17 Temmuz 2011 Pazar

YENİ, ESKİYE KARŞI...

Geçen gün J'yle birlikte, bizim ilkokuldaki arkadaşlarla buluştuk. Gerçi onlar J'yle hep görüşüyorlar da ben ilk defa görüştüm, uzun süredir hiç birini görmemiştim. Millet tabi şaştı çıktığımızı öğrenince, bi sürü dedikodu ve olaylar oldu. Onun dışında J çok samimiydi, sürekli beni övüp durdu arkadaşların içinde, kızlar " Bu böyle dgldi, n'aptın sen buna böyle?" fln diyip durdular, sevindim aslında. J'in herkesin içinde benimle oldugunu söylemesi fln umut vericiydi geleceğimiz açısından, ayrıca millet bi başladı evlilikten konuşmaya, "ee J'in işi var, askere gitti, beklenilecek bir şey de yok, sen de seneye geliyorsun, artk evlenirsiniz" fln die, aboo ben bi kızarıyorum, lan diyorum içimden bi durun daha yeni başlamışız ne evliliği ama baktım J evet yaa fln diyor, bir garip oldum. Belli mi olur yaa belki Şeftali'yi tamamen unutup J'yle evlenirim, kısmet bu işler...

Perşembe de gene J'lere gittim ve gerçekten çok güzel bir gün geçirdik, ilkiyle yakından uzaktan alakası yoktu. Pizza aldım gittim, tıkınırken Ya Sonra filmini izledik, snr baya bi konuştuk, haşlayacagım konular vardı, onları açıp ağzına ettim azıcık ama yavrum hiç ters bir şey demedi, tamam hayatım yaparım ederim dedi durdu.

İlk defa onun yanındayken Şeftali'yi düşünmedim ve ilk defa çok huzurluydum. Hatta lan acaba seviyor muyum artk fln oldum. Bide çenesi, bıyıkları, sakalları fln nedense bana babamı hatırlatıyor. Babam da bıyıklı bnm. Hani derler ya her kız babası gb olan erkeklere aşık olur die, hakkaten doğru sanırım yaa, J de babam gb Oğlak burcu, karakter olarak benzer noktaları fazla, tip olarak alakaları yok ama bıyıklarına bakınca direk aklıma babam geliyor, bide bugün dikkat ettim ayakları da aynı babamınkiler gb, hatta sanki numarası bile aynı gb. Ona bakınca böyle bi sevindirik oldum nedense, kendimi çok güvende hissettim, ben bunu bi tek babam da hissederim ama bugün de öle oldu nedense. Ayy yoksa ben cidden sevmeye mi başladım bu kuzuyu yaaa :))

Bu arada bombayı da patlatayım; tam J'lerin evden çıkıyoruz, pat bana bi msj, tabi ki Şeftali'den!

" İst. Pastanesindeyim, çarşıdaysan" diye, ama beni bi gör orda nasıl havalara uçtum! Bana Perşembe gelcem demişti ve gelir gelmez de msj attı, demek ki görüşmek istiyor, hatta can atıyor!

Ben tabi "Keşke biraz erken haber etseydin, dolmuştayım eve dönüyorum" diye yalan attım. Biraz sürünsün bakalım, daha çok merak etsin, ben az kıçımı yırtmadım, Zafer sokaklarında 50 tur attım onu görebilmek için, şmd hemen ilk msjında koştur koştur gidecek dglim heralde.
Ama içimden de geçmedi dgl yani, dedim lan J'yi kış kışlayıp Şeftali'nin yanına mı gitsem die ama snr J'in yüzüne bakınca direk uçtu o fikir kafamdan, böyle çok mutlu oldum bi anda!

Ayy şu anda da garip hisler içindeyim, Şeftali'nin ilgilenmesi fln süper ötesi bnm için, diğer taraftan J beni mutlu ediyor. Bu durum karşısında kafam biraz karışmıyor dgl ama şu anda yapılacak bir şey de yok. Zaten hiç bir şey de bilmiyorum, tek bildiğim; bir seçim yapmam gerekirse çok zorlanacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder