2 Mart 2011 Çarşamba

FB`U DA, BAZI GEREKSİZLERİ DE HAYATIMDAN ÇIKARIYORUM...

Yaa şu anda çok kötüyüm yaa anlatamam! Off yaa off!!! Öncelikle şunu söyleyeyim; bazı nedenlerden dolayı hayatım için çok önemli olan bi karar alıp, fb hesabımı kapatmaya karar verdim. Bunu da yazdım statusuma, kapatcam ulaşmak isteyenler msn`den eklesinler fln fişmekan diye.

Nys işte, az önce Siğil yazdı, "ben sormasam özel bir uyarı yapacak mıydın? yada telefon numaranı falan gönderir miydin??? ne cevap vereceğini tahmin ediyorum biraz. umarım beni şaşırtmazsın :/:/" die. Ben de Allah`ım yarım saat düşündüm ne yazayım die böyle, öle desem olmayacak böyle desem olmayacak fln. Ama Allah var çocuğa hbr fln etmeyecektim çünkü onun fark edip yazmasını bekliyordum ben. Yani aa kapatiyormuşsun, versene numarani grsrz gene fln demesini bekliyordum ama dangoz yaza yaza bunu yazdi ki burdan da bana kırılmış olduğu sonucunu çıkarttım, hatta sitem ediyor, ilk başta sevindim, dedim bu çocuk heralde beni takıyor.

"Hayır, özel bir uyarı yapmayacaktım, çünkü kimseye özel uyarı yapmadım, yapmayacagım da ben fb`u kapatiyorum al bu bu msn`im diye. Ama normal yazıştığımızda mutlaka söylerdim yani..." yazdım, hem mesafeli ama gönül alıcı bir duruş sergileyerek. Bu da mal gb anladim yazmis bi tek, hayal kirikligina mi ugrattim die sordum, evet yazdi. Ben de gıcık oldum, lan gerizekalı ben 3 haftadır senden 1 msj bekliyorum gerzek, hangimiz hayal kırıklıgına uğradı acaba?!!!

Tabi çocuğa böyle diyemiyorum, zaten götü kalkık bir şey! Ben de üsteledim, "Özel uyarı mı bekliyordun? neden?" yazdim, bari dedim çocukta bi hoşlanma fln varsa onu söylettireyim, hani desin ki sende özel bi yerim var sanıyordum çünkü sen bnm için özelsin fln ama nerdeee... Herif bildigin çakal, dedigi lafa bak şmd sen; "Boşver, bi içgüdü sadece". Lan sıçtırtma içgüdüne diyecektim de kendimi zor tuttum! İçgüdüymüşşş, o yüzden sitem ediyon zaten, içgüdü yüzünden! Bende boş durur muyum dedim şmd çocuk beni durup dururken trip atan mal bişey sanmasin en azindan bu olayin sebebinin kendisi olduğunu anlasın diye; "Eşitlenmişiz demek ki, sende beni hayal kırıklığına uğratmıştın da... Nys peki..." yazdım. Bu da hemen ne gb? die sordu bnde (şmd o bnm soruma cvp vermedi bosver dedi ya o bnm içimde kaldı valla!) "Seninkiyle eşdeğer bişey, boşver.." yazdım. Dedim ohh girsin bi taraflarına gerizekali şmd sen merak et!

"Hep böyle karşılık bekler misin? benimle ilgili bişey varsa içinde paylaş benimle lütfen" yazmış, evet ben karşılık beklerim, ne veriyorsam aynisini isterim diyecektim de dedim çok carlamış olurum çocuga, salaga yattım. "Karşılık derken neyi kastediyorsun Siğil??? Paylaşılacak bir şey yok, karşılıklı hayal kırıklığı yaşadık, güzel oldu." yazdım. Bana ne yazsa begenirsin; "peki".......

Allah`immm dedim sana geliyorum, ne mal yaaa!!! İnsan bi ısrar eder, bi sorar seni kıracak bişey mi yaptım da hayal kırıklıgına ugradin fln fişmekan, gerçi o göt biliyor ya n`aptigini o yüzden soramıyor bence, ama en azindan salağa yat bir şeyler söyle dimi, resmen ha öle mi o zmn tamam dedi kesti attı, ayy bana bi koydu bu, anlatamam yemin ederim, böyle yanımda olsa o saçlarını tek tek yolacam, Jigsaw olcam, gözlerini oyacağım, iç organlarını tek tek deşeceğim!!! Ben de bişey yazmadim o pekisinden snr tabi, 9 dk geçti dedim yok bu böyle olmayacak, msj yazdım tekrardan.

"Son bişey söyleyeyim de onu da bil, beni yanlış anlama; özel uyarı yapmayacaktım ya da tel numaramı göndermeyecektim, aramayacagini bildigim için... Gereksiz yere meşgul etmemek adına... Yani çok deger veririm konustugum insanlara, beni yanlış tanımanı istemem." yazdım. Diyorum ki kendi kendime hadi bari burda bi hamle yap da kurtar durumu; aa onu da nerden çıkardın, ben niye aramayayim seni  fln desin die bekliyorum ama yok anacım dangozun bana yazdigi şey aynen şu; "Biliyorum, merak etme" Lan biliyorum merak etme ne yaaa, mal mıdır nedir, yemin diyorum böle bir sey görmedim. Çok mu düşündü acaba bunu yazmak için???! Bende tabi hiç altta kalir mıyım ii o zmn yazip gönderdim ama daha bi göt oldum resmen, çocugun bana attigi msja bak Allasen; "Hoşçakal, kendine dikkat et"  Hı??? Pardon, anlamadim??? fln oldum resmen, ilk başta algilayamadim lan, kamera şakası gb, ne meraklıymış lan hemen hoşçakal demeye it oglu it!
Bende hemen "Sende hoşçakal, kendine iyi davran ;);)" yazdım, snr msj yok tabi. Ama yemin ediyorum çok koydu haa, lan mal biliyorum umrundayim ne bu hoşçakallar fln hayir bari sonunda no`mu fln isteseydi ama mal geldi mal gidecek, ii ki bi yüz verdik, hemen kendini bir bok sandı! Güya bu sinirlendi, kırıldı, mal yaa, ben kaç gündür burda 9 doğuruyorum bu salak msj atsın die, bu ibnenin bana dediği lafa bak. Hayır ama yalan mı dedim yani sen kimsin de bide bana trip atiyon, sanki sen her gün yazdin ettin de biz durup dururken uyuzluk yapiyoruz ki zaten fb`umu kapatmama daha birkaç gün var, ama çocuktaki bencilliğe bak haa hemen ilk ona söylememi istiyor, numara göndermemi fln.

Ya ama varya harbiden çok sinirlendim yaa, çok da üzüldüm Allah var. Daha yeni çok kötü ağladım leyn, ilgi istiyorum, sevgi istiyorum ben, olay zaten çocukta dgl, ben sadece klasik yanlış seçimlerimden birini yaptım gene, en başından da biliyordum bunu ama işte bile bile yanlış kupona para yatırdım...

N`apayım sevmek-sevilmek istiyorum, yıllardır sevgilim yok şöyle candan seveceğim, hakkaten koyuyor yaa, bu dangoza ümitlenmiştim biraz, o da fos çıktı, ben daha n`apayım. Tek başıma ölüp gidecem bu gidişle zaten, artık daha ii anlıyorum :(((

2 yorum:

  1. Ayyy canım ya son cümlelerin içime oturdu vallahi. Sen aşıksın en azından. Benim gibi boş boş daha kötü.

    YanıtlaSil
  2. Üzüldügüm nokta uzun yıllardır ilk defa tamam bu gerçekten de olabilir dedigim biri çıktı karşıma, üstüne üstlük hoşlanmıştım da ondan ama sonu gene HİÇ oldu...
    Umarım karşına düzgün, çok sevecegin ve sevilecegin bir insan çıkar, o boşluk çok kötü bir duygu, çok ii biliyorum...

    YanıtlaSil