8 Mart 2011 Salı

DERTLERİMİN DERMANI OL HERCAİ...

Ben tam bir malım, biliyorum! 2 gün önce dayanamadım Siğil`e yazdım. Fb`un kapalı nerden yazdin diyeceksin, fake fb adresim vardi ordan yazdım. Zaten Fb`umu kapattıktan snr rüyalarıma girip durdu manyak, bide rüyalar da abuk sabuk, birinde altıma ediyordum neredeyse!

Çocuk bende nasıl bir etki bıraktıysa artk, rüya aynen şöyle; Güya bu Siğil gaymiş(!) ve bi adamı eve atıyor(!!!) kaldigi ev de bizim yan daire! Orasını tam anlamadım ama bnm elimde bi ekran var, ordan bunları izliyorum ne alakaysa, olayi da anlayabilmiş dglm, kapı deliginden mi izliyorum yoksa bu manyak kayda mi almış görüntüleri o tarz garip bi şeyler, nys, sonracigima bunlar ilişkiye giriyor!

Snr bi anda Siğil`e bir şeyler oluyor, içine cin mi giriyor şeytan mı o tarz bişey, çocuğun surat değişiyor fln, sesi kalınlaşıyor, gözler fln böyle bi acayip oluyor, aynı filmlerdeki gb!
Bende bunu ekrandan izliyorum!!! Snr o adama bişeyler söylüyor, şu anda hiç hatirlamiyorum ne söyledigini ama gaddarca bişeyler söylüyor, snr boynunu kırıyor ama adam ölmüyor, uyanıyor tekrardan aynı sahne; Siğil gene boynunu kırıyor, bu ölüyor, tekrar uyanıyor, bu sürekli tekrar ediyor, bildigin işkence, ölünce de kurtulamıyorsun çünkü, ama bende izliyorum ya smd bunu, Allaaaah yerimde çığlık çığlığayım yemin ederim altıma sıçtım sıçacam, lan diyorum kendi kendime bu manyak yan dairede, şmd buraya gelirse ne bok yiycen kızım diyorum çığlığı basıyorum! Beni de böyle öldürecek, lan hayir öldürmüyor da resmen işkence yapiyor ibne fln diyorum daha da tırsıyorum, snr bi uyandım ama nasılım resmen ödüm bokuma karışmış vaziyette!

İşte ben 2 gün boyunca o rüyanın etkisinden çıkamadım. Sürekli o gözleri bi anda değişen yaratık geliyor gözümün önüne, ama bi taraftan da düşünüyorum acaba niye böyle bir şey gördüm diye. Dedim en sonunda sanırım vicdan azabı yaptım, belki de kırdım çocuğu die, yazayim dedim, ilk başta özür diledim fln ama ismimi yazmadim, bunun da kafası iyiydi anladiğim kdriyla, taniyamadim fln yazmış, snr ertesi gün cvp yazmış gene, özür dilenecek bişey yok ben sadece nie öle davrandigini anlayamadim fln yazmış, gerisini aynen aktarıyorum;
    - Dengesiz davranışların yüzünden ne düşünecegimi bilemedim, o yüzden bende öle davrandım.
-  Neresi dengesiz davranışlarımın?
    - Bana olan davranışların baya bildigin dengesizdi. Aramızda o derece bi samimiyet olmadigi için de bu konuda bişey soramadım.
-  Bildiğim dengesiz derken :)? Normal olmamı beklemiyorsundur umarım da , sana ne dengesizlik yaptım gerçekten bi fikrim yok. Sormak istediğin birşey varsa sor , içinde kalmasın.
(Gerizekalı bi fikrin olsa şaşarım zaten die küfürü sallıyorum burda!)
   - Gerçi bnm jeton snrdan düştü; dengesiz olman normal, Terazi burcusun ya :P :)
Hayır ben senin davranışların yüzünden şu çelişkide kaldım; bu çocuk harbiden benle arkadaşlık etmek istiyor mu yoksa umrunda dgl mi? Bu çocuk içince bana yazıyor, ayıkken hatirlamiyor mu? Ya da tam tersi ayıkken yazıyor, içince mi hatırlamıyor :))? Kusura bakma ama bunları bi türlü cvplayamadim :) :P
-  Neden kusura bakayım , keşke zamanında sorsaydın...
Seninle cidden arkadaşlık etmek istiyordum , içtikten önce de sonra da :))  istekliyken senin de benim gibi istekli yaklaşmanı bekledim. hatta bunları bana o zaman sormanı , kafandaki herşeyi açmanı sormanı beklemiştim. yada kahvaltı teklifimden sonra "ne zaman gidicez lafta kaldı" demeni bekledim ama yapmadın. Bende ondan sonra daha da üstüne gitmedim.Genelde kızlar böyle şeylerde istekli görünmemeye çalışırlar , kendini ağırdan satmak diye saçma bişey var ya.
(Burda varyaa hem çok sevindim, dedim demek ki çocuk gerçekten bir şeyler beklemiş ama snr resmen sert kayaya çarptım yaa, sinir oldum! Lan sen beni davet ediyorsun, ben doğal olarak senden haber bekleyecegim, oturup ee ne zmn gidecegiz demeyecegim ki, öle yapabilen varsa da bana ne, ben öle şeylerden hiç hoşlanmam, çağiriyorsan bende evet diyorsam belli ki bende buluşmak istiyorum; ekstradan sevgi gösterilerine ne gerek var daha her şeyin başında, bide üstüne atlayayım tam olsun bari Allah Allah!)

   - Hayır şöyle bir şey var; ikinci kahvaltı teklifinden snr ben senden haber bekledim ki, hangi günün akşamı gidecegimizi kararlaştirmadigimiz için ben o haftanın son 4 akşamını arkadaşlarımı ekerek geçirdim :)
Senden haber bekledim ama ooo baktım yok, dedim unuttu gitti garanti, madem unutulacak birşey olarak görüyor, hatırlatmaya da gerek yok dedim. Ama anlam da veremedim madem çagiriyor nie snrdan haber vermiyor diye.
- Ben dengesizlik yapmışım , sende çekingen davranmışsın.
(Hadi yaa, biz anlamadık zaten, belirttigin ii oldu :PP mal yaa gıcık etti, insan dogru dürüst bişeyler yazar!)
   - Aynen öyle...
-  Çekingen ve utangaç insanlardan hiç hoşlanmam :)))
(Aneeeeem işte bu bnm koptugum andır; lan o ne demek lan göt?! Sen 2 aydır benle yazışıyorsun şmd mi geldi bu aklına dana?!!! Bide şaka mı dgl mi belli olmasın die gülücükler koymuş yaa ayar oldum yemin ederim!)
   - Keşke baştan sorsaymışsın bana :) :P
-  Öyle misin?
(Anacım ben yanılmışım; bu nazik gb görünen çocugun içinde de bir kutup ayısı yatıyormuş orası belli oldu şu sorudan snr!)
   - Yakınlarımla utangaçlık nedir bilmem de, tanımadıklarımla ya da samimi olmadiklarimla baya utangacımdır.
-  Anladım.
(Hııı??? "Anladım" derken??? Ne diyo lan buuu, sinirden köpürüyorum o arada!!!)

Sonrası bildigin muhabbet işte, ben bari şimdi öğrendi e hadi numaramı fln istesin buluşuruz belki diye bi umuda kapıldım ama boşuna, çocukta tık yok!
En son da uyumaya gitcem fln dedi, ertesi gün taşınacaklarmış, en sona tatlı rüyalar utangaç kız yazmış bide pişkin pişkin. Ben de içimden, o çok sevdiğin gitarının sapı götüne girsin İnş. diye diye kapattım Facebook`u...!

Uzun lafın kısası, ben bu erkek milletini hakkaten anlayamıyorum abicim; çocukla bu kdr yazışmam zaten ona karşı olumlu olduğum anlamına gelmiyor mu ulan, arkadaşça bi "canım" desek hemen kendilerine aşık zannederler fakat böyle durumlarda odunumsu gövde olurlar. Neymiş, kahvaltıyı sormamışım; lan sorsak der ki kız çok hevesli, beni seviyor, sormasak e ama sormadın oluyor! Ne lan bu, bi karar verin, bize de yazık günah ama :(

Bide rahatligi beni öldürüyor; "bana istedigini sorabilirsin, kafanda soru kalmasın, bnmle her şeyi paylaşabilirsin", lan hayvan paylaştık da ne bok oldu, bi kahvaltı meselesi bile aramızda devlet sorunu oldu, hiç bi halt anlamadın!
Off offffffff, sen kalk 40 yılda bir birinden hoşlan, çocuk ilgilensin etsin sonunda böyle desin, abi üstümde büyü fln mı var anlamadım ki ben yaa :S :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder