20 Eylül 2011 Salı

BİRİ BENİ UYANDIRSIN...!

Bi uyku sorunum var ki sormayın!
Gece bildiğin uyuyamiyorum, gündüzse kalkamiyorum! Bazen, keşke gündüz yerine gece çalişsaydik, okula gitseydik, dolaşsaydik fln diyorum kendi kendime. Öyle hem daha güzel olurdu!

Bilmiyorum neden ama ben geceyi gündüzden daha fazla seviyorum. Belki de bu yüzden gündüzü sadece uyuyarak geçiriyor olmam, geceleri ise ortalikta fink atmam! Zaten lakabım da baykuş oldu çıktı kaç yıldır!
Ama sonuna kdr hakkini veriyorum yani bu lakabın; hem yalnızlık açisindan hem de geceleri uyumayıp hortlak gb dolaşmam açısından...

O dgl de ben bile sıkıldım artk bu halimden. Yani geçen sene 2. öğretimdim, rahat rahat gidip geliyordum okula, hatta ve hatta öğlene kdr yatmak bile kesmiyordu çoğu zmn! Şmd tekrar 1. öğretim olduğum için çok zorlaniyorum ve daha çok zorlancam da bu gidişle...!

Gece geç yatıyorum, yatsam bile hemen uykuya dalabilen bir insan dglim, bi yarim saat düşünüyorum hatta 1 saat. O günü, yrn ne yapacagimi planliyorum, snr aklima garanti bir sey takiliyor, malak gb bide onun üstünde duruyor uyuyamiyorum. Bu yüzden uyku açısından gerçekten çok kötü bir bünyeye sahibim!

Sırf bu yüzden arkadaşlarıma fln kırk yalan uyduruyorum, ayy gelemedim şöyle oldu, ayy uyuyakalmışım saati duymadım vs vs...
Bu yüzden kendimi esktra kötü hissediyorum, ama n`apiyim bnm gerçekten ciddi bir sorunum var bu konuda. Söylesem millet anlamayacak nasil olsa. Zaten herkesçe uykucu olarak da biliniyorum.

Eskiden günde 8 saat uyurdum, gayet rahat kalkardim, iyiydim yani. Ama Bakü`ye geldim geleli ve özellikle son 2 senedir 8saatlik uykuya doymaz oldum, artk o 8 saat 11-12 saate çıktı!
Ve ben bunu düzeltemiyorum! Birkaç yerde bunun depresyon belirtisi olduğunu, kişinin gerçek hayattan kaçıp uykuya saklandigini fln okumuştum ama bu bnm için gerçek bir tespit mi bilmiyorum fakat psikolojimin de eskisi gb çok normal oldugunu da sanmiyorum, sanmiyorum da dgl biliyorum! Eskisi gb olmadigimi, her şeyin degistigini biliyorum ama bir şey yapmiyorum, yapamiyorum...

Geçen sene bi ara uyku hapı kullanmaya bile başlamiştim. Onlar beni daha da mal yapmişti ama sanirim gene uyku hapı kullanmaya başlayacağım çünkü başka türlü düzene girecegi yok bu işin...

Canımı da hayli sıkıyor bu durum, elimde dğl...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder