2 Mart 2011 Çarşamba

OLMAYINCA OLMUYOR NAN...

Şunu anladım ki ben hakkaten bahtsızım...
Yok anam, o gün çocuk hiç bişey yazmadi bide üstüne ertesi gün bnm enerji yumağı arkadaşla dolaşmaya çıktık. Bnmde saç baş bok gb, amaan zaten akşam çıkıyoruz die kirli saçla çıktım ama hissettim yaa varya yemin ederim hissettim dedim ben şmd tipsiz bi halde çıktım yaa, garanti bunla karşılaşcam fln. Bi baktım karşıdan bu dangoz geliyor, ahanda dedim Rubi sıçtınnnn...!

Bide bunlar solumuzdan geçecekler böyle, bize 4 metre kala çocuk bir anda durdu, ayakkabisinin bağcığını bağladi, arkadaşı da bize bakıyor böyle, bende enerji yumağını dürtüklüyorum sakin bakma die, ki bnmki de tam salaklik; kiz tanimiyor ki ne diye bakacak, o anın heyecanı işte mal etti beni!

Nys snr bu yoluna devam etti, bense suratina bakmiyorum ama o an hem görsün hem görmesin istiyorum, böyle karisik duygular içindeyim fln. Ama çocuk zaten istese de beni göremezdi, sarhoş gb bi hali vardi; daha doğrusu ot içmiş, kafası bi dünya gibiydi. Dedim hadi şunların peşine takilalim, takildik güya ama baya geç dönmüşüz yani, yolun sonunda kaybettik. Snr da yolumuza devam ettik. Nys snr biz gezmeye devam ettik, yeme-içme-alisveriş derken eve geldim işte ben. Face`e girdim, bu yok, kendi kendimi yiyorum böyle yazayim mi yazmayayim mi die. En sonunda dedim kızım eline bi fırsat geçmiş değerlendir, snr mal gb ne bahanen kalır ne bir şeyin.

Yazdim işte ooo pek düşünceliydin ya da kafan iyiydi ondan diye, palton da pek şirinmiş yazdim. Ama hakkaten paltosu çok tatlıydı, kimsenin üstünde görmedim o tarz bir şey, bu zaten rocker fln ya aykiri tip havalarinda ama aykiriliktan çok şirin olmuş :)

Yalnız şöyle bi durum var; hani yolda ben döndüm ya arkama baktim bunun tipini inceledim azcık; ya şapka palto fln güzeldi de, o ayakkabılar içine sıçmış harbiden de olayın. Leyn kış günü 3 derecede Converse mi giyilir?! Ben bu erkek milletinde şu ayakkabı olayını çözebilmiş dglim zaten; adamlar yazın sıcağında rugan ayakkabı giyiyorlar, kışın soğuğunda Converse. Sonra da aa sen nasil oluyor da üşümüyorsun diye bana şaşırıp kalıyorlar, leyn gerizekali ben de senin gb incecik Converse giysem ben de üşürüm heralde manyak miyim çizmem var botum var yani, onlari giyerim. Bide çok ilginç bişey var erkeklerde; bak adam kendi parasini kendi kazaniyor, ii de kazaniyor yani, ama çıkıp kendine iki t-shirt, bi ayakkabi alamaz. Yahu paran var zaten git alsana kışın donma, ama yok, illa Converse giyecek ya da kıro kıro rugan giyer. Burda okuyan arkadaşlar varsa onlara sesleniyorum; kışın bot giyilir yahu, çok pahali da değil öle, zaten öğrenciyseniz mutlaka bi indirim yaparlar, hayir onu da geçtim sigaraya verdiginiz parayi harcamasanız bir ay, o para hayli hayli çıkar yani, boşa söylenmeyin paramiz yok diye :P Bide bize laf ederler alişverişten başka bildigimiz yok die, leyn biz en azindan üstümüzle başımızla dalga geçirttirmeyiz böyle, paramiz olsa da aliriz olmasa da ;)

Nys işte özet olarak üst ii de alt felaketti yani. Nys bi baktim bu yaziyor böyle yakalamissin demek beni fln, snr ayrinti soruyor fln ne düşündüğüm hakkında bilmem ne, ama hissediyorum çocugun kafa hala bi dünya, sonunda söyledi zaten, bide morali bozukmuş carttı curttu, Allaam adama bak yaa, bütün gün ye-iç-sıç vaziyetinde ama dertleri varmış, bu tarz insanlarin ne derdi olur ki anlayamıyorum ben. Bide sürekli bi melankoli halleri fln. De get! Emo oldun başıma leyn diyecektim de şmd çocugu küstürmeyeyim dedim :)

Nys biz bunla muhabbet ediyoruz böle, durup dururken işte pat die canin bişey istese çıkıp dışarı alır msn fln die salak saçma sorular sormaya başladı, snr olay evliliğe döndü, o konuşmalar baya güzeldi, araya hayallerimi fln da sıkıştırdım işte sevdiğim adamla şöyle yapmak gb bi hayalim var, işte Tango kursuna yazilmak isterim onla şöyle de böyle fln die zırvalıyorum. Bu da gayet güzel yazdı çizdi, snr resmen sıçtı moralimin içine haa. Son msji ki bu sabahin 6sinda atilan bi msjdi. "Moralini bozmak istemem ama istedigimiz insanlari bulamayacagiz, boktan bi hayat yasayacagiz" vs vs vs. Allah'ım öle iç karartici bi msj atmış ki resmen küfür ettim Allah belani versin die. Lan karşında sevgi dolu, sülün gb bi kız duruyor, senin dediğin lafa bak! Böyle psikopat da ilk defa karşima çıkıyor. Bundan öncekilerin hepsi yalakaydı. Zaten sanırım o yüzden bu bebe hoşuma gitti. Öle işte, yazdı çıktı snr, bnm moral nasıl ama, içine sıçtı resmen yani göt gb kaldım orda!

O gün bu gündür de hiç ses seda çıkmadı bu Siğil'den. Anam zaten bende şans olsa şaşırırdım. Haaa ama çok önemli bi olay var bu bebeyle ilgili; lan ne zmn bu çocukla yazışsam eski sevgililerim yaziyor bana; tam bu bebeden msj bekliyorum bi bakıyorum ex`im msj atmış, o gün de gene böyle oldu, dedim Bismillah, bu bir işaret mi acaba? :S

Ama bu çocuk çok garip yaa, ne istediğini bilmiyor desem öle dgl, hödük desem hödük dgl, böle acayip bir tip. Ama şunu anladim; bu çocugun sevgili yapmaya niyeti yok, yani öle yaziyor çiziyor, iki gün snr ortada yok, bu da bana gelmez. Ama biliyorum hissediyorum bu çocuk beni şöyle dünya gözüyle bir görürse, bi konuşsak peşimi bırakmayacak diye hissediyorum ama o ortamı ayarlamak da baya zor. Amaaan artık çok üstüne düşmüyorum, en son ben yazdim zaten, bakalım bundan snr bebeden hareket gelecek mi...

2 yorum:

  1. Çok iyi yazıyorsun yeminnen okurken baya bi eğlendim. Bu siğil seni deli etmese bari :))))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)
    Valla şu kısa tanışıklığımız zarfında yeterince deli etti zaten :) :S

    YanıtlaSil