşan, "aşkııım, canııımm, ruhuuummm" diyen tipler, ben de sap gb sürekli. Biz de imreniyoruz bi yerde lan işte, yeter gari seviştiğiniz gözümün önünde diyecem bi gün, fena patlicam haa! Hayir Allah`im sınıyor musun nedir yani, daha ne kdr sürcek bu :S

Leyn bu arada hala yazmadı pislik, bide çevirimiçi gözüküyor, nan şerefsiz sen bnm elime düşersen bi gün varyaaa çok çektircem sana şimdiden söylüyorum!!!

2 yorum:

  1. öküz görünümlü piçler :))))) hahahahaha hala gülüyorum :. Senin evlilik çağın gelmiş galiba, böyle diyipte sinirini bozmak istemem yanlış anlama :)

    karanlikmetal

    YanıtlaSil
  2. Karanlık metal, yok yanlış anlamadim :) Yazılarımdan böyle bir sonuca varman çok dogal fakat evlilik şu anda bana en uzak olan şey ve şimdilik istemedigim bir şey. Ben sadece tekrardan aşkı tatmak istiyorum, deli gb sevmek ve sevilmek istiyorum. Karşıma istedigim gb biri çıkmadıgı için de böyle yıllardır kendi kendimi yiyorum :(

    YanıtlaSil