17 Eylül 2011 Cumartesi

HİÇ GEÇMEZ Mİ GÖZLERİMDEN BU SONBAHAR???

Çok karışığım...

Hayatıma, evliliğe adım atacağım birini almak çok zor geliyor şu anda, daha tanışmadan bu kdr paniğe kapılmam bu yüzden...

Yıllardır yalnızken, O`nun yanına gideceği, onla kavuşacagım günü beklerken ve belki de buna çok az kalmışken böyle bir şeyin çıkması, beni hem şaşirtiyor hem korkutuyor. Eğer olursa; gerçekten kaderim bu mu? Bunu mu istemiştim, bunu mu beklemiştim ben diye uzun uzun düşünmekten kendimi alikoyamayacagim...

Offf! Şu an ki karişikligimi Allah kimseye vermesin! Daha tanışmadan bu kdr stres olduysam, kim bilir yrn neler olacak! Evet yrn ilk tanışma gerçekleşecek, ama ben daha dün gece bile Şeftali`yi düşünüp uyumuşken bütün bunlar neye yarar ki?!
BEN HALA ONA AİT, HALA ONA AŞIK...


http://www.youtube.com/watch?v=sMrQEcF_oFY işte şarkı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder