24 Ekim 2011 Pazartesi

BİR NEFES ALAYIM BARİ!

Şu anda önümde Türk kahvesi, bir taraftan onu yudumlayip, diğer taraftan bunu yazıyorum.
Okuldan çıktıktan snr öyle yorgun ve uykusuzdum ki otobüste uyuklayıp durdum. Başım da, şoförün aniden yaptiği frenlere göre, araba arkasina konulan oyuncakların kafaları gb bi sağa bi sola, gelişigüzel dönüp-düşüp duruyordu.
Otobüste uyumak güzel de, inince boynumun feci bir şekilde ağridigini hissettim, o yönden kötü!
Eve gelince de hemen annemin lezzetli çorbasindan içtim, ardindan da akşama kdr uyumadan durabilmek için Türk kahvesi şart oldu yani!
O değil de bu sene son senem, Allah`a şükür 5. sınıf oldum ama bizim okulun gerizekali yöneticilerinden midir nedir, ben Tr`den geçişle geldim bu okula, yani 2. sınıfta geldim dolayisiyla 3 sene okumuş oluyorum bu okulda, bu sene 4. senem ama şu 3 sene boyunca bu dandini okulda doğru düzgün tek bi etkinlik yapilmadi!
Son sene olmuş, mezun olup gitcez adamlar kafalarindaki bütün etkinlikleri bu sene yapmaya karar vermiş anlaşilan, her Allah`in günü yeni bir etkinlik düzenleniyor. Hayir ilk geldiğimde tam bir devrimci gb; ben bu okulu degistircem, şöyle olcak böyle olcak, öğrenciler sosyalleşecek fln diye kendi kendimi gaza getirip bir şeyler yapmaya çalisiyordum ama bi halt olmuyordu. Şimdi ise tam okuldan umudumu kestim, kabullendim etkinliksiz, sıkıcı bi okul olduğunu, adamlar her gün yeni bir şeyle karşima geliyor!

Şu aralar o kdr yoğunum ki felaket! Her gün bir şey var, o yüzden de sürekli kafamda plan yapiyorum, şunu söyle yapayim, bunu buraya sıkıştırayım bilmem ne diye. Bide bu kdr şeyin arasında tez yazcammm, Allah`ımmm nasıl yetişcek bunların hepsi?!

Şikayet ettiğime bakmayın, aslındaçok güzel böyle etkinliklerin olması ama bnm derdim hepsinin bir anda yığılması, çünkü okul dışında da bi sürü şey var ve hepsi bir arada nasıl olcak hiç bilmiyorum!

Her şeyi geçtim ne nane oluyorsa hep de beni görevlendiriyorlar, önceki senelerimizde yapacak bir şey olmadigi için mal gb oturuyorduk, şmd ise sürekli bi koşuşturmaca!
Bide okuldaki tek müzisyen ben olduğum için müzikle alakali ne varsa hepsini bana yüklüyorlar. Bide son anda söylemeleri yok mu deli oluyorum! Çarşamba olimpiyat olacak, olimpiyat deyince insanin aklina direk Avustralya, olimpiyat meşalesi, yüzme olimpiyatlari fln geliyor ama öle dgl tabi, bilgi yarişmasi kısaca.
5. siniftan da ben ve 2 arkadasim daha yarişcaz, bu arada bu olay da bnm isteğim dişinda gerçekleşti; "Senin medeniyet vs bilgin ii, senin adini listeye yazdik" dediler, kaldım mal gb. Hayir insan gelir bi sorar dimi, belki başka planlarım var bnm o gün için, ama yok!
Bugün de rehberlik hocam gelmiş; "Çarşamba günü şarkı da söylersin artık" dedi. Hihh??? oldum resmen. Şimdi bu nerden çikti diye arkadaslarla birbirimizin suratina baktik.
"Hocam bana bir şey söylemediniz ki, yani Çarşamba`ya bilemiyorum nasıl olur" tarzı, vazgeçirmek için zırvalarken hoca; "Şarkıyı hazırlayamazsan, o zmn sen de piyano çalarsın" dedi ve gitti. Ahanda kaldım mı mal gb! Hayir madem bana orda başka bi görev daha veriyorsunuz, önceden söyleyip beni hasta etmesenize!

Ben iki gün hayvan gb çalişmaliyim şmd, tamam piyanoda yüksek seviyedeyim ama sonuçta hazirliksiz da çalınmaz ve de tabii ki provasız!
Ama yok bildiğin kalın kafalı hepsi! Son anda gelip haber veriyorlar, Allah`dan Çarşamba günü yarişma sirasinda söylemediler, gene ona dua ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder