14 Aralık 2011 Çarşamba

Savaşma, Seviş Benle! Hayata Karış Benle; İyi Günde-Kötü Günde Olmaya Çalış Benle


Her şey bir anda tozpembe oldu, nasıl oldu bilmiyorum ama oldu işte ve ben yeni bir ilişkiye başladım. Evet yanlış duymuyorsunuz, şu anda çıktığım biri var. Bayadır görüşüyorduk ama yeni yeni çıkmaya başladık, 1 buçuk hafta fln kdr.

İlk başlarda her şey süper gidiyordu, bu çocukla çıkmayı gerçekten istiyordum. Bir sürü hayal kurmuştum.
Tam "Yelkenler fora!" diye emiri vermiş, heyecanla beklerken bir de baktım ki rüzgar dinmiş, mal gibi sahil kıyısında takılıp kalmışım!

Sorun ne diye sorarsanız, inanın ben de doğru düzgün anlayabilmiş değilim ama mesela şu anda sırf inadımdan ve sinirimden aramıyor, msj atmıyorum. O da, sabah attığı msja soğuk cvp verdiğim için baya bi sinirlenmiş anladığım kadarıyla ama dün söylediklerinden snr güzel bir şey de diyemezdim yani, o kadar da değil!

Kısacası ben J`den snr uslanmadım, gene bir maceraya atıldım, bakalım bu sefer başıma ne işler açılacak!
Ama Allah var yani; bu çocuğu J`yle mukayese bile edemem yani o derece farklılar!
Bide artık akıllandım mı ne oldu J gb tipleri 10 metre öteden tanıyor ve uzak durmaya çalışıyorum. Bak hatırlayınca gene sinirlendim puşta!!!

Nys ne diyordum, hah, işte şmd bu yeni maceramı romantik komediye nasıl çevirebilirim diye kara kara düşünüyorum çünkü aslında hayal ettiğim oydu; birlikte delilikler yapacak, uzun uzun bir şeylerden konuşacak, birlikte kahkahalara boğulup, duygusal bir film izlerken beraber ağlayacaktık. Aslında bunları gerçekleştirmek çok da zor değil çünkü o da bnm kafadan, ama yok yok, o benden daha sıyrık kabul ediyorum şimdi.

Aslında çok da ii anlaşıyoruz ama niye böyle oluyor anlamıyorum ben, sorun yokken sorun yaratma potansiyeli mi var nedir anlamadım yani, bide arkadaş baya bir dengesiz! Ben de fazla kırılgan, her haltı çok fazla kafaya takan bir tipim, dolayısıyla hemen üzülmeye başlıyorum lan bu ne diyor diye. Bir de bnm inadıma hareket etmez mi fitil oluyorum o zmn, lan durup dururken niye inat yapıyorsun yani, sorunun ne?!
Hayır düşman fln olsak anlayacağım ama sevgiliyiz en nihayetinde, ben de ayar olurum böyle şeylere n`apiyim, snr da trip atınca bana sinir oluyor.

O değil de bildiğin sinir stres yaşıyorum son 3 gündür. Yani ne bileyim en başlarda çok mutluydum, inanamıyordum her şeyin süper gittiğine. Ama içten içe o felaket tellalı iç sesim, bak bi terslik çıkacak, Murphy Amca gene işlerine o koca burnunu sokacak diyordu, öyle de oldu.

Diğer taraftan ben cidden ilişki yaşamayı unutmuş muyum neyim? :S En küçük anlaşmazlıkta hemen bitirmeyi düşünüyorum, ilk sorunda hemen kaçıp uzaklaşmak istiyorum nedense. Eskiden böyle değildim la ben, daha çok bağlanıp acı çekmekten mi korkuyorum nedir anlamadım gitti ama iki gündür ayrılık konuşması dönüp duruyor kafamda. Hatta ayna karşısına geçip provamı yaptım bile!

Ayrılmak istiyor musun diye bir sor ama, katiyen istemiyorum ama işte uğraşmak da istemiyorum işin kötüsü!
Şimdiye kdr çıktıklarıma hep annelik yaptım; resmen büyüttüm, bir şeyler öğrettim ama yaş ilerlediği için mi yoksa dertlerini o kdr sahiplendiğim, uğruna hep üzüldüğüm, hep fedakarı oynayan sevgili rolümden yeterince kazık yediğim için mi bilemiyorum...

Ya bak canım fena sıkıldı gene yaa, çok salaklık yapıyorum arada ama bu konuda haklı olduğumu biliyorum, ama gene de özledim pisliği şu anda onu fark ettim ve kendimi yenip hemen msj attım "N`apıyorsun?" diye.
Telefonun başında mıydı neydi anında cvp yazdı. Ya acaba bu çocukla gerçek bir geleceğim olabilir mi yaa offf keşke bilebilseydim... :(

Ahanda şarkı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder