21 Ekim 2011 Cuma

BIKTIK ŞEHİT HABERLERİNDEN, BIKTIK!!!

İki gündür moralim sıfır dolaşıyordum ortalıkta, şu şehit haberleri baya bi etkiledi beni.
Bide çok kurcaladım; ne yazilsa okudum, bu konuyla ilgili birçok program izledim, dolayisiyla mala döndüm.
Hayir, bu kdr duygusal ve sulugöz bi insan olmasam bu denli etkilenmezdim heralde, ama yapilacak bir şey yok...

O degil de şu siyaset kdr boktan bi alan yok yemin ederim! Hepsi komplo teorileri üreten beyinler, hepsi yalancı, çıkarcı! Başbakan, durumu kurtarmak adına "Vatan sağolsun, sabredin" gb saçma ötesi bir cümle kuruyor şehit ailelerine, Muhalefet de "Hepsi AKP`nın suçu, hükümet istifa" diyor ve daha bir sürü ikiyüzlülük, çıkarcılık işte...

En basitinden; yıllardır NEDENSE Kuzey Irak`daki PKK merkezi bombalanmadı ya da basılmadı, Apo itinin nerde saklandiği herkesçe biliniyorken, ABD gelip elimize verene kdr bu şerefsiz yakalanmadı. Dünyanin en gelişmiş ordularından biri olan TSK, nasıl oluyor da bi grup teröristle yıllardır baş edemiyor?!

Ya da neden Şırnak, Hakkari gb kritik bölgelere erler gönderiliyor? Askerliğe yeni alınmış erler nasıl çatişabilir ki teröristlerle? Neden oraya daha profesyonel olan askerlerimizi veya Bordo Berelileri göndermiyorlar?!
Ancak kritik zmnlarda bölgeye gönderilen profesyoneller, genç yaşta ölen o kdr insanı geri getirebiliyor mu? HAYIR!
O zmn iş işten geçtikten snr ne anlamı var onları oraya göndermenin sorarim size?!

Mehmetçiklerimiz bile bile ölüme terk ediliyor, hepsi de bu siyasetin bir parçası!
Artik tüm bunların sorumlusu baştakiler mi, ABD mi yoksa başka güçler mi bilemiyorum ama bu kdr basit şeyleri halkın göremedigini mi zannediyorlar acaba?! Ya da halk gerçekten görmüyor mu???!

EN son diyeceğim de;


"Her millet, icraatine tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortaktır."  Mustafa Kemal Atatürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder