18 Mart 2011 Cuma

RAHMİ`NİN SUÇU NE ANACIM???!

Biraz önce bitti dizi ama hala etkisi üzerimde!
Şu son iki bölümdür Rahmi`ye ağladigim kdr Fatmagül`e ağlamamışımdır haa, o nasıl bir çöküş + ağlamaktı, o nasıl bir acıydı Yarebbiiim!!! O adamın oyunculugundan bu kdr etkilenecegim aklıma gelmezdi valla, bi anda baktım hüngür hüngür ağlıyorum, hele bide o melodiyi koyuyorlar ya araya, amaaan, ben orda mahvoluyorum!
Hakkaten ii ağlattılar beni, helal olsun yani. Onun dışında son sahnede de tam ağladım ağlayacaktım, pat die reklamları soktular araya! Ya bu adamlar hakkaten işi bilmiyor yaa, lan gerizekalı öle duygusal bi sahnede, hem de adamın lafının tam ortasında reklam verilir mi mal?!
Hayır adam tam aşkını itiraf ediyor, biz de doğal olarak bi romantikleşiyoruz orda, tam gözüm dolmuş, şöyle doyasıya ağlamak istiyorum dırırırııııın Schafer`in sundugu Fatmagül`ün suçu ne devam edecek diyor karı! Schafer`ına da sana da sokacam mal karı die bağırasım geliyor yemin ederim! Lan zaten sıçtınız bütün keyfimin içine, daha snr devam etse kaç yazar?!
Bide hep böyle yapıyorlar yaa, en duygusal, en önemli anda pat reklam, ya götünüz mü tutuşuyor koyun şu reklamı 5-10 dk önceye, ölür msnz yani?! Her defa deli olup böle saydırıyorum işte.
Onun dışında ne vardı bu haftaaaa....
Haaa, abi yazık leyn bu Münir`e, valla acıdım haa, iki bölümdür paso dayak yiyor adam. İlerleyen bölümlerde de böyle olacaksa ooo bu adamın suratını sürekli dağılmış halde görcez demektir. Gelen vuruyor, giden vuruyor anasını satayım. Hayır bide adam avukat, prestijli bi işi var ama dizideki tek görevi dayak yemekmiş gb her bölüm biri dövüyor adamcağızı, suratı pestile döndü garibimin =)
O bu dğl, adam hem dayak yedi hem de aşkından oldu haa. Ama eğri oturup doğru konuşalım şmd, Allasen hangi biriniz o kızın yerinde olsa Münir gb birine bakar ki???
Yani bir kere adam kıza göre baya bildiğin yaşlı, ayriyeten boşanmış, onu da geçtim adam KEL!
Kel düşmanı msn die sormayın, hayır dglim ama Vin Diesel dışında hiçbir kel erkek bana çekici gelmiyor. Begenen vardır ama bnm tipim dgl kel erkek. Bide bu bölüm gözüme gözüme girdi resmen o kızın sapsarı lepiska gb saçları, içimden dedim ayy ne güzel saçları var, çok da bakımlı, tek kırık bulamazsın haa.
Münir dayak yemeden önceki sahnede kıza yalvarırken şöyle kafamda bi canlandırdım ikisini gelinlik ve damatlıkla; abi yemin ediyorum KOMEDİ :)!
Aralarında en az 15 yaş var zaten, kız bide sanırım Münir`den azcık uzun artı kızın saçları Rapunzel gb, Münir`in kafada ise tek kıl yok! Hakkaten çok komik yani, dedim Münir de get bnm asabımı bozma kim olsa hayır derdi sana, boşuna yalvarma, kız Milano`ya, kaslı ve kıllı bebelerin yanına gidiyor, seni n`apsın???
Bu arada dayak demişken, Mukaddes`i de unutmamak gerek. Abi hayvan herif nasıl dövdü leyn öle kadını! Mukaddes`i hiç sevmem ama bu bi kadına yapılmaz yani her ne kdr şerefsiz olsa da. Bnm bile içim acıdı o sahnede, üzüldüm Mukaddes`e. Bide çok güzel oynamışlar, o üzerindeki kıyafetin yırtılması fln, ayrıca kan çok gerçekçiydi, özellikle ona dikkat ettim çünkü genelde garip bi renkte oluyor dizilerdeki kanlar, sulandırılmış oje gb oluyor, bütün inandırıcılık orda gidiyor ama bu sahnede her şey 4/4tü.
Onun dışında Mukaddes`in mecburiyetten aldığı eve geri dönme kararı çok ironikti, hele bide eski sevgilisinin elinde çiçeklerle gelmesi Allah`ım Allah`ım beni deli etti! Lan hayvan herif sen kalk kadını evire çevire döv, snr da hiçbir şey olmamış gb git çiçek al gel, sanki orda her şey düzelecek, kadın direk boynuna atlayacak! Herif tam bir denyo yaa!!!
Bu arada Fatmagül`ün repliklerini yazan kimse ağzına sıçayım onun! Abi sürekli aynı şeyleri söylettiriyorlar kıza yaa; abimin hali ne olacak, Murat`ı bizden alamaz, bişey ister msn?, abi bu ne?! Sürekli aynı lafları evirip çevirip yazıyorlar bu kıza, gıcık oldum iice. Bihterken öle miydi bea, sürekli bi meydan okuma ya da dramatik konuşmalar fln, yazık yahu zaten Fatmagül ezik bi karakter, bunlar daha da eziyor. Bari dogru düzgün replik yazsalar ya, iki bölümdür gözümden kaçmıyor, sinirleniyorum istemeden, üzerinde durmamaya çalışıyoruma ma olmuyor, heralde Beren Saat`e olan sevgimden dolayı...
Ayrıca Mustafa şerefsizi bi ölse de, Yaşaranlar dahil hepimiz rahatlasak! Nefret ediyorum o adamdan yaa, Yaşaranlar`dan bile o kdr nefret etmiyorum bundan ettigim kdr!!!
O dğl Asu`ya da üzülüyorum, yazık yaa o kıza, zaten fahişe oldugu için yüzü hep yerde, bide bu olayla iice sarsıldı, hayır Mustafa ölse tek üzülecegim kişi Asu olur çünkü kız hakkaten çok seviyor onu...
Mustafa`nın anası da dedi yaa Fatmagül`ün ahı tuttu diye, tutar tabi tutmaz mı, daha beterleri gelsin başına İnş.!!! Ben o Mustafa denilen orospu çocuğunun anasıyla babasını da sevmiyorum; Fatmagül`e karşı takındıkları tavırdan snr başlarına ne gelse azdır hepsinin...!

Bu haftalık Fatmagül yorumum bu kdr, zaten bu ilk dizi yorumu denememdi. Vakit buldukça ve dizilerden malzeme çıktıkça yazacağım... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder