14 Kasım 2011 Pazartesi

KOŞTUR KOŞTUR NEREYE KADAR?!

Sınıfta tez yazacak 3 kişiden biriyim, diğerleri hep sınava girerek bitirecekler 5. yani son sınıfı, ki uğraşmak istemeyen sınava giriyor bitiyor iş. Sınav çok basit çünkü, önceden soruları fln veriyorlar, her nys.

Tez yazmayı her zmn çok istedim, severek isteyerek aldım bu işi ama şu anda da hiç yazmaya başlayasım yok!
Son zmnlarda olan bi sürü olay kafamın içinde cirit atıyor, üstüne iki gecedir doğru düzgün uyuyamamın verdiği gerginlik ve uykusuzluk hali, içine sıçılan dengemi daha da bozuyor!

Bide tez yazan bir başka arkadaşım sürekli olarak şikayet edip duruyor hocasindan. Allah`dan ben o hocayla çalışmıyorum yani, hiç çekemezdim! Bide kız 3 hafta önce başladı tez yazmaya ama daha plana takılıp kalmışlar, belli başlı şeyler dışında ortada bir şey yok ama sürekli bana laf çarpıtıyor. Neymiş efendim ben ne zmn başlayacakmışım yazmaya? Dişlerimi bilemeye başladım tabi bu sorudan snr! Hayır ters bir şey söylesem şmd olmayacak çünkü şaka gb söylüyor ama sonuçta lafı çarpıyor işte. Ben de tabi yalan söyledim geçen hafta başladım güya diye ama tek kelime bir şey yazmadım onca telaş içinde. Hayır onu da geçtim lan sana ne istedigim zmn başlarım yani, kime ne! Sanki peşimden atlı koşturuyor! Tee Nisan-Mayıs`a kdr vaktim var yani, zaten ben bu tez işinin bu kdr çabuk başlayacagini bilmiyordum, asıl istedigim kış tatilinde oturup adam gb tez yazmakti ama bizimkiler tabakhaneye bok yetiştirmeye niyetli anladigim kdriyla!

Ayrica şöyle bir şey var ki; bnm kafam meşgulken bir şey yazamiyorum ben. Sonuçta tez bu, basit bir kompozisyon dğl!
İyice konsantre olup başlamak istiyorum ama hep bir şeyler çıkıyor. Bu bir şey de, 1 şey de kalmıyor aq! Geldi mi üçer beşer geliyor her şey, ne tarafa bakacağimi, ne düşüneceğimi şaşiriyorum! Gündemim o kdr çbk değişiyor ki!


Allah`dan şu hafta biraz azaldı yüküm, çünkü son bir aydır ordan oraya koşturup durdum ve yaşamadiğim da kalmadı. Aşk, aile, kariyer, her şey birbirine girdi! Hem ii, hem de kötü anlamda...
Hani bazen her şey aslında normaldir ama sen o normalliğe alışkın dglsindir, bi bocalarsın ya hah işte bnmki de o cins.

Doğru düzgün vakit bulayim yazacağim her şeyi, daha Mayıs ayından yazacağim şeyler var; Siğil`in son durumu, J`yle ne olduğu, Şeftali olayları vs vs ne var ne yoksa dökcem ortaliğa.

Hiç bir halta yetişemiyorum yahu, o kdr çok şey oluyor ki, o kdr yoğun ki bütün günlerim!
Amaan şu tezimle ilgili araştirmaya bugün başlayayim da yrn hocama bi döküman vereyim bari, yoksa bu iş böyle olmayacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder