30 Temmuz 2011 Cumartesi

SANA DEĞİL, ŞANSIMA AĞLIYORUM...

J'den ayrıldım...

Kabalığı, bir anda değişen huyu, umursamaz tavırları beni nefret ettirdi, ben kimle çıkıyorum sorusunu sordurttu! En son yaptığı terbiyesizlik, saygısızlıktı zaten, şakaymış, sıçarım lan böyle şakaya gerizekalı!
Dediği lafa bak; "Sen Bakü'ye gitsene, özliyim seni".  Lan duyunca şeytan çarpmışa döndüm zaten!
Bana bütün gün seni özledim diyen herifin ağzından çıkan cümleye bak!!!
Snr şaka diyor bide yaa iice ayar oldum, mal herif yaa daha nasıl şaka yapacağını bilmiyor!

Dün bildiğin bok gbydim onun yanındayken! Hayır salaklık yemin ederim bende!
Ne bokuna güvenip kabul ettin kızım die soruyorum kendime?!!!
O kdr pişmanım ki anlatamam, hayatımda ilk defa böyle erkenden kabul ettim çıkmayı ve belki de her şey bu yüzden bu kdr erken yaşandı! Hayır hayır, her şey bnm aptallığım yüzünden oldu!

Çekip gitmeye kalktım izin vermedi, snr daha bi kavga ettik, snr dolmuşa kdr götüreyim dedi, istemedim ama ille de gelecek yaa sinir etti beni! Elimi tutmaya çalışmalar fln ama ben hiç yüz vermiyorum, resmen ayrıldığa getiriyorum ama mal yaa kabul etmek istemiyor. Snr bi ara minibüs geldi, ben bunu bırakıp ön tarafa yürümeye başladım, bi aktım minibüs tıka basa dolu, mecbur geri döndüm, bu da pişmiş kelle gb sırıtıyor, "Allah bile gitmeni istemiyor" dedi. Acaba gerçekten öyle mi diye düşündüm şöyle bi içimden ama ih ih hiç zannetmiyorum yani. Snr kulaklıgımın tekini taktım, bi parça var onu dinliyorum ama şarkı bildiğin sıçtı çarkıma! Utanmasam yolun ortasında oturup hüngür hüngür ağlayacağım yani! Gözümde de gözlük var ama pezeveng görüyor gene de gözlerimin dolduğunu ve dediği lafa bak Alla sen! "N'oldu şmd? Sen de ota boka ağlıyorsun"
Ya şunu duydum ya yemin ederim ne kdr dogru bi karar verdiğimi bi kere daha anladım! Nasıl odun bir cümle bu yaa?!? Sinirimden daha da ağlayacak duruma geliyorum ama gözyaşımın akmasına izin vermiyorum böyle, sıkıyorum kendimi olabildiğince! Snr bi baktım dolmuş geliyor, tam dolmuş dururken elimden tutmaya çalıştı, ben çekilirken de "Seviyorum seni" dedi, ben tam adımımı attım pat pat gözyaşlarım dökülmeye başladı, ama Allah'tan görmedi, kendimi dolmuşa atar atmaz zaten kopmuşum, son bi defa çaktırmadan dönüp bakmak istedim ama göremedim doğru düzgün...

Buraya kdrmış işte, bu da en kısa ilişkim olarak 3 hafta sürdü, anasını satayım ne iğrenç bir yaz geçiriyorum yaa! Dolmuşta ayaktayım bide, durmadan ağlıyorum mal gb, burnum akıyor, hava acayip sıcak, insanlar acayip acayip bakıyor fln çok sinir bozucu yemin ederim yaa!

Böyle durumlarda bnm gb şahsiyetlere özel bir yer yapılmalı dolmuşlarda; püfür püfür esen, milyonlarca peçete ve ineceği yere kdr bedava Rakı içebilecegi bir tezgah, hüngür hüngür ağladığında kimsenin duyamayacağı ve istediği kdr sümküreceği bir koltuk yapılmalı!

Moralim bombok gidiyorum ama nasılım; Şeftali'ye saydırıyorum her zmnki gb, ha bide ilk defa ciddi anlamda karar aldım o hüznün içerisinde, bundan snr erkek olmayacak hayatımda, çektiklerim yeter artk!
Şu J olayının beni bu kdr üzecegını hiç düşünmezdim yemin ederim yaa ama bağlanmışım az da olsa!
Akşam da konser vardı, o kdr aglamanın ardından ii oldu bu konser, kafam dağıldı baya, çıkışta da bi baktım J arıyor.

-- Nerdesin? Çıktın mı?
-- Konserdeyim, yeni çıkıyoruz.
-- Hımm, kim var?
-- Arkadaşlar
-- Hangi arkadaşlar?!?
-- Demiştim ya Kızıllar işte!

Böyle devam eden saçma sapan 2 dk.lık bi konuşma geçti aramızda, bide bana hesap soruyor dangalağa bak! "Ayrıldık" dedim ama anlamadı mı acaba bu kas kafalı die düşündüm ama daha snrsında hiç yani, ne aradı ne msj attı.
Hayır o da dğl, ben alışmışım karşımdakinin aramasına "aşkım biz ayrılamayız, seni seviyorum, lütfen böyle yapma kuzuuum" demesine ama bu odun sonuçta, yapmaz yani!

Bide şimdi face'ine baktım, kızın tekine doğum günü tebrik msjı yazmış, msj ayneeen şöyle; "Bazen kötü bazen ii de olsak her şeye rağmen ii ki varsın ;)" 
dedim kesin arkadaşı ama şu dikkatimi çekti, kiz o kdr yazılmış tebrik msjı içinde bi tek bu salağınkine cvp yazmış! Yazdığı da aynen şu; "Sen de ii ki varsın gamzelim ;)"
Abooooo ben bunu okudum, ben de kayış koptu bildiğin yaa! Bir sinirlendim, sen kimsin kızım bnm sevgilime gamzelim diyorsun fln oldum resmen!
Karşımda olsalar ateş püskürcem her ikisine de!!!

O dgl de ilk defa gerçekten J'yi kıskandım! Ve bunu hisseder hissetmez çok kötü oldum çünkü kolay kolay kimseyi kıskanmayan ben kıskana kıskana J'yi kıskandım! Özledim şerefsizin ilk günlerini!
Bir de nispet olsun die tatile gitmesine 3 gün kaldığını yazmış, ahanda tamam işte, gider de hatırlamaz bile beni orda zaten, 3 haftalık dandik ilişkimizi de iki günde denizin ve kızların koynunda unutur gider!

Şu anda içime dert olan en önemli şey ise; o salak orda ona ağladığımı düşünmüştür kesin, götü kalkmıştır puştun şmd! Ahh ahh salak kafam, diyemedim "Sana degil, şansıma ağlıyorum" diye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder