3 Mart 2011 Perşembe

ASİYİM BU ARALAR :)

Anacım bakmayın dün çok kötüydüm fln ama bugün gayet iyiyim, ii olmak zorundayim daha dogrusu. Tamam yalnızım; hem sevgili, hem arkadaş, hem de aile açısından ama yapabileceğim malesef bişey yok, sadece hayatimda degişiklikler olsun istiyorum, bundan snr yeniliklere açığım, hiç gitmedigim-yapmadigim şeyleri yapmak istiyorum.

Zaten az önce sanirim hayatimda aldigim en önemli kararlardan biri olan Facebook`u kapatmak kararimi gerçekleştirdim. Evet yaptım! Belki bazılarınıza çok saçma gelebilir, bunda zor olan ne var ki diyebilirsiniz ama bnm hayatımı bilseydiniz anlardınız, son birkaç yıldır tek yaşantım fb olmuştu, tam bi bağımlı olmuştum :S

Aslında birkaç gün snr kapatmayı düşünüyordum fakat daha fazla o arkadaş müsveddelerinin suratını görmeye tahammül edemedim. Bide o da dgl; sayfamın arkadaş kısmında sürekli olarak Siğil'in fotosu çıkıyor; Allah`ım aklımda yokken aklıma sokuyor onu ister istemez!
Bende daha fazla dayanamadım, aniden, bugün kapatma kararı aldım. Bide tam kapatma ayarlarini yaparken de çıkmaz mı bu malın fotosu, bide üstünde "... will miss u" yazmışlar, dedim Allah`ıımmm sana geliyorum!

Nys işte sonunda bundan da kurtuldum Allah`ıma şükür, BELKİ yazın Tr`ye gittigimde açarım o da sıkılırsam fln yani yoksa şu anda hiç açmaya niyetim yok. Şmd fb`un eksikliginde bi sürü boş zamanım olacak, onları doldurmam gerek. Böyle bi sürü şey yapmak istiyorum ama bu şehirde yapilabilecekler listesi de kısıtlı daha doğrusu bi ortaminin olmasi gerek. Nys artk bakcaz bi çaresine...

Bu arada bugün acayip enerji doluydum böyle sürekli hareketli şarkı dinleyip eğlendim. Daha snr enerji yumağını arayip hadi lunaparka gidelim, gondola binmem gerek dedim. Ne zmn ya çok hüzünlensem ya da çok sevinsem gondola binmek isterim. İyi-kötü çok anım var gondolda =)

Bugün hangi kategoriye giriyor bilmiyorum tam olarak, sadece denize bakip havalanmak çok güzeldi, ilk defa denize karşı gondola bindim.
Daha snr da bulvarda uzun bir yürüyüş yaptık enerji yumağıyla, bide şu enerji yumaginin gereksiz anlatımları olmasa! Off bi başlıyor anlatmaya bayiyor yemin ederim, iş yerinde bilmem kim buna böyle bakmiş, başka biri şöyle demiş fln filan bi sürü gereksiz şeyi anlatip duruyor sürekli. Bnm de eğlendiğimi sanıyor heralde saf, hayir bazen gerçekten önemli bir şey oluyor onu anlatiyor diyorum tamam sonunda doğru düzgün bişey anlatiyor. Ama durup dururken iş arkadaşlarıyla yaptigi saçma sapan sohbetleri bütün detaylariyla anlatiyor, lan ben n`apiyim senin iş arkadaşlarınla aranda geçen konusmalari? Beni ne ilgilendiriyor yani. Bide eften püften şeyler yaa, hiç sevmem öle her haltı anlatan tipleri, bu kız da ii hoş da bide şu gereksiz şeyleri olmasa...

Nys ya işte bu sıkıcı monolog dışında her şey çok güzeldi, şmd de kendimi çok ii hissediyorum =))
İyi hissetmek zorundayim, görmek istemedigim bütün insanlari çıkardim hayatimdan şimdilik, haa bu arada msn`e bir girdim bnm Şeftali varyaa, günlerdir yoktu ortalarda, bi baktim online. Ben girince de hemen bana yazdi, ya zaten ben olmasam bu çocuk kimle konuşacak bilmiyorum =D
Ordan da biraz götüm kalkti anlarsiniz işte ;)) Ama eskisi gb dgl yaa hiçbir şey, ben bu çocuğu artk sevmiyorum onu anladim. Yani tamam ona duyduğum o aşk içimde hep kalacak ama şu anda reelde hiçbir şey yok. Eskiden olsa tir tir titremeye başlardım ayy online olmuş fln die, hele bide yazsa aman Allah`ımmmm, ağlardim fln böyle bi sürü saçma sapan şey yaa şmd yok hiçbiri, aman yaa Allah'ım bana hayirli bir kısmet göndersin başka bir şey istemiyorum valla, eskileri kapattım, mutlu olmak istiyorum artık. Çünkü yoruldum her şeyden, çoook yoruldum hem de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder