15 Kasım 2011 Salı

TEMBELLİĞİN ZİRVESİNDE!

Gene tembelliğim üstümde bugün! Nedense evden çıkmaya felaket üşeniyorum!


Dün gece tez çalışması fln fişmekan derken ilk defa erken yatayim dedim, zaten uykusuzluktan ölüyordum ama kendimi zorlamıştım saat 12 buçuğa kdr.
Kafamı yastığa koyar koymaz uyudum, ama nasıl bir uykudur o, sabah 8 buçuğa kurmuştum saati, bi kalktım alarmın sesine ama erteleye erteleye gene uyudum snrsinda. Hayır nasil bir tembellikse bu, bugünkü dersim geçti zaten yani 10:50`deydi ama bana uyku yine yetmedi!

Snr baktım ders saati gelmiş, arkadaşım arıyor garanti nerdeyim diye ama açmadım. Uykuya devam.
Böyle böyle uyandığımda saat 14:30`du. Hayir 14 saatlik uyku da yetmez mi insana, uyandıktan snr da uyuklamanın derdiyle yatakta sağa sola dönüp durdum. Kalktığımda saat 3`tü.

Günümün geriye kalanı pc başında geçti; Fb, blog fln. Snr da eski korkularımı yenip Dracula`yı izlemeye karar verdim. Derste işleyeceğimiz bir konu olduğu için ve de zmnım varken izlemeye karar verdim, verdiğim tek doğru düzgün karar bu oldu sanırım.
92`de çekilen versiyonunu izledim, resmen bütün ünlüleri toplamışlar, zaten isimlerini okuyunca o kdr Dracula filminin arasından onu izlemeyi tercih ettim. İyi de yapmışım, eski olmasına rağmen filmden etkilendim, çok da beğendim. Edebiyat okumak güzel bir şey gerçekten de; kitap okumak, film izlemek en sevdiğim şeylerden çünkü.Ve bölümümde hep bunlardan faydalaniyoruz.

Her şey iyi güzel gibiydi ama akşam dans kursum vardı, son anda gitmedim. Filmin de son 25 dksı kalmıştı, hayır kapat snr gelir devamını izlersin dimi, yok illa sonuna kdr izleyeceğim!
İşin açığı dansa gitmeyi çok istiyordum ama çoook felaket üşendim, ama aynı zmnda dışarı çıkmak da istiyordum. Ya valla çok karışık şuraya yazarken bile ne malım yaa diyorum kendi kendime!

Enerji yumağı arkadaşım var yaa, o aradı çikalim mi dans kursu çıkışında fln diye, evet evet diye atladım hemen çünkü gerçekten çıkmak istiyordum, smd de saat yaklaşıyor ama hiçbir halt yapmıyorum gene :S

Benden adam olmaz diye demiştim dimi bundan önce?!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder