4 Şubat 2012 Cumartesi

Hayatımdan Kısa Kısa Son Dk Haberleri


Yazmaya odaklanmaya çalışıyorum da onu bile yapamıyorum son zmnlarda. Bu tembelliğim başa bela yeminle!!! Normalde böyle biri değilim ama bi geldi mi tam geliyor tembellik, her şeyi salıyorum! Yıllardır planlı programlı çalışan ben, son 1 aydır feci şekilde her şeyi asıyorum. Öncelikle tezime dokunmadım bile final zamanından beri. Açıkçası canım da hiç istemiyor, bir de kafamda birkaç ay snr ne bok yiyeceğim diye de bir korku var ki bütün her şeyi allak bullak ediyor. Snr da amaaan salla yaa ne olacaksa olsun deyip geçiştiriyorum. Düşünmek istemiyorum çünkü, şimdiye kdr kurduğum uzun vadeli tüm planlar alt üst oldu. Bir Boğa burcu olarak plansız da yaşayamıyorum ama artık uzun vadeli plan yapmamaya itiyorum kendimi, çünkü diğer türlü canım çok yanıyor.

Ama bu gidişata bir dur demek de gerekli, en azından şu final dönemini Allah`a şükür ki kazasız belasız atlattım! Şu andaki tek sorumluluğum Nisan ayına kdr tezimi yazıp bitirmek ama ona da feci üşeniyorum işte. Bir de bnm dışımda tez alan diğer iki arkadaşım peşlerinden atlı koşturuyor gb yazıyorlar tezlerini, yakinda bitirecekler hatta ama ben hala yatıyorum yani. Bu da ayrı bir canımı sıkıyor. Aman nys!

Bu arada ilişkimde çok büyük gelişmeler var! Ben tam Siğil`den umudu kestim, 'Yaa nasıl olsa yürümeyecek, ben gene avucumu yalayacağım, şimdiden alıştır kendini bu duruma Rubi' tavırlarına kendimi feci şekilde kaptırmış, ayrılığa gün sayıyordum ki ilişkimize, kelimenin tam anlamıyla sihirli bir değnek değdi!

Siğil bir anda dünyanın en duygusal erkeğine dönüştü. Hiç beklemediğim bir anda söylediği sözler, bana karşı davranışları aslında bana ne kdr değer verdiğini gösterdi bana. Tabii biliyorum ki söz sözdür, uçar gider ama öyle değil işte. Söylerkenki tavırlarını, samimiyetini, gözümün içine içine bakışını yazıya dökmem imkansız! Bakışları bile değişti çocuğun resmen, o kdr derin bakmaya başladı ki kendimi kaptırmaktan korktum bir anda! Böyle anlatılamaz bir duygu! Yıllar snr tekrardan kalbimin çarptığını hissettim yaa, sanki bir uykudaydım, uyandım ve tekrardan hissediyorum!

Aslında bir kere daha anladım ki bir kadını mutlu etmek son derece kolay!
Bana söyledikleri, bakışları ve davranışlarıyla birleşince o kdr mutlu oldum ki sizlere anlatamam! Çok değerli bir mücevher hediye etseydi bu kdr mutlu olmazdım yemin ederim!
O yüzden bence hiç kasmayın sevgili erkekler; samimiyet ve sevgiyle söylenmiş birkaç söz bile aklımızı başımızdan almaya yetiyorken bizi kaprisli, çok şey talep eden, sürekli hediye bekleyen yaratıklar olarak algılamayı kesin. Sadece sevin ve içten davranın; bu, bir kadını ömür boyu mutlu etmeye yeter.

İşin ilginç tarafı Siğil`in bu hareketleri beni o kadar mutlu ediyor ki onu gerçek anlamda seveceğimi hissetmeye başladım. "Ehhehehe bide biz evlenirmişiz sonunda yaaa" fln deyip, hatta 'biraz' daha abartıp çocuklarımız olursa kime daha çok benzeyeceklerini bile düşünmeye başladım! Ama gerçekten çok mutluyum!
Çoooook uzun zmndır böyle mutlu olduğumu hatırlamıyorum zaten o da ayrı bir konu. Bu beni hem şaşırtıyor hem de korkutuyor. O yüzden kendime hakim olmaya çalışıyorum, hayal kurmaya başlayınca uçup gidiyorum çünkü, ama her an yere çakılma ihtimali de var o yüzden eski çaylak Rubi gb hareket etmemem lazım ama diğer tarafım da "Lan şmd mutlu olmayacaksın da ne zmn olacaksın?!" diyor. O dengeyi nasıl tutturacağım bilemiyorum :S

Bu arada bnm için çok değerli olan Koca Kafalı kankamla barıştık. Aslında küs değildik ama konuşmuyorduk işte. Kırgındık birbirimize. Ama her şey, geçen hafta gecenin 4`ünde aldığım ani kararla değişti ve onu aramaya karar verdim. Konuştuk, buluştuk ve her şey düzeldi. Şu son 1 haftadır her şey mükemmel gidiyor. Koca Kafalı kankam Türkiye`ye döndü dün ama en azından aramızdaki iletişimin kopmayacağını bildiğimden sevinçliyim yine de. Çünkü onun, bende ki yeri çok ayrı...

Bu arada Bakü`de dehşet bir fırtına vardı son iki gündür, kar da yağdı baya baya. Ama daha doğru düzgün çıkıp da kartopu oynamak nasip olmadı. Umarım erimeden oynamaya fırsat bulurum :)

2 yorum:

  1. tembellik kronikleşmediği sürece gayet dinlendirici tatlım ...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benim bünye son zamanlarda fazla alıştı tembelliğe ama :) :S

    YanıtlaSil