9 Mart 2011 Çarşamba

FEM... =(

Şu anda varya çok kötüyüm!!! Hayatımdaki herkesten nefret ediyorum çünkü kimse beni sevmiyor, değer verdigim insanlar hep yarı yolda bırakıp gidiyor, bıktım artk...
Bnm bi arkadaş var; arkadaştan öte aslında, kanka diyorum adama, çok da seviyorum ben bu çocuğu. 1 buçuk yıl oluyor tanışalı ve geçen sene bir müddet dışında biz bu insanla hep beraberdik, sürekli dip dibe, millet sevgili bile zannetti bizi ki hala öle zannediyorlar ya, gerçi o konu pek de o kdr masum dgl ama onun sırası dgl şmd, snr anlatırım.

Geçen gün biz bu Koca Kafalıyla saçma sapan bi sebepten ötürü tartıştık, aslında tam olarak tartışma da denemez yaa, ama küstük gb bişey olduk hem de siktiri boktan bi neden yüzünden, bende salaklık ettim kabul ediyorum ama böyle ciddiye alınacak bişey yoktu, nys.
İki gün önce msj yazacaktım ama vazgeçtim son anda, dedim 8 Mart`ı bekliyim bakayım beni kutlayacak mı, ne olursa olsun kankayız dedik çünkü. Bekledim ama hiç bişey yazmadı, aramadı, hiç ses yok, salak bide derslerini aksatıyor (İngilizce çalıştırıyordum da onu).
Daha yeni bnm bi Facebook adresim daha var kendi adımla olan ama orda sadece üniversitedeki arkadaşlarım ekli, onu da hiç kullanmıyorum, zaten bi arkadaş için açmıştım, sonradan öle kaldı. Nys girdim ona, Home sayfasında gezinirken bir de ne göreyim; bunun bir tane sevdigi kız vardı, ilk aşkı mıydı ne bokuydu işte ona şarkılar göndermiş herif, ismini fln yazmış, "Bu şarkıdan daha iisini bulamazsın" fln fişmekan yazmış. Yaa bi sinir oldum ben, anlatamam! Bide şarkı da bnm en sevdiğim şarkılardan biri, eski de bi şarkı, her Allah`ın kulu hatırlamaz o şarkıyı. O uyuz qız da Allah bilir o şarkı çıktığında daha dünyaya gelmemişti! Kalıbımı basarım "Gonca fem" ne demek onu bile bilmiyor, zaten nerden bilecek Allah`ın bebesi?! Ya bi gıcık oldum! Ordan çıkardigim sonuç; bnm Koca Kafalı kanka eskiden benle yazıştığı gb bütün gün bu zilliyle yazışıyor, eski şarkıları fln dinletiyor, Allah bilir derdini, aşkını meşkini de anlatıyor!!! Eskiden benle paylaştigi her şeyi şmd o kızla konuşuyor =(

Bide son buluşmalarımızdan birinde demişti ki bana ; "Ben bütün eski sevgililerimle kanka oldum ama hiçbiri senin gb dgl, senle ayrı" demişti. Lan o sözü hatırladım, bi koydu bana! Sanki sevgilimmiş gb kıskandım yemin ederim Koca Kafalıyı :((

Bide böyle kötü oldugum zmnlar, sadistligim tutar, gider en çok hatırlatan, ağlatan şarkıları fln açarım. Şmd de gittim o çok sevdigim, Koca Kafalının da o kıza dinle dediği şarkıyı açtım ama nasılım bi gör; bi anda gözler fln doldu bnm, sanırsın sevgilim bıraktı gitti, aşk acısı çekiyorum. Ama ben sevdim mi böyle seviyorum işte, kanka dedim ben ona, her bokumu onla paylaştım, burdaki tek kankam o oldu bnm, şmd bnm yerime o kızla öle kankalık yapıyor.

Ya o dgl ilk gördüğüm günden itibaren kızın tipine de, kendisine de gıcık qaptım zati, yavşak yavşak yorumlar yapıyor, fenalıklar basıyor okurken!!! Heralde onun da etkisi var ama en çok etkisi olan şey o şarkı! Ya başka bi şarkı olsa siktir et deyip geçicem ama bu şarkıda öle yapamıyorum işte. Bide eğer yanlış hatırlamıyorsam o şarkıyı geçen sene ilk ben atmıştım ona, yani daha önceden de hatırlıyordu da kesin, ben arşivimdeki bütün duygusal slowları atmıştım Koca Kafalıya, onların her birinin bnm için özel bi yeri var ve onun için de öle oldugunu sanmıştım ama o gitti bnm şarkımı o kıza dinletti, hem de etiketleyerek!  Ya beni bi şarkıya, bi videoya bile etiketlemedi bu zmna kdr, gitti iki günde o yavşak qızı bnm şarkıma etiketledi!!!
Ben n`apayım şmd yaa, adam göz göre göre bnm yerime o kızı koymuş, çok koydu lan bu durum bana, öle böyle dgl, şeytan diyor ara konuş, ağzına sıç, snr da suratına kapat ama öle de olmaz ki offff...!


       "Büyü bozuldu, dünya yalan, içimde bir şeytan!
       Durmadan yağmurlar düşüyor üzerime, yar benden geçiyor bile bile..."

2 yorum:

  1. sen bu çocuğa aşık olmuşun haberin yok deli. İnsan kankasını kıskanır mı. Sen onların kanka olmasını değil tekrar birleşme ihtimallerine kızıyorsun. Başımdan bir defa geçmişti maalesef çok kütüktü :)

    YanıtlaSil
  2. Yok yok, bnmki öyle dgl işte, hakkaten kanka olacaklar diye kıskanıyorum pisliği :(!
    Öbür türlü olsaydi zaten, nys bi ara yazcam önceki olayları, ordan anlarsın ne demek istedigimi.
    Oyy oyy kankaya aşık olmak çok boktan bi duygu ve genelde de hepsi kütük oluyorlar merak etme :))

    YanıtlaSil