7 Ocak 2012 Cumartesi

Birini Yeniden Tanıyıp, Boşuna Alışıp, Sevmeye DEĞMEZ...


Kuzey Güney`i izlerken, arka fonda bu şarkıyı duyunca direk vuruldum! Hande Yener`in o bayıldığım, eski tarzındaki slowlarını pek aratmayacak cinsten bir şarkı bu. Sözler de, müzik de harika!

Kendisini şarkıcı olarak kesinlikle göremediğim, sadece söz-müzik yazarı olarak kalması gerektiğini düşündüğüm Sinan Akçıl imzasını taşıyor bu şarkı da. Dediğim gibi kusura bakmasın ama sadece böyle mükemmel şarkılar yapsın, okumasın lütfen Sinan abimiz.

http://www.youtube.com/watch?v=zO0ruKG0cqA

Bir de Hande`nin, Yılbaşı Özel programı için Powertürk`de söylediği, şarkının akustik versiyonu var ki o da ayrı bi güzel!



Geceler zor, ışığım yok
Yalanım yok; SENİ ÖZLEDİM
Heceler çok, tek bir cümlem yok
YATTIĞIM YERDE SENİ DÜŞLEDİM
Şimdi şehri gezme vakti yalnız başıma
Ne olur sanki aynı yerde çıksan karşıma?!
DÖN BANA, AŞKTA DUR BANA
GİDEREK DAHA DA DAĞILIR KALBİM HER YANA...!
DÖN BANA, YAPMA, ZORLAMA
BİRİNİ YENİDEN TANIYIP, BOŞUNA ALIŞIP, SEVMEYE DEĞMEZ...

4 yorum:

  1. Ayrılık vakti, benim gibi mazoşistler için yaraya tuz biber oluyor bu şarkı. Bugün kaç milyon kez dinledim bilemiyorum :S :((

    YanıtlaSil
  2. belkide aradığın şey bu şarkı değil...

    YanıtlaSil