28 Mart 2011 Pazartesi

BLUEMANIA

2 ay önce bir rüya gördüm, ama ne rüya!
Olay mahalli, bizim Türkiye`deki ev ve herkes evde. Ben bi bakıyorum arka odada adamın teki bizim evi birilerine dolaştırıyor. Bi gidiyorum yanlarına, birde kimi göreyim karşımda; BLUE grubunun elemanları Duncan, Lee ve Simon!
Bana inme inmiş gb oluyor tabi o arada! Nasıl yani yaa oluyorum?!
Şimdi şöyle bi durum var; ben Blue`nun hastasıyım. En sevdigim boysbanddir, dağıldıklarında çok üzülmüştüm ve hep Allah`ım keşke tekrar birleşseler de o muhteşem grubu tekrar dinlesem, yeni albüm yapsalar fln fişmekan die arada dua ederim dünya meselesiymiş gb ciddi ciddi.
Bu arada Duncan`ın da hastasıyımdır! Ölüyorum ben bu adama başka bişey dgl, serseri erkek muhteşemdir klişesini hayatıma Duncan sokmuştur. Çocukluğumdan beri hep onun gb bi sevgilim olsun istemişimdir ki hala umud ediyorum :))
Nys işte, adamın teki bizim evi gezdiriyor bunlara, bende mal gb bakıyorum böyle, n`apcağımı şaşırmış bi şekilde, ama düşünsenize hayatınızın aşkı karşınızda duruyor, böle kanatlanıp uçacam neredeyse!
Bide anlamadığım bizim ev Mevlana Müzesi fln mı olmuş, öbür herif ne diye bizim evi gezdiriyor Blue`ya :S
Sanırsın arka odada tarihi eser saklıyoruz, bijuteri kutumdan Kaşıkçı Elması fln çıkacak.

Tabi o sırada önemli olan nie burda olmaları dğl, önemli olan burda olmaları diyerekten fotoğraf makineme doğru atılıyorum. Bide bakıyorum Duncan`la Lee çıkıyor odadan, merkeze gidecekler. Bnm telaşı bi görün, böle elim ayağım birbirine dolanmış, içimden de İngilizce cümle kuruyorum boyuna. En sonunda yanlarına yaklaşıp fotograf çekinebilir miyiz cart curt die bişeyler zırvalıyorum, hemen tamam diyorlar. Ama Simon terasa çıkıyor isteğime aldırmadan, bnm tabi umrumda dgl, aman nereye çıkarsan çık kara böcü, zaten bnm favorilerim burda diyorum içimden.
Annemin eline makineyi tutuşturduğum gb; solumda Lee, sağımda Duncanım canım ciğerim, foto çekinmeye başlıyoruz. Bide Lee boyuna bana sarılıyor fln, ben içimden çığlıklar atıyorum böle  :)
Düşündüğüm tek şey de, fotoları bir an önce FB`a yüklemek! Bide kendi kendime diyorum Petek Dinçöz görse Lee`yle fotolarımı garanti beni öldürür fln :)
(Petek Dinçöz, en yakın kankalarımdan biridir. Petek`e çok benzedigi için öle nick koydum ona. Ve Lee manyağıdır o da.)

Ama foto çektirirken nasıl mutluyum yaa, böle sanki cennetteyim yemin ederim, nasıl bi mutluluk var üstümde!
Snr annemin elinden makineyi alıyorum fotolara bakmak için; fotolar tek kelimeyle MUHTEŞEM!
Ben ayrı güzel çıkmışım, yanımdaki taşşlar ayrı süper çıkmış! O kdr net ve canlı ki fotolar şok oluyorum. Zaten orda anlamam gerekirdi bunun sadece bir rüya oldugunu! Anneme fotograf makinesi ver, gider en abuk fotoyu çeker sana, bulanık foto mu istersin, egri büğrü kaymış foto mu istersin, hepsi annemin özel yeteneği sayesinde ortaya çıkar.
Nys işte, snr bunlar bizle vedalaşıp merkeze iniyorlar ama tabi bnm aklım hala onlarda. Bide son anda lan diyorum kendi kendime ben nie onlarla gitmedim, zaten şehri de bilmiyorlar, ben kılavuzluk ederdim. Tabi burda onlardan çok, millete atacağım havayı düşünüyorum. Düşünsenize ama bi kolumda Duncan, diğerinde Lee, şehir merkezinde tur atıyoruz böle. Aneeeem ben istedim 1 göz, Allah verdi 2 diye buna denilir =D
Nasıl bi hevesle giyinmeye başladıysam artk rüyamda, o tam en heyecanlı yerde patdadanak uyandım! :(((
Ama nasılımmm yaaa; nerdeyim ben, hayır yaa burda ne işim var bnm?! Bnm Duncan`ın yanında olmam gerek, geri gitmeliyim, uyu Rubi uyu die kendi kendime söyleniyorum böle.
Ama tabi ki her güzel rüyanın sonu olduğu gb bu da bitti, bi daha uyuyamadım.

Ama o rüya nasıl mutlu etmişti lan beni! Bide ben kolay kolay öle rüyalar göremem haa, genelde rüya dgl kabus görürüm zaten. O gün de kabus görmeyi bekliyordum gerçi; Yüzüklerin Efendisi`ni izlemiştik kuzenle ve boyuna orklardan konuşmuştuk, grip yaratıklardan fln, uyumaya giderken de dedim garanti bu gece orklar beni ziyarete gelecek ama yanılmışım; melekler girdi resmen rüyama yaaa! :)
Rüya olmasına rağmen her aklıma gelişinde içim bi hoş oluyor, sanki gerçekten de onlarla tanışmış, foto çektirmiş gb oluyorum.

O dğl; geçen gün netten videolarını açıp Duncan`a ahh vahh ederken yorumlardan birini okudum, Blue elemanları tekrar birleşmiş ve Eurovision`a katılacaklarmış bu sene!
İlk okuduğumda inanamadım, resmen ohaa fln oldum! Yıllar snr dualarım gerçekleşti resmen yaa!
Tabi şarkılarını dinledim hemen, hoşuma gitti ama zaten gitmeseydi de bütün kalbim onlarla valla.
O bu dğl; klibi izledim Allah`ım yaa şu Duncan`da bi gram çekicilik azalmamış, hala taşşş, hala çoook karizmatik!
Off  ki ne off valla, Duncan bnm olsun; kulu köpeği olurum valla! O adama ölünür bee, çok tatlıııı!
Onu bunu bilmem; bu sene bütün oylarım İngiltere`ye valla kimse gücenmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder