26 Mart 2011 Cumartesi

YİNE BANA HASRET, YİNE BANA HÜSRAN, YİNE BANA ESMER GÜNLER DÜŞTÜ...

Sürekli olarak sinirli ve hayal kırıklığına uğramış olarak yazmaktan ben bile sıkıldım ama yaşadıklarım da bunlar yani...
Bendeki şans, pişmiş tavukta yok yemin ediyorum!
Şimdi şöyle acayip bişey var bu aralar ne düşünsem gerçekleşiyor, sürekli bi olaylar fln böyle ama bende şaşırdım iice! Geçen gün Face`deyim gene, sağ tarafta da arkadaşlarının resimleri fln çıkıyor ya, sanki bilerek yapılıyor; sürekli bu Siğil`in fotografı çıkıyor! Böyle kafayı yiyecem artk, hiç degişmiyor, sürekli orda, sanki yapıştırmışlar oraya!
Bide bu salak geçenlerde profil fotosunu degiştirmişti; bense eski fotosunu begeniyordum. Dedim ki kendi kendime bu çocuk bu fotografi değiştirirse bana da yazacak, ahanda ertesi gün çocuk eski fotoyu koydu geri ve bana yorum yazdı! Şok oldum ilk başta! Gerçi ben inbox`a yazsın istiyordum ama demek ki doğru dilememişim, evrene yanlış msj mı gönderdim n`aptım artk :S
Tam böyle sevindim fln, bu arada bu olaydan önce bende onun iki tane gönderisini beğenmiştim ama yorum fln yazmamıştım. Bu bide baya uzun yazdı yorumlarını, ilgilendi baya fln.
Ben dedim ahanda Nostradamus oldum, her dedigim çıkıyor fln, çünkü bu tek örnek dgl valla ne düşünsem o oluyor, çohacaip bişey, tırsıyorum bu aralar kendimden :S
Dedim madem öle bu sefer ii şeyler düşüneyim, ii olsun ama nerdeee?!
İki gün önce herifin sayfasına girdim birde ne göreyim; adam sevgili yapmış!!!
OHAAA fln oldum yemin ederim! Lan hayvan kaşla göz arasında ne ara yaptın diyecektim, kendimi zor tuttum! Abi kocaman in a relationship vvith G... yazıyor!
Aneeem ben bunu görünce tabi kan beynime sıçradı, bide kızı da gördüm ben bi yerde daha önce (yani facebook`da gördüm) ama hatırlamıyorum kimdir nedir die. Profiline girmeye çalıştım ama kapalı, profil fotosu da tam bi fiyasko! Resmen ucuz sürtükler olur yaa, onun gbydi fotoda. Bide aklıma şey geldi, fake olabilir mi fln die düşündüm, çünkü sanki başkasından alınmış bi foto gb duruyordu, gerçi Siğil nie yapsın ki böle bişeyi, o da var ama bilmiyorum işte yaa offf!
Kız da çirkin leyn, kıskançlıktan fln söylemiyorum sakın yanlış anlamayın, valla çirkin bee, götüme kaş göz çizsem ondan daha güzel olur yemin ederim ama gideri var demek ki işte, yırtık bi kıza benziyor fotodan. Demek ki Siğil Bey, kızın yatağına güveniyor!

O bu dğl de herkesin sevgilisi var leyn, umut bağladığım herif bile ii kötü sevgili yaptı, ben hala böyle...
Abi resmen göt oldum yaa, böle götün de götü oldum yemin ederim!
Ben adamla karşılaşmak için kırk takla atayım burda, herif elin orospularıyla in a relationship olsun!
Hayır bide bakıyorum fotoya, kız bu adamın tipi dgl, hem de hiç dgl yani, nerden bulmuş nasıl olmuş çatlıyorum meraktan! Ama hani fake adresimde ekli ya, Burcu da, ordan girince sorcam, agzindan laf almaya çalışcam. Gerçi o da ne bokuma yarayacaksa bilmiyorum ama off bilmiyorum valla, tek bildigim bnm şu aşk meşk işlerinde hiç şansım yok!
Yahu yıllardır tek bi adama saplanıp kalmış olan ben, İLK DEFA yaa ilk defa birinden gerçekten hoşlandım ve ne oldu, gene hüsran, gene hayal kırıklığı yaa...
Bende ertesi gün okkalı bi status yazdım, anlayana tabi!
Kısacası ben gene yalnızım, gene saçma sapan şeylerle uğraşacağım ve gene hayatımda gerçek bir erkek olmadiği için üzülecegim...

YALNIZLIK, BNM ESKİ SEVGİLİM...
BEN ONU KİMLER İÇİN TERK ETTİM, O BENİ BIRAKMIYOR...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder