15 Temmuz 2011 Cuma

KARIŞIK İŞLER BUNLAR... :S

Işte asıl olay bundan snr başlıyor; tam oturdum kitap okuyorum, aynı zmnda J'yle msjlaşıyorum. Bi baktım msj geldi, J'den msj bekliyordum tabi, zaten saat de gecenin 1buçuğuydu. Msjı açıp okuyunca gözlerim faltaşı gb açıldı; msj Şeftali'den!

   "Orda havalar nasıl deniz kızı?" yazmış!

Ben tabi sevinsem mi ağlasam mı bilemedim, herif ben ne zmn kötü durumda olsam, ona ne zmn ihtiyacım olsa sırra kadem basar ama ne zmn her şey yolunda gitse, hayatım bi düzene girmeye başlasa aniden hortlak gb hortlar, çıkar gelir!

Ben de "Burda havalar ii, akşamları baya serin, asıl orda havalar nasıl onu sormalı" fln yazdım. Snr baktım cvp yok ve hattım çekmiyor, n'oluyoruz derken Avea'da bi sorun oldugunu anladım. 20 dk snr hat geldi, bi baktım hat gelir gelmez beni biri arıyor, J die atıldım ama birde ne göreyim, arayan Şeftali! Ohaaa kızıııım sen istedin bir göz, Allah verdi iki göz die içimden çığlık atıp durdum! Bnm de bu arada şarjım bi tane kalmış, bizimkiler içerde uyudugu için de içeri gidip şarj aletini almak veya direk teli açıp konuşmak arasında kaldım ama Allah büyük dedim açtım teli. Ayy sesini duydum ya bi garip oldum yemin ederim! Bide arayacağı hiç aklımın ucundan geçmiyordu o daha bi sürpriz oldu bnm için!

  -- N'apıosun?
-- İyiyim ya oturuyorum öle sen n'apıosun?
  -- Bizde eğlenmeye çıktık, bizimkiler diskoya girdi, ben snrdan girerim dedim, şmd de dışarda kaldım, damsız da almıyorlar, param da bitti, kaldım öle...
-- Aa yazık sana, e arayıp söylesene gelip seni alsınlar.
  -- Ya arıyorum ulaşamıyorum, duymuyorlar herhaldeeeee (gülüyor salak salak)
-- Hımm, Şeftali sen içtin mi?
  -- Yoo
-- Doğruyu söyle bana
  -- Ya sen nerden anlıyorsun her seferinde yaaa???
-- Haha ben senin ciğerini biliyorum, heralde anlarım.
  -- 4-5 tane içtim işte (gülüyor gene)
-- Belli belli, ee başka ne var ne yok?
  -- Sen biliyor msn hani ay ışığı denizden bakınca direk sana dogruymuş gb görünüyor yaa, aslında o öle dglmiş yaa, herkese öle geliyormuş ama şöyle oluyormuş o; .......
-- Hımm evet sen bilmiyor muydun onu?
  --Yooo (gülüyor). Ya kaldım burda, acıktım daa offf, bu arada sabahtan beri ulaşabildiğim tek insan sensin yaa, çok şaşırdımmm.
-- Ben hiç şaşırmadım.
  -- Ee dedenler nasıl? iyiler mi?
-- İyiler işte, fena dgller.
  -- Ben de Perşembe günü dönüyorum.
-- Hımm öle mi, ii bakalım.

Biraz daha ordan burdan konuştuktan snr içerden arkadaşları çıktı, Şeftali'ye seslendiklerini duydum, vedalaşıp kapattık. Ama hakkaten süper oldu bu konuşma, aynı geçen sene ki gb!

Dedim tamam Şeftali içince direk beni arıyorsa demek ki sadece beni düşünüyor gene ve bana baya bi ihtiyacı var ve bu tabi ki devam edecek. Zaten ne zmn başı sıkışsa veya bi derdi olsa beni ister yanında, ben onu dinliyorum dertleşiyorum ya, hep der bana beni senden daha ii dinleyen anlayan yok die, ben de içimden lan gerzek o zmn nie ayrıldık biz die sayıp sövüyorum hep ama işte nyssss.

Yalnız şmd her şey ii güzel de; lan gerizekalı Şeftali, ne vardı beni geçen hafta böle arayıp sorsaydın da ben de J'in teklifini biraz bekletseydim!
Hep onun yüzünden acele ettim zaten, nasılsa Şeftali aramıyor sormuyor die düşünüp tamam dedim J'ye, aman yaaa offf! Ama bide şu var, Şeftali dengesizin teki, geldiğinde arayıp sormazsa şaşırmam yani, o yüzden sanırım gene de en doğru kararı verdim, zaten Şeftali'yi bekleye bekleye yıllarımı tükettim, bekleyecekse biraz da o beklesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder