24 Ocak 2012 Salı

BAZEN HER ŞEY İÇİN ÇOK GEÇTİR...!

Dans kursuna gidip, ardından da kuzenle film izlemek yerine, bilgisayar başında, Facebook`u bile kapatmış bir halde pinekliyorum! Bu kdr asosyal olduğum bir günde, en iyisi blog yazmak dedim. Son zamanlarda olanlardan hiç bahsetmemiştim doğru düzgün.

Öncelikle Siğil`le çıkmaya başladığımı söylemiştim. Her şey iyi mi gidiyor? Hayir tabii ki de!
Hayatım boyunca ne aşkta ne de ailemde mutlu olamadım, olamayacağim da anladım artık!
Her şey böyle iken, sürekli bana yazıp duran eski sevgilim J, geçen hafta gene ortaya çıktı ama bu sefer klasik konuşması dışına çıktı ve beni gerçekten şaşırttı! Yani bunun eninde sonunda olacağını biliyordum da bu kdr erken olmasını beklemiyordum.

Olay şu ki; şimdiye kdr sevgilisi olduğum her erkek, eninde sonunda beni kaybederek ne bok yediğini ve bensiz olamayacağini anlayarak bana geri dönmeye çalıştı. J için de bu geçerliydi tabii ve çok snr gerçekleşeceğini düşündüğüm bir şey aniden oldu. J yalvar yakar, yeniden ilişkimize başlamamız için sabaha kdr hiç susmadan konuştu durdu.

Her şey iyi güzel de J`ye karşı içimde en ufak bi hoşlantı kırıntısı bile kalmadı ki! Üstüne üstlük başkasıyla çıkıyorum ve de gerçekten hoşlandığım biriyle! Bütün konuşmasini dinledim; ne kdr aptal ve kıymet bilmez bi adam olduğunu, hatasını çok geç farkettiğini ama hala bir şansımız olduğunu, bu süre içinde beni hep düşündüğünü ve hayatına kimseyi sokmadiğini (güvenilir kaynaklardan öğrendiğime göre gerçekten de kimseyle çıkmamış ama zaten bnm dışımdaki hangi insan evladı bu ayıya dayanabilirdi ki?!), beni sevdiğini ve geri istediğini, kulum köpeğim olacağını (o ayıdan beklemezdim ama evet, aynen böyle söyledi :)), ha birde istediğim her şeye karışabileceğimi, patronun ben olduğumu söyleyerek konuşmasını sürdürdü.

Uzun lafın kısası; J`in içindeki hayvani maço gitmiş, yerine kılıbık olmaya heves atan bir adam gelmiş!
Hayır her şey çok güzel ama gerçekten bu denli yalvarıp yakaracağı aklıma gelmezdi! Saatlerce dil döktü durdu, başkası var dediğimde ise ya boşver onu, biz senle beraber olmalıyız, istediğin her şeyi yapmaya hazırım yeter ki bana evet de, yeniden bnm ol dedi.

O bunları söylerken öyle kötü oldum ki anlatamam! Sözlerinden etkilendiğim veya ona geri dönmek istediğim için fln değil! Sadece ve sadece şunun için ki; Bir insana bütün kalbinle yeniden umut bağlıyorsun, evet yaa bu sefer her şey süper olacak diyorsun, deli gb sevmesende o hoşlantıyı aşka dönüştürmek için kendinden sürekli olarak bir şeyler katıyorsun, fedakarlık üstüne fedakarlık yapıyorsun, tabii karşındaki hödükten kesinlikle hiçbir yanıt alamıyorsun. Halbuki çıkmanız için üsteleyen, peşinden koşan o`ydu ve şimdi sen onunla çıkarken sana kabalık yapmaktan, tam bir ayı gb davranmaktan çekinmeyen bir adam buluyorsun karşında!
Sen her şeye sabır, sabıııır, düzelecek diye katlanırken onun aklına bile gelmiyor senin yüreğinden geçenler, böyle böyle bir ilişki bitiyor ve aylar snr bu insan tekrar karşına geçip; bana geri dön, kıymetini bilemedim, hayvanım ama düzelcem, ne kaybettiğimi seni kaybettikten snr anladım, beni affet n`olur barışalım diye yalvarıyor.

Şimdi bu hayatın bize oynadığı bir oyun mu? Aynı şeyi, hayatının herhangi bir yerinde de olsa her birimizin yaşadığını biliyorum ve bunu en çok yapanın da erkekler olduğunu da! Çünkü felaket benciller!

Zamanında içine sıçmış olduğu ilişkisini, aylar snr  kurtarmaya çalışırken hiç düşünmüyor karşısındakini!
Hiç düşünmüyor bu kızın hayatında belki başka biri vardir, belki başka birinden hoşlanıyordur diye. Çünkü her zmnki gb kendisi, kendi hisleri ve beklentileri ön planda! Sorma ihtiyacı bile duymuyor hayatımda ondan snr olup bitenleri, direk bana geri dönmelisin diyor. Bu kdr bencil ve bu kdr kendinden ve ona geri döneceğimden emin! Ben zaten hazırda bekliyordum canım J gelecek de tekrar başlayacağız diye, Allah Allah?!!!

Bir de ilişkim var dediğimde bile; bırak onu, sevmiyorsun onu diyor küstah küstah! Lan hayvan herif  ben seni de sevmedim, hatta çok snrdan hoşlanmaya başlamıştım ama kalkıp bir kere bile böyle bir şey söyleme hakkını kendimde görmedim! İşte karşımdaki bu kdr odun yani düşünün artk!

Tabii bütün bunları duyduktan snr ilişkimizin içine nasıl sıçtığını, beni nelerle nasıl yaraladığını, ona çok güzel ve daha önce olmadığım kdr net ve acımasız bir şekilde tekrardan hatırlattım. Israrlarını sürdürüp özür dilemesi bir işe yaramadı tabii ki. Artık ona dönmemin bir anlamı yoktu, her şeyden önce ona karşı bir duygu beslemiyorum, şimdiki ilişkimde mutsuz olsam bile yanımdaki insanın elini bir kere tuttuysam bir daha kolay kolay bırakmam, hele de bir başkası için ASLA!

Ayrıca, hayatımın içine sıçıp gitmiş, en zayıf yanımdan beni defalarca yerden yere vurmuş olsa da asla unutmamış olduğum, bana gittikten snr geri dönebilecek tek bir insan var; o da Şeftali'dir!
Bir tek onu defalarca affettim, defalarca kabul ettim ve snr gene geri kaybettim...

Hal böyleyken J`yi postaladım ve onu sadece arkadaşım olarak gördüğümü ve göreceğimi belirttim. Orda da melodrama kaçan şeyler söylese de hiç acımadım, son defa bana yaptığı her şey için intikamımı aldım ve Siğil'le yoluma devam ettim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder