21 Kasım 2011 Pazartesi

KÜÇÜK KIZIMA...


Sözüyle, müziğiyle gerçekten insanın canını yakan bir parça bu! Klip de çok güzel; özellikle o küçük kız çok tatlı, esas melodi esnasında baba kızı göstermeleri de çok etkileyici bence!

İşte böyle şarkıları geç keşfedince kendi kendime kızıyorum, elimde değil! Daha 2 hafta önce tesadüfen dinledim, snr gene dinledim, dinledim ve gene dinledim...!

Ardından baya bi ağlamam gerekiyordu ama ağlamadım, snr dün bir anda aklıma Aslım geldi. O kim diyeceksiniz; 8. sınıftan beridir kankam olur kendileri, benzer aile ve aşk hayatlarımızla bir bütünüz diyebilirim. Şu anda aramızda km.ler olmasına rağmen hep birbirimize her konuda destek oluruz, acı çektiğimizde de birlikte acı çekeriz.
Aslıhan`ın yeri ayrıdır bende! Normalde pek Aslı veya Aslıhan da demem, dostlarimi hep benimsediğim için Aslım derim.

İşte bu şarkıyı dinlerken, onun hikayesi geldi gözümün önüne. Bide kaç yıldır bak al oku bayilacaksin bu kitaba dediğim, Yüreğim Seni Çok Sevdi kitabını geçen sene en sonunda okumuştu ve daha önceden okumadiği için çok pişman olmuştu. Özellikle kitabin sonunda esas çocuğun kızına, önceden sevdiği esas kızın adını vermesi kitabin en yaralayici bölümü olduğu için ve esas kızın da adı Aslı olduğu için onun etkilenmesi ayrı bir şeydi!

Dolayısıyla düşüncelerini anlattiği an geldi gözümün önüne, snr bi baktim hüngür hüngür ağlıyorum!
Şeftali`yi düşünüp ağlamam gerekirken Aslım`ı düşünüp ağladım, daha önce pek başıma gelmiş bir şey değil ama garipti. Dün de mail attim Aslım`a, bunu da yazdım. Dayanamayıp msj atmış, msjin sonunda da Yüzük en sevdiğim şarkilardan nerden bildin! die yazmış. Sevindim, uzakta olsak da birbirimizi bu denli hissetmemiz çok güzel!

Aslında bunu yazmayacaktım ama daha fazla dayanamadım! Bu kadar güzel, duygusal sözleri yazıp da klipte odun gibi duran Cem Şenyücel`e akıl sır erdiremedim. Her karesine baktım, çok tepkisiz yahu! Ben çoktan zır zır ağlamıştım baterinin başında ama adamda 0 tepki!
Nys, vardır bir bildiği diyor, şarkıya dönüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder