2 Eylül 2011 Cuma

BU DA KIZLARA ÖZEL ;)

      Yahu dün akşamdan beri şu modeli yapmaya çalişiyorum, bi nane yapamadim!
Youtube`da dolaşirken bi anda gözüme çarptı, dedim baya güzel oluyor ben de deneyeyim, hem basit görünüyor ama iş yapmaya gelince bi bok yapamadim. Zaten saç konusunda oldum olasi beceriksizimdir. Allah bu yönümü göz önünde bulundurup bana deli dalgalı, kolay şekle giren saçlar vermiş ya zaten, yoksa bi naneye benzemezdim.

Neyse ne diyordum, hah işte yapmaya çaliştim da bi türlü beceremedim anasini satayim, bi sinir oldum ki sorma valla! Acaba bnm saçim kizinkinden daha uzun ve dalgali oldugu için mi zorlandim yoksa kendi kabiliyetsizligim mi çözemedim ama olmadi işte. Birazdan gene deneyecegim bakalim olacak mi...
Bu arada izleyip de yapan varsa gözünü sevem buraya bi yazsin, talimat fln versin şöyle böyle diye. Bakınca yapilir, çok kolay lan diye düşündüm önce ama kazın ayaği hiç de öle dglmiş. Kiz da İsveç Almancası konuşuyor dolayisiyla hiç bir halt anlamiyorum :S

http://youtu.be/iNukYuM5d-8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder