3 Ocak 2012 Salı

YALNIZ GELDİK, YALNIZ GİDİYORUZ ANLADIM!


Anladım ki salaklık tamamen bende! Hep şu ağlatıp duran, romantik Amerikan filmlerini izleyip izleyip kendime de öyle bir hayal yaratıyorum, filmlerdeki karakterlerin hayalini kurup gerçek hayatta da karşıma böyle tipler çıkacak sanıyorum.

"Pisliğin teki" ama aslında öyle değildir, içinde mutlaka derin bir insandır. "Odunun teki" ama mutlaka romantik bir prense dönüşecek. "Duygusuzun teki" ama içinde mutlaka herkesten gizlediği yaraları vardır, aslında korunmasızdır, ona yardım etmeliyim diye düşünüp düşünüp kendimi salak yerine koydurmayı çok iyi başarıyorum!

Malesef ki "ASLINDA ÖYLE DEĞİL" dediğimiz herkes, ASLINDA ÖYLE!

Sadece ben değil, bu şekilde düşünüp yaşayan herkes sanırım bunu kabullense çok daha kolay olacak bazı şeyler, daha az yara almayı başaracağız en azından.

Ve son olarak; hayatıma giren hiçbir erkek beyaz atlı prensim değildi, şimdi çok daha iyi anlıyorum.
Hiçbirinin, Bihter`in hayatını sikip atan Behlül`den farkı yoktu...

2 yorum: