21 Temmuz 2011 Perşembe

ŞAŞIRMADIM! HER ŞEY, HER ZAMANKİ GİBİ...


Dün Şeftali'nin doğum günüydü ve ben yıllar snr ilk defa onu kutlamadım; ne msj ne arama, hiç bir şey...
Pişman mıyım??? Değilim aslında, her yıl bir bahaneyle o beni kutlamıyordu, bense Tr'ye gelişime denk geldiği için hep düşünmeden arayıp tebrik ediyordum, bu sene bu zinciri bozdum ve sanırım bozulan sadece bu değil. Her gelişimde mutlaka 15-20 defa karşılaşırdık Şeftali'yle Zafer'de ama bu sene hiç karşılaşmadık ve karşılaşmamız için de hiç bir şey yapmadım, yapmıyorum da...

Eskiden her gün Zafer'e inerken şmd kırk yılda bir iniyorum, dolayısıyla da karşılaşma ihtimalimiz en az seviyeye düşüyor. Ne yapmaya çalıştığımın inanin ben de farkında dglim. Bu sene gerçekten de HER ŞEY çok farklı bnm için, kararlarımdaki ani değişiklikler, umutlarımın umutsuzluğa dönüşmesi, belirsizliklerim...

J'ye karşı da garip şeyler hissediyorum, onda çözemediğim ters bir şey var ama hala bulamadım, beni çok rahatsız eden bi durum var ama ne işte bir türlü emin olamıyorum!
O da dgl; son günlerde J'de büyük bi değişiklik hissediyorum, sanki eskisi gb dgl, eskisi gb üstüme düşmüyor. Ona da belli ettim bu düşüncemi ama çalıştığı için bana öle geldiğini fln söyledi, saçmalamamı, bana çok değer verdiğini söyledi ama ben fikrimden dönemiyorum nedense. Boşa kuruntu da olabilir bu, erken öpüşmemizin neden olduğu kuruntular ama bilmiyorum işte offf!
Tartişiyorum sürekli onla, ottan boktan şeylerden hem de! Sinirimi mi çıkartıyorum yoksa böyle olması gerektiği için mi hala kestiremedim! Bu arada J'in tatili biraz ertelendi, gitti gidecek sözde ama daha bi bok olduğu yok. Ben de bundan istifade arkadaşımın davetini ona söyledim.

Yakın arkadaşımın bugün nişanı var, nişanlandığı çocuk da gene liseden sınıf arkadaşım Mırtık. Muhabbet ederken J'yi de davet etti, gelebilirse güzel olur, hem tanışırız fln dedi. Ben de J tatile gitcek diye bakalım dedim ama gitmediğini görünce sevindim beni yalnız bırakmaz diye...

Sevincim kursağımda kaldı desem yeridir!

-- Yakın arkadaşım Nergis`in nişanı var, biz bize olcaz, ailesi, en yakın arkadaşları fln.
-- Yaa? Ben sevmiyorum öle tanımadıgım insanların nişanına, düğününe gitmeyi fln.
-- Ama hayatım tanıyacaksın işte, hem Nergis bnm yakın arkadaşım utanılacak sıkılacak bir şey yok, o davet etti zaten, baya da ısrar etti, ben zorla çağırttırmadım ki,  hem Mırtık da yakınım, lisede de snrsında da hep beraber takılırdık.
-- Ya sevmiyorum ben öle yaa, hem saat kaçta?
-- Yedi buçukta başlıyor.
-- Ooo tam bnm çalışmam gereken saatlerde, dükkan yeni dolmaya başlıyor o saatlerde.

İşte aramızda geçen böyle bir konuşma...
Allah sen bi söyleyin hayatımda ilk defa bi kutlamaya sevgilimle gitmek istememde bi sorun var mı?!?

Ya ilk defa çok sevinmiştim yalnız gitmeyeceğim, yanımda değer verdiğim sevgilim olacak, ordaki bütün çiftlerin arasında mal gb kalmayacağım, güzel olacak diye ama neymişşş; beyefendi sevmezmiş öle şeyleri!
Ya gerizekalı yaa, insan bi düşünür bu kız tek başına orda n'apcak diye, ben de gideyim yalnız kalmasın sevgilim die ama insan hödük olunca işler değişiyor!

Abi hakkaten bahtsızım yani, ötesini bilmiyorum! Hayatımda ilk defa "çift olcam laaan" diye sevindiğim bi durum oldu ama gene hayal kırıklığı. Belki şu anda büyütüyormuşum gb gelebilir size ama dğl, valla dğl!
Her ortamda yalnız olmaktan bıktım! Karşınızdaki kankanız olsun, arkadaşınız olsun fark etmez; sevgilisiyle otururken sizin hep 3. tekil şahıs olarak karşılarında malak gb oturmanız kdr boktan bi durum yok! Yaşayan bilir! Sürekli olarak onların fotolarını çekmekten, onların o iki kişilik aşk kokan fotoğraflarına bakıp ardından acaba ben nasıl çıkmışım diye kendi mal yalnızlığınıza bakmak kdr üzücü bir şey de yok!
Lan tamam yanımda olmasa da en azından böyle özel günlerde yanımda olsun aq, ona da razıyım ama o da yok!

Bugün bir kutlamaya daha yalnız gideceğim işte; içkili olacakmış, dolayısıyla şmdden biliyorum kafayı çeker çeker hüzünlenirim, ağlamaya başlayacağım da ihtimaller arasında. Umarım sarhoş olup kızın gecesinin içine etmem ama etmem yaa, her kutlamada olduğu gb yalnızlığımın şerefine içerim; "Baaaak güya sevgilim var ama gene yalnız takılıyorum, sana ihanet etmiyorum, bi değişiklik yok yani" deyip deyip içerim.

İşin garip tarafı, yalnızlığımı onun omzuna bırakcaktım ama tam tersi oldu; o bana iki kat yalnızlık yükledi böyle bir günde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder