8 Temmuz 2011 Cuma

BEN ADAM OLMAAAAAM!

Çok gerizekali işler yapiyorum yemin ederim! Şu anda Türkiye`deyim ve mutlu olmam, tatilin keyfini cikarmam gerekirken ben mutsuzlugun dibinde sürünüyorum!
Eski sevgilim Cedric bnmle barişmak için can atiyor, degistim cartti curttu deyip duruyor, güvenilir kaynaklardan ögrendigim ve gördügüm kdriyla hakkaten çocuk degişmiş ama ben de duygu kalmadiktan snr neye yarar?! İsterse dünyanin en sadik, en anlayisli, en mükemmel insani olsun smd, zmninda cektirdiklerini unutturabilir mi bana bunlar? HAYIR!
Ayriyeten sevmiyorum da artk, zaten zmninda bi sürü nedenden dolayi katlanmistim ama artk ne birilerine katlanmama ne de başka bir şeylere gerek var!
Ama ben bu çocuga bi türlü anlatamiyorum aramizda tekrardan bir sey olamayacagini, yrn son defa buluşup adam akilli konusmayi planliyorum cünkü başka türlü olmuyor.

Onun disinda gerizekali işlerimden biri de diger eski sevgilim, zmninda hayatimin içine sicmiş olan, ne bokunaysa hala ve hala unutmakta zorlandigim şahsiyet yani Bay Şeftali var...
Abi bu adam bnm hayatimin içine bildigin sicti yani, ötesi yok yani! Ve ben hani önceki yazilarimda unuttum da, artk eskisi gb sevmiorum da cartti curttu diyordum yaa, biraz sallamisim abi ben!
Ya smd doğruya doğru hislerim eskisi gb, en azindan geçen sene ki gb yogun değil ama gene de var yani bir şeyler.
Öncelikle Nisan ayinin sonunda bu mal beni aramisti; halimi hatrimi sorup, "nasilsin? ha iisin demek tamam öyleyse görüsürüz" deyip kapatmişti Allah`in kafadan sakati! Ama gel gör ki nasil olduysa ben bu çocuga snrdan hiç dönmedim, ne aradim ne sordum, hiç tık yok ben de, ki bu gayet anormal bir şey bnm için (sadece Şeftali konusunda)!
Türkiye`ye gelince de hiç aramadim, dedim nasil olsa Zafer`de karsilasiriz, hem pat die karsisinda görünce nasil olcak acaba diye içimden tahminlerde bulunuyorum fln ama bu sefer şans benden yana gülmedi...

Hatta kader dalga geçti benle; geçen hafta Petek Dinçöz kankam bütün moralimi alt üst etti!
Petek Dinçöz solistlik yapiyor ve düğünlerde fln da şarki söylüyor. Bana da israr etmisti geçen gün, gel iste aksam düğün var, beni dinlersin diye, acikcasi ben de üşendim, dedim yaa snr giderim kim gitcek smd o kdr yolu fln, gitmedim. 2 saat snr kankam beni bi ariyor, "Kizim, Şeftali arkadaslariyla birlikte burda!" die.
Naranaraaaaam! Ben bildigin göt gb kaldim öle! Hayir bi an aklimdan geçmedi dgl; apar topar eve gidip, süslenip püslenip dügüne gitmek ama saatleri hesaplayinca anca 2-2 buçuk saat snr dügünde olacagimi ve resmen salak gb kankasindan haber alıp gelmiş ergen kiz durumuna düşecegimi anlayinca hemen vazgeçtim.
Ama çok pis koydu  bu olay bana, bide her şeyi geçtim, düğün de bizim evin 100 metre ilerisindeki otelde yapiliyor, bildigin göt gb evde oturdum ben de, çok pis asabim bozuldu ama dedim n`apalim demek ki smd karsilasmamiz kismet dglmiş. Ama içten içe de düşünmeden yapamiyorum; çok şık olup gitmek vardi o düğüne, Şeftali beni görünce bilmem kaçinci kez bana aşık olacak, gözlerini benden ayiramayip beni dansa kaldiracakti fln, ahh ahhh...
Onun üstüne dedim nys Rubi belki sokakta karsilasiriz, ki biz genelde hep sokakta karsilasiriz onla :) öyle acayip bi olayimiz var bizim.
Ama sadece ortak arkadaslarimizla karsilastik, hadi buna da eyvallah dedim, en azindan haber kesin gider mabinda.

Onun dışında dün çarşıdaydım ve ilk defa akşama kaldim, bnm salak da akşamlari çıkar genellikle, eve dönerken dedim garanti bugün görcem; sağa bakıyorum yok, sola bakıyorum yok, cafelerin içine kdr her tarafa baktim anasını satayım ama yok! En sonunda dolmuş duragina giderken bi baktim Şeftali`ye benzeyen bi tip! Ahanda dedim bu sefer oldu! Ama snrdan bi baktim bu cocugun saclari düz, dedim Allah belani vermesin, hem Şeftali`ye çok benziyor hem de en zayif animda yoluma cikiyor!
Böyle hayal kirikligi içinde dolmuşta giderken bi duygusallik, bi mallık çöktü üstüme, dedim en iisi msj atayim, zaten o beni aramişti ben snr ilgilenmemiştim, en azindan geldigimi haber edeyim, ne olacaksa olsun anasini satayim dedim msj yazdim.
Msji yazdim yazmasina ama bi türlü gönderemiyorum, var yaa tam 20 dk o msji gönderip göndermemek arasinda gidip geldim! Lan gönder n`olcak diyorum kendi kendime, snr tam elim göndere gidiyor, o anda içimi öle bi heyecan kapliyor; sanirsin çocuğa msjla evlenme teklif ediyorum!
Lan altı üstü bi "Kovboy ;)" yazdim, bi türlü gönderemiyorum aq!
Kendi kendimle cebelleştikten snr dua edip bastım göndere. Snr bi baktim msj atti; Halil Sezai`nin şarkisinin sözleri, ardindan da hosgeldin :) , ben de hosbulduk fln yazdim, biraz msjlastik, meğersem beyefendi Antalya`ya gitmiş kaşla göz arasinda, zaten bi yerinde oturmuyor, götü sürekli macera peşinde!
Ayriyeten biraz da içmiş! Dedimmm ohhh adama bak, bana içkiyi biraktim cartti curttu die konusup duruyordu, kendi çoktan içmeye başlamiş bile! Tabi bunu söylemedim ilk dakikadan ama unutmam da, zmni gelince vururum yüzüne ;))
Onun dışında gülücüklerle dolu msjlar atip durdu ama öle ahım şahım bir şey yok, normal arkadaş gb msjlaştik, zaten hep arkadaş ayagına bişeyler yaşıyoruz ya nysss...
Gelcekmiş yakında ama tarih söylemedi, ben de meraklı gb görünmeyeyim die sormadim tabi.
O dgl de ben bu salagi hala seviyorum yaa, o heyecanimdan onu anladim! Hele bide görsem 1 yildan snr nasil olurum kim bilir! Ama işkence çektircem ya kendime; illa o, illa onunla olsun diyorum kendime, kaşınıyorum resmen!
İster istemez umut balonlarımı saldım semaya, ya hepsi teker teker patlamaya başlayacak ya da ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder