17 Kasım 2011 Perşembe

TÜKENDİM, HASRETİ BİTİRDİ BENİ...!


Çocukluğumdan beridir manyak bir Tarkan fanatiği olarak ilk defa, bir başka sanatçıya verdiği ve üstüne üstlük düet yaptığı şarkıyı dinlemedim. Sanırım bu, şarkıyı verdiği sanatçı Bülent Ersoy olduğu için böyle oldu. Bülent Ersoy`u da sevmem ama Allah var sesi muhteşem!

Neyse, bu akşam denk geldim şarkıya, yaa gel şunu bi dinleyeyim dedim veee son 2 saattir kilitlenmiş olarak bu şarkıyı dinliyorum!
Nasıl güzel bir şarkı Allah`ımmm! Şu anda aşk acısı çekmiyorum ama şarkıyı dinledikçe acı çekesim geldi, eski mutsuz-boktan günlerim aklıma geldi, tam bir mazoşist gb kendi acımdan zevk almaya başladım!

O değil de Tarkan hakkaten yaptı yine yapacağını! Nasıl bir yetenek, nasıl bir mükemmelliyettir bu yaa, bayılıyorum bu adamın her şeyine!
Bildiğiniz üzre söz-müzik Tarkan`a ait, yorumlarda da her ikisi de gayet başarılı, zaten ustalardan gayet başarili diye bahsetmeye hiç gerek yok orası ayri da...


O değil de şarkıyı dinleyince direk bi 70lik Rakı açasım geldi! Böyle en samimi bir iki arkadaşınla toplanıp raki sofrası yapacaksin, o gazla da bu şarkıyı dinle dinle doymazsin yemin ederim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder