7 Aralık 2011 Çarşamba

ELLERİMİ UZATSAM, TUTMAK İSTERİM GÜNÜ...

GEÇTİĞİMİZ YOLLARI ARIYOR GÖZÜM YİNE
Sanırım şehir uzakta kalıyor
Ellerimi uzatsam tutmak isterim günü,
AMA GÜNEŞ HER GECE TEPEMDE DOĞUYOR
YANİ OLMUYOR İSTESEM DE
KİMSE GELMİYOR BEKLESEM DE...


Yıl 2010, Mart ayı, Konya`ya gitmişim. Şeftali`yle en sevdiğimiz cafede oturuyoruz, Kupon`da...
Canlı müzikte bu şarkıyı çalmaya başlıyorlar. Hayır biliyorum kendimi, eğer daha önce bir yerlerde duymuş olsaydım çoktan peşine düşüp bulmuştum bu şarkıyı ama demek ki hiç duymamışım. Çünkü söylemeye başladıkları ilk andan itibaren, ki sözlerini o kalabalıkta doğru düzgün anlamamıştım bile, müziğine hasta oldum!

Hayır anlamadığım ben bu şarkıyı nasıl oldu da ilk defa geçen sene dinledim!
Olsun, geç keşfettim ama dinlemekten hiç sıkılmadım bugüne kdr!

http://www.youtube.com/watch?v=Xder6myOZ8A

Şarkıyı da zar zor bulmuştum ama ya, çünkü sözleri yarim yamalak aklimda kalmişti, bir tek melodisi dönüyordu beynimde. Kime söylediysem de bilemedi şarkıyı, sonra bir gün bir yerde tesadüf eseri buldum.

Bu arada arkadaşım, söz-müzik Fırat Tanış deyince küçük dilimi yutacaktım neredeyse! Biz o zmnlar Fırat Tanış`ı sadece Geniş Aile`den taniyorduk. Gerçi ben diziyi izlemezdim ama fragmanlarindan tanıyordum işte :)

http://www.youtube.com/watch?v=k8IcSt8hKfA

2 yorum:

  1. Ben de bir şarkıyı çok beğenince içinden kilit kelimeleri aklımda tutup google da yaza yaza bulurum :) çok güzel bir şarkıdır bu ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yaa, ama bulamayınca da çok kötü oluyor, şahsen ben bulamayınca kuduruyorum bilgisayar başında :S :)

    YanıtlaSil