11 Temmuz 2011 Pazartesi

HALA İNANASIM GELMİYOR AMA...

Eveeet; şok olacagınız bir gelişme: an itibariyle sevgili yaptım!
Takip edenler varsa garanti çok şaşıracaklar çünkü gerçekten de hiç beklenmedik bir olay bnm için.
Olayi kısaca özetlemek gerekirse; ilkokuldan bir arkadaşım vardı, Bay J diyelim hadi ona.
İki sene önce beni Fb'da  buldu, ekledi, konuştuk ettik ama baktım bana karşı cok farklı davranıyor, yani asılıyor desem aslında bıraz kaba olcak ama işte sevgili olmaya niyetli davranışlar sergiliyor, öle diyim. O aralar ben hiç pas vermedim tabi ama o da peşimi bırakmadı. Tabi bnm aklım o aralar sade ve sadece Şeftali'de oldugu için ihtimal bile vermedim aramızda bişeyin olabilecegine.
Geçen sene de J askerdeydi ben geldiğimde, hiç yüz yüze görüşmedik yani ama bu sene gelir gelmez msj attı, numaramı istedi fln, konuşuyoruyz ediyoruz derken. Her gün aramaya başladı bu beni, gece saatlerce konusuyoruz fln, nr bu beni ikna etmeye çalişti baya bi. En sonunda geçen gün buluştuk arkadaş gb.
Bi gör nasıl heyecanlı, bana bakcak diye neredeyse düşüyordu! Snr kapagını açmadan içecegini içmeye kalktı koptum orda =D!!!
Konuşurken şunu fark ettim ki hayatlarımız aileler açisindan birbirine çok benziyor! Ve ortak çoook fazla şeyimiz var! Ayriyeten etkilenmemin en önmli sebebi de sesi oldu. Çok mu karizmatik sesi var diyeceksiniz ama hayır, normal tatlı bi sesi var ve çok acayiptir ki sesi Şeftali'ninkine çok benziyor!!!
Hatta bi ara konuşurken lan yoksa ben Şeftali'yle konusuyorum da haberim mi yok oldum yani o derece benziyor ses tonları! Ve bazı kelimeleri söyleyişleri, tonlamaları, bana hitap şekli fln aynı ve bu yüzden ben ister istemez etkilendim. Aslında çok boktan bi durum; sonuçta etkilenmeme sebep; ex aşkım ama n'apalım...

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; hayatımda ilk defa, istedigim erkek profılıne bu kdr yakın biriyle tanıştım! Sürekli olarak artilarini saydım; eksileri çok çok az ve ben ister istemez çelişkide kaldım!
Bu arada ayın 15inde gidiyor ve sürekli hadi lütfen evet de bana, zmnımız zaten çok az diyordu. Ben de malım yaa, gül gb çocugu bulmuşum bekletiyorum. Nedeni de Allah'in Şeftalisini görcem de ne hissettiğimi anlayacagım ve belki aramızda tekrardan bir şeyler olur düşüncesi...Küfür etmeyin biliyorum; Harbi malım!
Bu arada çocuk evlilik mevlilik demeye başladı, lan dedim n'oluyoruz daha çikmadan evlilik muhabbeti yapiyor fln. Hem sevindim hem de bi garip oldum. İçimde hep Şeftali'yle evlenme hayalleri kuran biriydim çünkü. Damatlikla elimi tutanın, bir başkası olacağına hiç ihtimal vermiyordum...

Ama baktım J baya ciddi konuşuyor, lan dedim acaba olabilir mi??? En sonunda dün gece konuşurken o kdr çenesini yordu ki çok kararsız kaldım ve bi an Şeftali gözümün önüne geldi; duyarsız, tutarsız, dengesiz ve zayıf karakterli eski sevgilim... Karşılaştıgımızda yapacagı, söyleyecegi her şeyi düşündüm, çünkü artk adim gb biliyorum n'apcagını. Lan dedim ben bu salağı mı bekliyorum, kendi agzıma sıçayım!
Ve o anda nasıl gaza geldiysem evet dedim!

Şu anda pişman mıyım onu bile bilmiyorum! Bi taraftan ii oldu, 3 yıldır yalnızdım ve artk bunalmıştım, J bana çok ilgi gösteriyor, sürekli arıyor soruyor, merak ediyor. Bu duyguları unutmuşum ben...
Bana şans dileyin, bu sefer her şey farklı olsun istiyorum, mutlu olmayı özledim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder