24 Mart 2011 Perşembe

AŞK ÖLMEZ, BİZ ÖLÜRÜZ...

Dün olanları anlatmak istiyorum. Öncelikle akşam dansa gittim ve her şey mükemmeldi, tekrardan şunu anladım ki ben danssız yaşayamam! Hayat buluyorum resmen dans ederken, çok seviyorum dans etmeyi! Süper bi moralle eve döndüm; gece msn`e gireyim dedim. Bi baktım bnm Koca Kafalı kankam orda, bana yazdı bişeyler, konuştuk baya bi, snr bi baktım ex`im Mr. Şeftali online oldu. Uzun zmndır da girmiyordu msn`e, hemen de bana yazdı. Konuşmaya başladık işte, bi taraftan kankayla diger taraftan ex`imle konuşuyorum. Yalnız sol taraftaki gülme krizlerine sokuyor, sağ taraftaki hüznün içine atıyor resmen! Dengemi şaşırdım bi anda yemin ederim!
Bnm mal psikopata bağlamış resmen; ben yakında ölcem, hakkını helal et deyip duruyor bana. lan manyak msn saçmalama diyorum ama Nuh diyor Peygamber demiyor, tutturdu ben 4-5 sene içinde ölcem diye, rüyasında görüyormuş bilmem ne de. Bi sinir oldum ki sorma!
Bide diyor ki Umre`ye gitcem, snr da İspanya`ya, orda da ölcem. Bide bu insanı tanısanız; Umre kiiim Şeftali kim dersiniz yemin ediyorum. Bu çocuk benden snr hayatını öle bi yaşadı ki; sürekli içki içmeye başladı, alkolik gb dolanıyordu ortalıklarda, yatmadiği kız kalmadı, kumar oynadı vs vs. Kısacası; bu dünyadaki tüm bokları, bu insan en güzel şekilde yedi. Son bikaç aydır da bu şahsiyet dine imana geldi GÜYA!
Camiye gidip duruyormuş, kendine kapalı bi kız arıyormuş, bilmem neymiş fln da filan da ama açık yüreklilikle söyleyebilirim ki bu çocuğun kafasında birkaç tahta eksik!
Yüzüne de vurdum dün gece; bi orta yolu bulamadın hep uçlardasın, ya iyinin ucunda ya kötünün, ne zmn orta yolu bulacaksın sen dedim. Hakkaten de öle, çünkü ben bu çocuğun ciğerini biliyorum, değiştim die ortalarda dolanıyor ama hiç degişmedi, hala aynı ibnelikleri yapıyor.
Bide sinir oldugum son zmnlarda ne zmn konuşsak güya bu çok bilgili, çok ulu biriymiş gb bana akıl veriyor. Yok kapan, yok dansa gitme, günah senin yaptigin, şöyle yap böyle yap, lan bi gitsene işine!
Daha dün sevgilisini hamile bırakıp snr çocugu aldırmaya giden bendim sanki! Alkol komasına giren bendim zaten! Dünkü orospu gelmiş bana bugün namusluyu oynuyor, sinir oluyorum şu hareketlerine! Hayır onu bunu geçtim, bu konuda başvuracağım son insansın yani, iki kitap okudun die bişey oldun mu sandın Allah Allah yaa!
Bide bnm nasıl bi insan olduğumu çok ii biliyor; namusuma ne kdr düşkün olduğumu, hiç bi zmn laf getirmedigimi ve getirmeyecegimi, hoppa bi kız olmadigimi, her boku biliyor ama neymiş başım açık die direk beni potansiyel orospu yaptı ya iki dk da deli oldum!!!
Sana ne bnm saçımdan arkadaşım, Allahla bnm aramda bişey ki zaten türban tesettür konuları bana gerçekten de çok uzak şeyler, kapalıya saygım sonsuz fakat bana müdahale edene iki dk sabredemem. Zaten önemli olanın saçın görünmesi olduguna da inanmiyorum, insanın içidir önemli olan. Ne başı kapalılar gördüm ben; okul çıkışında kankasının evine gidip erkeklerin koynuna girenler, iftira atıp da yüzü bile kızarmayanlar... Önemli olan niyet; için temizse, günah işlemekten korkuyorsan, Allah korkun varsa, sonsuz inancın ve imanın varsa, başın açık olsun kapalı olsun ne fark eder???
Nys yaa kendimi kaptırdım iice. Bu salak konuştu durdu işte, bende sen kapan bak bende anında kapancam söz dedim lafı ağzına tıkadım. Snrsında bana söyledikleri pek vahimdi yalnız!
Psikopat bu ben diyorum işte; her 3 günde bir cenazeye gidiyormuş (hiç tanımadığı insanların cenazesine), toprak atıyormuş, sevaba giriyorum die seviniyor bide Allah`ın malı! Dedim bu çocuk tam uçmuş, bide daha bi sürü şey söyledi bu cenazelerle alakalı, Şeftali dedim sen normal dglsin valla bak, silkelen ve kendine gel!
Lan bildiğin manyamış bu çocuk yaa, insan psikolojisi alır mı yaa her 3 günde bir cenazeye gitmeyi?!
İnsan kafayı yer bee! Düşünsene sürekli ölümle burun burunasın; ağlayan insanlar, acı çekenler, ya yazarken bile hayal ettim hakkaten çok kötü bi durum, bu çocuk da tam mazoşist çıktı, insan kendine yapar mı böyle bişeyi yaa?!
Böyle manyağa bağlamış eski sevgili de pek kötü oluyor; insan ne yapacagini şaşırıyor!
O dgl de annesinden konu açıldı, bi sürü şey öğrendim. Ya aslında şu ölüm konuları dışında çok güzeldi konuşmamız, baya kötü oldum bzı şeyleri duyunca da nys onları başka bi ara anlatırım.
Bu mal çıktı snr, tabi ben helallik verdim. Ne olursa olsun ben bu çocuğa kıyamıyorum onu fark ettim. Canımı en çok yakan, her defasında hayal kırıklığına uğratan ama bi o kdr da hiç bi zmn vazgeçemedigim, hiç unutmadigim ve unutmayı da istemedigim tek insan o...
Hala seviyor msn diye sorsanız, evet seviyorum derim ama artk hiç bir umudum yok onla ilgili ve yılların da etkisiyle çok soğudum ona karşı. O kdr çok şey yaşadım ki ben bu Şeftali`yle, sadece onla da dgl, o gittikten snr da o kdr çok şey yaşadım ki Aşk-ı Memnu bile yaşadıklarımla yarışamaz, o derece!
Konuşmamız bittikten snr (sabahın 6 sında) Msn`i kapattıktan snr bi hüzün çöktü içime Allah`ımmm nasıl oldum ama!
Balkona çıktım, bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu, kulaklığımı taktım ve Sertab`ın AŞK ÖLMEZ adlı şarkısı eşliğinde yavaş yavaş ağaran gökyüzüne bakmaya başladım. Bi an ya gerçekten ölürse dedim kendi kendime, o ihtimali düşününce patır patır dökülmeye başladı gözyaşlarım, o kdr kötü oldum ki anlatamam!
Dua ettim tüm gün ona ve ailesine bişey olmasın diye. O bnm bitanem yaa, ne kdr kızsam da, küfretsem de, anlamasam da, o bnm biricik su aygırım!
Hayatımın önemli bir bölümü onunla geçti; yanımda olup olmaması dğldi önemli olan, her daim aklımda olan bir insandı ki hala da öle sayılır. Onsuz bir hayat düşünemiyorum bile!
Başkasıyla olsun, mutlu veya mutsuz olsun, başka bir şehirde, başka bir ülkede hatta başka kıtada yaşasın ama YAŞASIN!
Yaşadığını bileyim, arada haberlerini alayım yeter bana. Daha fazlasında gözüm yok...
Eskiden çok umut beslerdim tekrardan birleşcez die ama artk o umudum yok, o ii olsun yeter bnm için. Çünkü biliyorum ki onun ölümünü kaldıramam! Ha melodrama kaçıp da bende ölürüm demiyorum çünkü biliyorum, ölmem, kimse ölmez zaten ama beni en çok yaralayacak olaylardan birisi olur... Kaldıramayacağım, dengemi fena halde bozacak olaylardan birisi...
Söyledikleri saçmaydı biliyorum ama gene de gecenin sonunda onunla vedalaşırken içimi bi korku sardı, içim rahat dgldi hiç. Belki o kdr kafaya takmam da doğru dgl ama n`apiyim taktım bi kere ve aklıma geldikçe gözlerim doluyor, kendime engel olamıyorum!
Allah`ım onu korusun ve akıl fikir versin başka bişey istemiyorum....

2 yorum:

  1. Sen ne kadar çakma bir şeymişsin ya.. Biraz özgün ol.

    YanıtlaSil
  2. Ne yaşıyorsam onu yazıyorum, ne hissediyorsam onu dile getiriyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil