13 Mart 2011 Pazar

PARTY PEOPLE

Son zmnlarda hep başıma uyuz uyuz şeyler geliyordu ama geçen gün bi anda her şey toz pembe oldu!
Bi gün erken kalktım, okula gitcem otobüse binmişim, her zmnki gb kulagimda kulaklık, bi yandan müzik dinliyorum diğer yandan düşüncelere dalmışım fln böyle. Ama üstümde böyle acayip bi mutluluk var; nedir bende çözemedim, hayır mutlu oluncak bi halt da olmadı neye seviniyorsam işte, nys. Bi anda lan dedim ben dansa geri döneyim, tekrardan yeni bir başlangıç yapiyim bakayım, hem özledim de fln oldum. Şmd ben geçen seneden beri Latin Amerikan Dansları kursuna gidiyordum (Salsa&Bachata&Merengue), 2 buçuk 3 ay önce de bazı nedenlerden dolayı bıraktım, daha doğrusu ara verdim. Şmd kendi kendime dedim git geri yazıl, böle bi heves, bi heyecan geldi bana hemen.

Snr okula gittim. Bnm yakın bi arkadaşım var; bnm bi üst sınıfımda, Tutkun diyorum ben ona, bi çocuk var onu çok seviyor fln böle, onun da olayı baya karışık ve uzun nys işte. Seviyorum ben bu kızı, canayakın + harbi kızdır yani. Nys o bana msj attı işte bunların kulüpte party olcakmış, beni davet etti. Bunların kulübünün oldugu yerde de zaten Siğil çalışıyor, ben tabi hemen atladım :)

İşin garip tarafı şu ki ben bu çocukla hep bi partide karşılaşmayı hayal ediyordum, özellikle bu son konuşmalarımızdan snr buluşamayacagimizi anladigim için hep öle düşünüyordum. Bi anda lan dedim acaba şu Secret olayı cidden çalışıyor mu, çünkü o kdr çok düşünüp istedim ki bunu, bi anda  partiye davet aldım.

Nys dedim bakalım bu sefer beni ne bekliyor. Ama çocugun orda olup olmayacagi da belli dgl, sadece orda olabilir diye bi ihtimal var, başka da bişey yok. Nys o gün öle güzel geçti işte, yeni heyecanlar fln fişmekan.
Dün Tutkun msj attı, şurda şurda buluşalım da gidelim die, tanıdık var mı die sordum. Bu arada Tutkun, Siğil meselesini pek bilmiyor, sadece konuştugumuzu biliyor. O arada işte bnm birkaç arkadaş olur, onun dışında senin tanıdıgın Siğil varya o olabilir, çünkü canlı gitar performansı olacakmış, belki Siğil çıkar sahneye fln dedi. Dedim Alllaaaaah =D! Ama nasıl sevindim böle, tabi gene kesin dgl ama ihtimal büyüdü yani.

O gün geldi çattı; ne zmn önemli bi yere gitmeye kalksam bnm şu makyaj yapma olayım tam bir kabusa dönüşüyor. Bugünkü de partinin öneminden dgl zaten, sırf Siğil`in orda olabilme ihtimali partiyi önemli kıldı, yoksa bildigin parti yani, ne kascam. Eye liner`ı her zmn çok düzgün ve güzel çeken ben, gözümün de eye liner`ın da içine sıçtım yemin ederim! Böle stresten kalın çekmişim, bok gb oldu, snr onu düzelteyim derken ucunu kaçırdım, en sonunda sinirlendim sildim hepsini, yeni baştan yaptım, o daha düzgün oldu ama gene içime sinmedi, kenarları düzelt, sil, tekrar çek derken Allah`ım bildigin Çin işkencesine dönüştü!
En sonunda oldu, ama yemin ederim normal bi yere gitmeye kalksam 2 dk.mı almaz onu çekmek ama bu sefer 20 dk mı ne uğraştım ben bu gerizekalı eye-linerla!

Bide gözüm saatte, ha geç kaldım geç kalacam diye koşturup duruyorum evin içinde! Snr bide elbise krizi yaşandı; beyaz dar bi elbisem var, giydim ama bi baktım kıçımda içime giydigim body nin izleri var! Bide ben kılı kırk yararım, kendimle ilgili küçüçük bişey bile bnm gözüme gözüme girer böle, iyice stres oldum, annemi çağiriyorum anne bi bak şu çok mu belli oluyor, kilot gb mi görünüyor, ya dogru söle çirkin mi görünüyor, ii bak, yemin et fln die konuşup duruyorum böle. Nys en sonunda onu da hallettim, meğersem sorun içimdeki body de dglmiş, Allah`dan durumu fark ettim yoksa üstümü degistirmeyi fln düşünüyordum o son dk da :S!

Haaa bide oje krizi yaşadim, dün gece mal gb French`imi bozmuştum, zaten zmnı gelmişti o ayrı mesele de, linerla fazla zmn kaybettigim için oje sürmeye vaktim kalmadı, çıkarken şeffaf ojeyi sürdüm çbk çbk, o dgl kapiyi açarken de sağ elimin iki parmagini bok ettim resmen! Hayır mallık bnmki de, ya adam gb sür bekle kurusun ya da hiç sürmeden çık git işte, ama yoook 4/4lük olcam ya illa, sanki adamlar ojesiz partiye almayacak beni!

En sonunda kendimi dışarı attım, metroya bindim, buluşacagimiz yerde indim, Tutkun`u arıyorum yaa dedi geç kalcam, bi 10-15 dk bekler msn, dedim leyn söylesene en baştan en azından doğru dürüst oje sürüp çıkardım evden. Nys snr etrafa bi baktım hiç tekin dgl, bide Pazar günü, bende miniyle fln, aman dedim Rubi git bi yere gizlen bir şeyler yap, Migros vardı orda, dedim bari Tutkun gelene kdr orda takılayım. Migros`da da ne takılınır yaa :S Girdim işte, direk uğradigim reyon da oyuncak reyonu, Barbie`lere fln bakıyorum böle mal mal, bide yanıma kızın teki geldi, bende mecbur hediye seçiyormuş gb yaptım, ne hangi fiyata cart curt die bakınıyorum. Snr Tutkun aradı, dedi ben geldim, çıktım bende, buluştuk, o mekana gittik, girişte bi çocuk çıktı kapıya, bende pek dikkat etmedim çocuga, Tutkun o sırada merhabalaştı ve ismiyle hitab etti çocuğa ve ben gel gör ki "Siğil" dedi sandım, bi anda hih hoh nerdee??? fln oldum, snr anladım tabi salaklığımı.

Nys girdik içeri ama içerisi kapkaranlık, hiçbir halt göremiyoruuz, bide dışarıdan yeni gelmişiz ya gözümüz karanlığa alışamadı, oranın girişinde de neredeyse hiç ışık yok, bide üstüne üstlük merdivenler var!
Aneeem beni bi korku sardı; dedim şmd merdivenlerden yuvarlana yuvarlana partiye giriş yaparsam, hele Siğil de oradaysa ben bi daha insan içine fln çıkamam!
Bide her şeyi geçtim, önümde Tutkun var, düşersem kızın üstüne cumburlop düşecem, hani bi kişi düşse belki çok ses gitmez içeriye ama ikimiz birden düşersek acayip gürültü olur, zaten dar da bi girişi var, millet başımıza toplanır. Tüm bunları düşünüyorum o kahrolası merdivenlerden inerken, ayy dedim bide kendi kendime şmd düşsem üstümdeki beyaz, garanti yerler de tozludur, ben kapkara olurum düşersem, böyle bi sürü senaryo dönüyor kafamda, sanırsın club merdiveninden dgl Yüzüklerin Efendisi`ndeki Sonsuz Merdiven`den iniyoruz, öle bi stres yaptım yani. Ama Allah`dan kazasız belasız indik merdivenleri.

İçeri giriş yaptık, kızlar fln çok sıcakkanlıydı, çok tatlılardı, erkekler de abaza dgldi, çok hoşuma gitti ortam, hani geçenlerde demiştim ya ben bi gruba üye olcam die, bu işte o grubun düzenledigi bi partiydi, Tutkun da o grupta zaten. Dedim garanti bende üye olcam.
Nys işte, snr etrafa bakınıyorum fln Siğil orda mı diye ama yoktu, snr biz oturduk, millet dans ediyor fln. Bi baktım girişten Siğil`e benzeyen biri girdi, paltosunu koltuğa koyuyor, aneeem dedim gelmiş!!!
Bide direk olarak da bakamıyorum, görür mörür şmd n`apcagimi bilemem die yan yan bakıyorum, Tutkun`a bişey söylüyormuş gb yapıyorum hemen o tarafa bakıyorum, dedim acaba yanlış mı gördüm, snr paltosuna gözüm takıldı dedim yok kesinlikle o! O paltoyu nerde olsa tanırım :)
Snr baktım bara oturdu, bende dua ediyorum Allah`ım buraya kdr her şey tamam, her şey süper, Allaam n`olur beni görsün gelsin konuşsun fln fişmekan die.

Bu arada sanırım o, beni gördü ordan, tam da anlayamadım çünkü o kdr kalabalık ve herkes ayakta, biz oturuyoruz, ama herkes koyu renkler içinde, bense beyazlar içince direk dikkat çekiyorum yani, hatta bi ara yanındakiyle birlikte bana baktılar gb oldu, beni mi gösterdi ne, belki de bana öle geldi, bilmiyorum. Şmd ne desem emin dglim o yüzden sadece ihtimalleri söylüyorum. Nys snr biz kalktık biraz dans ettik fln ama bnm aklım hep o tarafta, dedim yok böle olmayacak çünkü içimde bi huzursuzluk var, her zmn oldugu gb yazıp çiziyorum kafamda; ya çbk giderse, ya beni görmezse, ya görür de gene yaklaşmazsa yanıma, ya gözümün önünde başkasına asılırsa fln die benle birlikte böle bi sürü düşünce dans ediyor kafamda. En sonunda dedim yok böle olmayacak, gel Tutkun biz bi lavaboya gidelim dedim, onun yanından geçerken de sanırım gördü beni yaa, bide yavaş yavaş yürüdüm onun yanından geçerken ama hiç onun tarafına bakmıyorum böle. Lavaboda kendimize çeki düzen verdikten snr çıktık, gene her zmnki görmeyen gözlerle yürüdüm ordan, dans mans derken ortayı boşalttılar, şmd sırada canlı müzik var işte Siğil bize gitar çalcak die anons ettiler. Siğil ortaya oturdu, bizde çok yakınız haa ona, böle aramızda 2-3 metre var. İşte hangi şarkıyı istersiniz fln dedi, ayy ses tonu çok hoş yaa Allah var, böle bi ahhh oldum. Snr Tutamıyorum Zmnı`yı çalmaya başladı, söylüyor da aynı zmnda, bizde eşlik ediyoruz böyle ama bi anda söylerken detone oldu, ben orda gittim tabi, müzisyen oldugum için en küçük detoneyi hemen algılıyorum, içine sıçtı şarkının peeehh fln oldum direk.
Nys snr işte Teoman`dan bişeyler istediler, yaa dedi bu aralar alkolü bıraktım, alkollü olunca Teo çalıyorum, ii oluyor fln dedi. Snr  bikaç defa göz göze geldik gb bişey oldu, ama en sondaki uzundu, böyle bişey oldu hatırlamıyorum şmd, bana baktı gülümseyerek. Snr hemen bitti zaten, bizde ne oldugunu anlamadık, 15 dk çaldı gitti, snrdan öğrendik ki ona o kdr zmn vermişler.
Bu gitarını alıp içeri geçti, o sırada Tutkun bana bu çocuk çok melankolik yaa, ne zmn görsem böle bi acayip fln dedi. Dedim bilmem miiii, çok ii biliyorum!
Snr millet gene eller havaya moduna girdi, o arada gördüm, kalabaligin arasindan gitarını kılıfına koymuş, bar tarafına gidiyor. Dedim anaa bu çocuk içime dogdugu gb erken giderse çok göt olurum!
Ne yapayım ne yapayım fln derken, dedim dur her zmn işe yarayan aa babam arıyor numarasını yapayım. Tutkun`u orda bıraktım telim çalıyor diyerekten, çıkışa gittim, ama bu hayvanata ortalıkta yok, snr merdivenlerin oraya geldim, kafayı bi kaldırdım bu yukarda, bende elimde telefon güya babamla konuşuyorum. Artk orda gördü mü baktı bilmiyorum, snr içeri geçmek zorunda kaldım, Siğil gitmiş oldu tabi anlayacaginiz. Beni gördü mü görmedi mi hala bir muamma bnm için :S
Tutkun ben geri geldigimde dedi ki Siğil`e neydi o afralar tafralar, yok be dedim ne afrası tafrası, nerden çıkardın. Ya ne bileyim dedi o çalarken fln dogru düzgün onun tarafına hiç bakmadın, böle ayrı havalardaydın fln dedi. Ya yok baktım canim fln dedim bende. Gördü mü seni die sordu, bende bilmiyorum bi ara göz göze geldik hatta baya bi kaldık öle ama bilmiyorum tanıdı mı ya da gerçekten gördü mü dedim. Çünkü cidden öle; şmd gördü mü görmedi mi olayını düşünüyorum, eger bakar körse ya da gözü bozuksa görmemiş olabilir yani görmüştür de ben olduğumu anlamamıştır o kalabalıkta. Ama hani uzun baktı dedim yaa, orda sanki tanıdı gbme geldi, çünkü gözümün içine baktı resmen, amaaan bilemeyecegim artk.
Bu arada Tutkun`un da ısrarıyla Fb`u yeniden açmaya karar verdim, ama artk eskisi gb bagimli olmayacagim, arada açıp bakcam kesin kararlıyım. Biraz da Siğil`den msj gelir mi die açıyorum Allah var yani. Ama zaten Tutkun fotolarımızı fln koycak, bide o grubun fotocusu çocuk da bi sürü fotomuzu çekti, orda da etiketlerler, Siğil garanti görür yani. Ayriyeten o gruba da daha önce belirttigim gb üye olcam bu hafta ;)

Bunun dışında party güzeldi, ii eglendik, herkes çok canayakındı. Ama ben şu olaya takıldım; şmd ben o kdr düşündüm, hayal ettim fln da bu kdrı gerçekleşti yaa, o son anda hep olumsuz fikirler geldi aklıma, o da gerçekleşti. Lan ben bu Secret meselesini hala doğru düzgün anlayabilmiş dglim yaa, madem bişeyler oluyor sonuna kdr olsun yaa, bide o kdr dua ettim be; millet dans ediyor, ben gizli gizli ellerimi açıp dua ediyorum partide. Ama dur çözecem ben bu işi, çözersem de ilk buraya yazcam zati ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder