6 Mart 2011 Pazar

KIZ ARKADAŞINIZI, YANINIZA BİR ERKEK YANAŞTIĞINDA TANIRSINIZ...

İki gündür çok gıcığım şu enerji yumağı arkadaşım var yaa, işte ona...

Şimdi dün öğlen anlaştık bunla, akşam onun iş çıkışından snr dışarı çıkcaz. Geçen gün hayvanat beni 1buçuk saat bekletmişti, köpekler gb azarlamıştım çünkü bu bir degil iki degil yani. Kızın sürekli olarak geç kalma problemi var, nereye gitse hep geç kalıyor, lan bi kerede tam vaktinde gel dimi, ama yok, illa geç kalacak, bide geç kaldığı da öle 10-15 dk dgl anacım, bildiğin 1-2 saat yani! Nys dün bu zılgıtı yedi tabi benden, bugün 15 dk geç kaldı, nys dedim aldırmadım. Çıktık, dolaşıyoruz işte ama geçenki yazımda da bahsettigim gb sürekli işyerinde olan olayları anlatiyor ama nasıl! Kızın iş yerindekilerin boy pos, göz rengi, saç rengi, maddi durumu, medeni hali vs vs her boklarini biliyorum (hafizam da çok güçlüdür, anlattigi ne varsa ister istemez kafamda birikiyor, snr çıkartamıyorum o da ayrı bi mevzu!) Bu gene başladı işte T bunun internetini kesmiş, peki o zmn neden onla arkadaşlık ediyormuş, neden sürekli onla ilgileniyormuş vs vs söylenmeye, lan diyecektim orası iş yeri, sen çocuga yılışmasan çocuk sana bakmayacak bile bu 1! Hem adama talimat vermişler neti kes die, kendi götüne göre hareket etmeyecek yaa bu çocuk Allah Allah! Bütün yol boyunca beynimi sikti yemin ederim şu iş yeri mevzularıyla!

Biz de bi yeri aramaya çıkmıştık aslında, cafeyi bulamadik ama bi türlü. Sokak isimlerine fln bakıyoruz, o arada bu hala anlatiyor, bana da gina geldi teli aldim duvar kagidimi fln degistiriyorum bilmem ne sıkıntıdan. Arkamızda da iki çocuk yürüyor, Rusça konuşuyorlar, ben bi baktım enerji yumağına bi haller oldu, böyle anlattigi şeyi bagira bagira anlatmaya başladı işte, bide konuları da saptirdi, neyin önünden geçsek aa bende de bundan var, aa şunla bi fotografim var görmüş müydün die saçma sapan şeyler söylüyor. Artk baktım olacak gb dgl kızım n`oldu sana, bi kendine gel diye dürtükledim bunu ama hala aynı modda. O sırada adres bakmaya devam ettigim için ya nerde bu adres fln die söylenmeye başladım, enerji yumaği da beni dürtüklüyor diyor ki yavaşla biraz, yetişsinler bize, onlar nereye biz oraya ok. Nys o sırada arkamızdakilerden biri  ben yardımcı olabilir miyim, nereyi ariyorsunuz fln die yanimiza geldi, bizim enerji yumagi da zaten konuşmaya fırsat arıyor, ilk başta iplemiyormuş gb konuştu ama sürekli konuşuyor böyle, zaten hiç susmaz, bazen sadece çene olarak bile giriyor rüyalarıma!

Snr bi baktım çocuk baya bi yanaştı fln ama medeni bi şekilde konuşuyor, zaten ben biliyorum enerji yumağı sadece ve sadece çocuklar Rusça konuştugu için yanaşmalarına izin verdi, aksi halde ağızlarına sıçmıştı çoktan... Snr biz nereye onlar oraya oldu, bu ilk çocuk kara çocuk diyim ona, digeri de sarı çocuk. Kara çocuk çok aktif, böyle peşimizi bırakmıyor, bide şey diyor; işte şurdaki cafede oturalım mı hem siz yalnız kalmazsınız bilmem ne, hem biz arkadaş ediniriz, dost oluruz carttı curttu, ben ağzımı açmıyorum ama enerji yumağının ağzı kapanmak bilmiyor, Allah`ım konuş konuş hem bnm hem o zavallıların beynini sikti!

Bide kendilerini tanıştırdı işte kara çocuk, bnm ismim bilmem ne, arkadaşımınki şu die, işte dedi ben avukatım arkadaşım ekonomist fln, o arada biz dönüp arkamızda kalan sarı çocuga baktik ama ben kaldım böyle! Çocuk harbi baya yakışıklıydı yaa, sarı saç, renkli göz, upuzun boy fln, ben Allah`ım sana geliyorum oldum ama tabi hemen önüme dönüm bişey çaktırmıyorum, n`apiyim :) Ama arkadakini görünce şunu anladım ki öndekinin, arkadaki var oldukça hiç şansı yok =D

Zaten erkeklerde böyle garip bir olay var, yanlarında süper yakışıklı herifin tekiyle gezerler, kendileri normaldir ya da çirkin ama zaten fark etmez çünkü şöyle bir gerçek var; nasıl erkekler ilk güzelliğe geliyorsa biz kızlar da ilk dış görünüşe bakıyoruz ve açıkçası Kıvanç Tatlıtuğ varken biz niye Cem Yılmaz`ı seçelim dimi ama :))) :P

Arkadaki oldukça yakışıklı bir bebe ama yanımızdaki de fena dgl yani şmd çocuga haksızlik edemem, gözleri çok şekerdi, kirpikleri fln kıvrımlı böyle, boyu da 1.76 civarlarında, gayet hoş bir çocuk ama işte o arkadakini gördük biz bi kere :)

Nys yürüyoruz,o arada enerji yumağı yolun ortasina attı kendini, bende çekiştirdim ve o arada ismiyle hitab ettim ona, bu kara çocuk da çok fena, hiç kaçırmadı, direk başladı işte sizin isminizi öğrendik peki sizinki nedir fln die bana sardı. Ben de bu bir sır diyip geçiştiriverdim, bundan snr ki muhabbet tamamen enerji yumağı ve kara çocuk arasında geçti. Ama çocuk enerji yumaği ne dese bana dönüp sizde katiliyor musunuz bu fikre fln diye soruyor bana bende gülüp geçiyorum, kafa sallıyorum, enerji yumağı da bir türlü susmadığı için ben de memnunmuş gibi görünmeye çalışıyorum, içten içe sıkıldığımı belli etmek istemiyorum. Konuşulanların yarısını dinlemiyorum bile... Bütün bunların üstüne enerji yumağı ne dese begenirsin; "evet o bnm dedigim her şeye katilir". Ama hani kankalik durumuyla alakali söylemedi bunu, sanki kendi fikrim yokmuş gb, sanki o benden çok şey biliyormuş gb bir tonlamayla söyledi. Resmen iki dakikada satıldım anlayacağınız! Çocuk da yaa? fln oldu, bende atladım tabi hayir canim dedim, senin dedigin her şeye katilmiyorum, sadece tanimadigim insanlarin önünde konu üzerinde tartışmayı uygun bulmuyorum dedim. Çocuk da himm ooo sizi biraksak kavga edeceksiniz fln gb bişeyler söyledi, ama ben hakkaten çok sinirlendim de belli etmiyorum, her zmnki sakin gülümsememle geçiştiriyorum.

Ben orda bi ayar oldum zaten, snr gene ufak tefek gene dokundurmalar oldu, iyice gerildim, bide bişey de diyemiyorum yanımızda hiç tanımadigimiz herifler var, uygun dgl, bana yakışmaz diye düşünüyorum ama yanimdaki öle mi, çenesi kapanmıyor zillinin! Nys çocuk hangi işte çalışıyorsunuz fln diye sormaya başladı, snr yaşınız kaç fln, enerji yumaginin yaşı için tahmin yapiyor tamam mı, bir anda 25 demesin mi ahahahaha ben koptum orda, kahkahayi patlattim ama yumak nasil bozuldu =D
Bir kere kız benden 4 yaş küçük, ama 20 fln gösteriyor, ama 25 de acayip uçuk bi rakam oldu yani, ben koptum resmen ve ohhh ii oldu dedim, sen arkadaşını daha yeni tanıştiğin heriflerin önünde küçük düşürmeye çalışırsan al işte Allah'ın sopası yok dedim içimden.

Snr devam ediyoruz yola ama yumak hala konuşuyor, poster asılı böyle duvarda, hemen aman şu herife bak, snr tiyatro afişi vardı, aman şu oyuna da bi gidemedik, geçen şu oyunu görmüştük hatirliyor musun Rubi? fln diyor. Böyle var yaa sırf kendini göstermek için neler neler söylüyor yaa, kız kendini kültürlü, akıllı, ciks göstercem diye ne diyeceğini şaşırdı resmen. Bide sanki bana anlatiyormuş gb yapıyor yaa Allah`ım yaa orda acayip gıcık oldum; lan gerizekalı yanımızdakilere hava atmaya, kendini göstermeye çalışıyorsun işte, mal mıyız biz ya da çocuk muyuz senin gb. Mal yaa bunlarla bi erkeği etkileyebilecegini sanıyor! Hayır belki gerçekten olduğu gibi davransa etkileyecek ama böyle bilerek gösteriş yapınca dışardan çok komik görünüyor farkında değil... Sinirlendigim bir diğer nokta da; ben ağzimi açıp bi bok diyemedim, gülümsüyorum sürekli, snr dayanamadim elimde olmadan surat astım böyle iyice. Dedim koyver gitsin!

O arada bnm onu otobüse bindirdigim bi yer var; o otobüse biner, bense ordan yukarı çıkarım, hemen hoop eve. Oraya vardık işte ama bu yolu uzatıyor, belli ki bunların daha çok yanaşmasını istiyor, dürtüklüyorum yumak bnm yol uzadı baya diye ama tınlamıyor. Hayır yol uzasın umrumda olan o dgl; bu kız gittikten snr ben sap gb kalcam, çocukların ne yapcagini bilmiyorum ya onun telaşı bnmki. Ama en son duuur bak ne dedi orda zaten Allah seni n`apmasın dedim yaa resmen, bi insan ancak bu kdr kendi reklamını yapabilir yani!
Durdu durdu dedi ki; "ya geçen çok sinirliydim fln, xxx da bana diyor ki sana çeviri gelsin bak nasıl kendine geleceksin, sana çeviri lazım, sana çeviri lazım" die üstüne basa basa tekrarlıyor, gülüyor o arada, ama tabi ben bunların basit birer reklamdan ibaret oldugunu bildiğimden gram gülmedim, he he dedim geçtim ki o sırada hiç ummadigim bir şey oldu; kara çocuk "şimdi bilerek bize verdiginiz bu ince msjla, çeviriyle ugraştiginizi, bir çok yabanci dil bildiginizi ve İngilizce çeviri yaptiginizi anlamamiz gerekiyor öle dgl mi" dedi.
Ben Allah`immmmm çocuk mal değilmis, burda dönen ucuz tiyatroyu yalnızca ben seyretmiyormuşum dedim kendi kendime. Yumak da evet fln dedi. Kendini övecek aklı sıra, çeviri çeviri diye milletin gözüne soktugu şey de çeviri olsa bari içim yanmayacak! İngilizce iki cümle kuramıyor, çevirilerini bana yaptiriyor, dili o derecede bilmiyor ki Google Translate`e girip oraya yaziyor çevirisi çıksın die, ama hava atmaya gelince kız çevirmen oldu bi anda! Lan çevirmen olmak o kdr kolay mı?! Biz (İngiliz Dili Edebiyatı okuyorum) yıllardır dili öğreniyoruz, geliştiriyoruz, biz bile çevirmeniz demeyi büyük bi olay görüyoruz, daha yiyecek 40 fırın ekmek var mantigiyla bakiyoruz bu ise 3.sınıf İngilizcesiyle iki günde çevirmen yaptı kendini haspam. En tiksindigim şey yaa, bnm meslegimi böyle kendi kafasina göre, sırf bi insanin kafasinda güzel bir yer edinmek için hakkında hiç bir halt bilmedigi şeyi, ustasiymiş gb gösteriyor yaa yuhh diyorum, pes diyorum artk! Dürüst ol, samimi ol yani, kendini bir haltmış gibi gösterince ne oluyor yani?! Olduğu gibi görünmek herkesin harcı değil bir kere daha anladım işte...

Bütün bu konuşmalardan sonra otobüs geldi, çok şükür yumak bindi, bende onlara hiç birşey söylemeden kendi yoluma koyuldum. Ama çok sinirliyim o arada, lan diyorum bu kdr olur, yani ii ki bi erkek gördü hemen nasıl da değişti yelloz. Zaten o arada hakkında bütün yargılara vardım, anladım yani, bu insanla biz bi grupta fln olsak erkekli kızlı, bu hep böyle olacak, kendini milletin gözüne sokmaya çalışacak, ben orda kukla gb durcam. Ya insanlar niye bu kdr ucuz yaa?! İki erkek gördü mü böyle değişen bi insandan çok bir şey beklemeyecegim artık, en azindan bunu bilmem çok ii oldu.

Snr tam eve gidiyorum işte, bi baktım bu kara çocuk arkamdan koşuyor bana seslenerek ama ismimi de bilmiyor ya kafadan isim atarak bağiriyor, "Gene mi siz?" fln dedim artk bende ne diyim, snr tutturdu sizle tanişmayi gerçekten çok istiyorum, beni lütfen yanlış anlamayın, arkadaşınız o kdr çok konuştu ki isminizi bir türlü öğrenemedim, isminiz söyleyin lütfen fln diye, ismimi söylersem gidecek misiniz dedim, evet eğer rahatsiz olduysaniz smd de gidebilirim fln dedi, nys en sonunda ben söyledim ismimi, bu da tutturdu size nasil ulasabilirim fln bi sürü şey, arada iltifat ediyor fln, nys snr ben bunu savdim başımdan ha bu arada yumak ariyor o esnada sürekli olarak, bende meşgule atiyorum, çocuğun yanında konuşacak dglim ya, hayır bide görüyor meşgule attigimi özelden ariyor, lan mal meşgule atiyorsam demek ki çocuk yanımda yani özelden aramana ne gerek var?!

Çocuğu başımdan savdıktan snr eve geldim işte. Bu hala arıyor, sanki ülkeye göktaşı çarpacak onu haber verecek! Açtım, evi ara fln dedim, hemen açar açmaz ee ne oldu die sorular sormaya başladı, anlatinca da göt oldu resmen, hımmm`layip durdu, snr da aman o kara çocuk da çirkindi zaten, sari çocuk çok tatlıydı demeye başladı, yaa dedim içimden bi siktir git kaltak bnm asabımı bozma, o kdr götünü yirttin kendini beğendirmek için smd de kalkmış bok atiyor Allah Allah yaa...

Yaa böyle işte, inanın bende ilk defa görüyorum bu kızın bu kdr erkek delisi oldugunu, hayır aramızda bir çok muhabbet geçti erkekler hakkinda ama böyle erkek görünce bu kdr kendini kaybedecegini hiç düşünmezdim, herkesin bir zaafı var işte; kimisi erkek-kız görünce, kimisi mevki sahibi olunca, kimisi para görünce deliriyor...

2 yorum:

  1. Eğer böyle bir eleme yaparsan bütün kız arkadaşlarını kaybedebilirsin :))) hepsi aynı bok çünki. Aman boşver takma kafaya.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın valla ama gerçekten en ii yöntemlerden biriymiş, karşı cinsle yan yana getirmek, bunu anladım :)

    YanıtlaSil