19 Şubat 2012 Pazar

Yaşasaydı, Kraliçe Victoria Benimle Gurur Duyardı ;)

Üç gündür bende bir şey var; hiç ama hiç adetim değildir erkenden yatıp, erkenden kalkmak ama son günlerde bu durum feci halde hakim bende! Kendim de içten içe şaşırıyorum ne oluyor yılların baykuşuna diye ama memnunum da bu durumdan ne yalan söyliyim.

Bir kere okul olmadığı zamanlarda hep gündüz veya akşama doğru uyandığım için o, gece 5 kasa bira içmiş de hala kendine gelememiş, gözler pörtlek, kafa bi dünya halimden eser olmadığı için çok seviniyorum, çünkü uzun zamandır yapmam gereken şeye odaklandım; adam gibi tez yazmaya başladım!
Zaten bazı şeyleri anca yumurta kapıya dayandı mı yaparım, bu da öyle oldu.

Bütün tatil boyunca yan gelip yattım, tezime tek harf yazmaya üşendim.
Şimdi okul açıldı ya bizde Cuma günü, hocamla fln görüştüm, adam n`aptın n`ettin tezi diye soruyor, ayy ben bi palavralar atıyorum, inanamazsınız!
Kaç sayfa oldu dedi en son, utanmadan valla bi 30 oldu dedim. İçimden de ulan ne attım ama, daha 3 sayfa anca yazdım diyorum tabii :S!

Yarın da adama göstereceğim yaptıklarımı ama nasıl yetişecek o 30 sayfa bilmiyorum :S
Umarım unutmuştur 30 dediğimi, en azından o 30`u, 20 diye yedirebilirim belki adama ;)

Neyse işte kısacası dün başladım adam akıllı tez yazmaya, bugün de bütün gün yazmayı planlıyorum. Yaz yaz gözlerim de ağrıdı şimdiden bilgisayar başında ama Allah var, zevkli iş doğrusu. Zaten ben biliyordum böyle olacağını; önce tembellik ettim amaaan yeaaaa yazarım nasıl olsa dedim, zaman daralınca da hemen dört elle sarıldım işe ve araştırdıkça hevesim daha da artıyor, zaten bilerek edebiyat konusu seçmiştim, seviyorum çünkü bu işi.

Araştırmak, yazmak, yeni şeyler öğrenmek, pekiştirmek fln çok güzel eğer sevdiğin işi yapıyorsan. Sevmiyorsan zaten işkence! Ne beğenmediğin bir konu üzerinde tez yazabilirsin, ne sevmediğin işte uzun süre çalışabilirsin, ne de sevmediğin bir adamla bir ömür geçirebilirsin. Bu işin kuralı bu, seveceksin illa ki...

Ben de önce, pofff kim yazacak şimdi bu tezi ya diyip, snr da ayy ne güzelmiş tez yazmak diyeceğimi biliyordum en başından. Sadece gerçek anlamda bir kere başlamam gerekiyordu tezime. Çünkü insan sevdiği şeyi ne şekilde, hangi şartlarda olursa olsun yapar, o isteği bastıramaz hiçbir şekilde!

Neyse ben kaçayım da, ulu tez araştırmasına devam edeyim ;)

2 yorum: