22 Kasım 2011 Salı

Sana Kaçar Yine Deli Aklım Benim...

Genelde Kör bıçak denilince akla ilk, Sezen Aksu`nun şarkısı gelir ama benim için durum öyle değil.
Yaşar`ın kör bıçağı, benim için çok değerlidir. Asla dinlemekten vazgeçmeyeceğim, asla etkilenmeyi bırakmayacağım nadir şarkılardan...

Yaşar nasıl bir ruh haliyle yazdı bunu çok merak ediyorum. Bu kadar yoğun duygu nasıl bir araya geldi de böyle bir şaheser çıktı ortaya? Her kelime özenle, hissedilerek yazılmış, her birinde ayrı bir acı gizli...

http://www.youtube.com/watch?v=GJKqzQPB1No

İtü Sözlük`de bu şarkı için yazılmış güzel bir entry gördüm. Burda paylaşmazsam çatlarım çünkü okurken gerçekten çok etkilendim!

"bekledikleri ten bileyine, asla kavuşamayacakların şarkısı.
senede bir gün diyenlerin ve o günü asla yaşayamayacakların şarkısı.
rengi saplı duran bir çift gözle, bir daha asla karşılaşamayacakların şarkısı.
gözleri kor demirle delinen, üzeri topraklarla örtülenlerin şarkısı.
bir giden, bir kalan, bileyi imkansız bir kör bıçak..."

Şarkının orjinalinde olmayan fakat klibinde yer alan ve bence şarkının ennn güzel kısmı olan, Yaşar`ın söylediği şiir de altta yer alıyor.

Seni hala öyle çok seviyorum ki!
Aşkım senden, senden öte! Aşktan özür dilerim...
"Saf maddeden yapılmışsa, bir gün sana dönecektir" derdin ya sen;
DÖNERSEN BIRAKMAM, DÖNERSEM BIRAKMA...

2 yorum:

  1. Rubi’cim ben normalde yaşar sevmem ama bu şarkısına bayılırım benim için çok farklı bir yeri olan, her dinlememde ilk kez duyuyormuşçasına etkilendiğim bu güzel şarkıyı postunda gördükten sonra bir kez daha dinleyip ne kadar özlediğimi gördüm ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne diye hitap edeceğimi bilemedim yalniz :)))
    Gizem mi,Dilem mi bu yorumu yazan :)? Ama nedense içimden Gizem geçiyor :)

    Eski şarkıları çok seviyorum, bu yüzden çokça paylaşiyorum. Umarim özlediğin daha birçok şarkiya, blogumda denk gelirsin ;)

    YanıtlaSil