25 Ocak 2012 Çarşamba

Bu Karanlıklar Beni Eritse de Vazgeçmem Senden, Aşkın Alevinden...


Geçen hafta Siğil'in yanındayken, bir anda telefonunun çalmasıyla şoka uğramam bir oldu!
Yaptığı müzik de Rock olunca, en çok dinlediği müzik türü Rock ve adam Pop müzikten nefret ediyor gibi bir şey. Telefonu da ne zaman çalsa Heavy Metal bir parça çalıyor, kulaklarım ağrıyor o derece yani!

Bir de bir keresinde laf arasında hastası olduğum Tarkan'dan laf açılmıştı, durdu durdu bok atmaya çalıştı, ben de  tam bir Tarkan fanatiği olarak hemen çat çat saydım döktüm, herkese laf edebilirsin ama Tarkan gibi gerçek bir müzik adamına laf atamazsın fln diye!

Nys işte o gün de bir baktım Siğil'in telefonu çalıyor, hem de bir Tarkan şarkısı eşliğinde!
Hem de o kdr güzel çalıyor ki! Allah`ııım böyle bir sakinlik, bir dinginlik, bir huzur ve romantizm getirdi bulunduğumuz ortama!

Siğil'in telefonunda, en sevdiğim şarkılardan biri olan Dön Bebeğim çalıyordu!
"Hayırdır Tarkan mı dinliyorsun, hem de telefonunun zil sesi yapmışsın?" diye sordum tabii hemen, neymişş öğrencilerinden biri bu parçayı öğrenmek istemiş de onun için şarkıya adapte olup akorlarını çıkarmak için zil sesi yapmış, yoksa ne işi olurmuşşşmuş.

Amaç ne olursa olsun, bir erkeğin telefondaki zil sesinin 'Dön Bebeğim' olması çok hoşuma gitti, hatta artık onu sürekli birileri arasın istiyorum :))  Bu şarkıdan bıkılmaz çünkü! Ümit Sayın sağolsun; sözler ayrı, müzik ayrı güzel! Hele de Tarkan`ın o güzel sesiyle birleşince off offf!

Bu arada eskiden ne güzel klipler çekiliyordu yaa, şimdi hepsi aynı yemin ederim! Şarkıcı bayansa %90 çıplak denilecek kdr giysisiz oluyor, yanına yakışıklı bir manken veriyorlar, bir de arkada dansçılar, sürekli yapay bir ortamda kendinden geçmiş bir şekilde dans eden insanlar fln. Şarkıcı erkekse de yanına 5-6 tane cıbıldak manken koyuyorlar, bunlar arkada dans ederken şarkıcımız da etrafa seksi bakışlar atıp, kameranın ortasına doğru parmağını sallayarak "Kapımda köle edeceğim seni yolluuu!" temalı şarkısını söylüyor fln.

Hep böyle abuk sabuk klipler çekilmeye başlandı, ahh gözünü sevdiğimin 90'ları, siz ne güzel yıllardınız öyle!
Şu klibin güzelliğine bak yaa, sanırsın aşk filmi izliyorsun! Bir tarafta Tarkan, diğer tarafta güzeller güzeli bir hatun! Sevinçleri, üzüntüleri, kavgaları, kısacası her şeyleriyle karşımızdalar...

Özellikle kavga ettikten snr kızın, o kırmızı gülleri yere atması beni hep üzmüştür. Balerinli müzik kutusu da, yüksek ihtimal bu klipten snr çok meşhur olup o dönemin erkekleri tarafindan sevgililerine alınmıştır.

Bu arada daha yeni tekrardan araştırdım da şu klipte oynayan kızın adını bir türlü bulamadım :S
O dönemlerde Kenan Doğulu`nun klibinde de oynamıştı hatun ama adı sanı bilinmiyor hiç. Valla dünyanın en güzel kızı fln olabilir mi diye düşünüyorum açıkçası, gerçekten çok doğal ve narin!
Bu klip çekileli 18 yıl oluyor, acaba bu duru güzellik şmd nasıldır diye insan merak etmeden duramıyor!
İsmini fln bilen varsa yazsın lütfen :)

http://www.youtube.com/watch?v=BRLE0Hy8Rnc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder